DVDProfiler

Keskustelu osiossa 'Yleistä' , aloittajana jaxmjm, 10.10.2002.

1. Xaeron

Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    6
    Ja ainakin meikällä on edelleen siten, että jos lockaa profiilin niin ääniraidat muuttuu Japaneseksi. Aika kauan ollut tuo vika jo.

2. masterX

masterX Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    OHO! Tuosta erikoismerkki/ääkös ongelmasta on päästy eroon

3. masterX

masterX Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Miten noita teitoja pystyy päivittää siten että online profilerissäkin näkyisi? Eli muokkaa vain tietoja ja sitten update my profiler?

EDIT. Niinhän se olikin... Mutta nyt kun olen muokannut tietoja niin muuttuvatko muillakin tiedot vai vain minulla?

4. masterX

masterX Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Misten voi muokata dvd:n kuvausta kun joku on pistänyt noi Jackass vol. 2 tiedot ihan p*******n ja kirjoitusvirheitäkin kuhisee oikein :OI .

5. JaLe

JaLe Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    76
    Hetken aikaa kesti, mutta nyt tästä netti listan audio viasta on päästy eroon. Tai siis ainakin mulla näkyy oikein.

6. JaLe

Saadut tykkäykset:
    76
    DVDProfiler:n uuteen versioon pieni muutos koskien Suomen ikäraja käytäntöä.

Elikäs, kuten varmaan kaikki olette tietoisia niin nykyään Suomessa on DVD:llä ja VHS:llä levitettävissä elokuvissa alin ikäraja K3, vanha oli siis S/T.
    http://www.vet.fi/ohjeet/Merk_videoDVD_2003.htm

No, olen pyytänyt noita DVDProfilerin kehittelijöitä muuttamaan tämän tuohon ohjelmaan. Mutta kun tuo tulee vaikuttamaan kaikkiin jo olemassa oleviin vanhoihin kannassa S/T merkinnällä oleviin elokuviin niin he haluaisivat meiltä suomalaisilta vahvistusta ehdotukseeni jotteivat sitten saa taas vihapostia aiheesta.

Ohessa linkki keskusteluun DVDProfiler foorumissa:
    http://www.intervocative.com/Forums.aspx?task=viewtopic&topicID=5914

Vaikka nykyään nuo merkinnät ovatkin 3, 7, 11, 15 ja 18, mielestäni tuo DVDProfilerissa olevat ikärajat voidaan pitää K-alkuisina.
    Vai mitä mieltä olette, pitäisikö pyytää poistamaan kaikista tuo K-kirjain?

7. Xaeron

Saadut tykkäykset:
    6
    Nah, itse ainakin olen tottunut K-merkintään ja sellaisena saisi pysyäkin

8. =Rike=

=Rike= Elac 310 Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    jep, jotenkin tohon K:n on tottunut :love:

9. JaLe

Saadut tykkäykset:
    76
    Taas olisi uusi beta versio saatavilla: Beta Release Version 2.3.0, Build 785 Now Available - Sep 29, 2004. (Ja kuten tavallista niin vain premium version omistaville)

Release noten mukaan ainakin elokuvan tekijöitä voi listata tarkemmin.

Ja näyttää siellä olevan myös pyytämäni muutos IMDB linkkiin, us.imdb.com => www.imdb.com.

Mutta pyytämääni muutosta ikärajaan S/T => K3 ei ole viellä mukana, joten käytäähän heittämään kommenttia heidän foorumille. Rekisteröitymisen vaatii ja linkki aikaisemmassa postauksessani.

Liitetyt tiedostot:

10. Xaeron

Saadut tykkäykset:
    6
    Nyt on 2.3.0 julkaistu virallisesti.

11. TylerDurden

TylerDurden Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Mikäköhän siinä on, kun ei Profileriin saa edes lisättyä Return of the Kingin Extended Editionia... eikä Columbon ekaa tuotantokautta... onko ne edelleen liian uusia julkaisuja, meinaan ei ennen ole tällaista ongelmaa ollut. Kyllä joku on aina ehtinyt Profileriin ehtinyt lisätä julkaisun ennekun sitä itse yirttää kokoelmaansa lisätä... :confused:

12. Mr.Payne

Mr.Payne Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Kysymys olisi:
    Voiko DVD Profiler Premium version ostaa toiselle käyttäjälle paypalin kautta niin että:

Kortin omistaja ostaa paypalin kautta Premium version hinnan eli 25 dollaria InterVocative Softwarelle, joka lähettää Premium avaimet sovitulle henkilölle, joka saa nyt Premium version. Eli tavallaan lahjaksi. Kun tuo luottokortin omistaja maksaa Premium hinnan InterVocative Softwarelle.

13. JaLe

Saadut tykkäykset:
    76
    En tiedä mikä on vikana, mutta itse se olen sinne lisännyt. Sisältäen uudet featutet jotka tuon 2.3 version myötä tuli. Uudet featuret on päivitetty myös kahdeen aikaisempaan osaan.

Se että noita ei viellä tuolla kannassa ole niin johtuu siitä kun DVDProfilerin kaverit ovat tehneet tuota uutta 2.3 versiota niin näihin leffa päivityksiin tuli muutaman viikon tauko.
    Käsittääkseni ensi viikolla olisi tulossa leffakantaa päivitys.

Tuosta mun DVD-katalogi linkistä voi katsoa miltä mun lisäämät versiot näyttää.

PS. DVDProfilerin versio 2.3.1 on tulossa kohta puoliin.

14. Cress

Cress ~ Samppa ilman huumoria Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    No niin, päivitin versioon 2.3.1 . Mutta, mutta... nyt on profiler heittänyt Bondeja yhden kansion alle (siten, että noin puolet on listassa ja puolet kansiossa), sekä From dusk till dawnit. Miten saan nuo pois kansioista ja takaisin listaan???

15. Bulli

Bulli Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Avaa se, jonka alle muut ovat menneet ja klikkaa boksi-kohtaa (siitä aluekoodien alta) ja sieltä sitten poistelet kaikki. Itselläni kävi sama juttu Lethal Weaponeiden kanssa ja jonkun aikaa tuota ratkaisua sai etsiä.

16. Cress

Cress ~ Samppa ilman huumoria Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Suuri kiitos ja kumarrus

17. Jarkko G.

Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    105
    No jo nyt on markkinat. DVDProfiler on alkanut herjaamaan, että luetteloni on 1.4% liian iso, eli listaa ei voi siirtää websivuille, ja pitäisi updateta profiilit ja poistaa lukituksia.
    No, updeittasin listan ja urakalla otin turhimpia lukituksia pois, niin nyt on tili 2.2% liian iso.

Pitääkö tässä nyt maksaa 29,95$ että saa oman listan kaikessa komeudessaan näytettäväksi, vai onko tähän joku takaovi jota voi käyttää.

18. Balrog

Balrog Tunnettu käyttäjä Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    4
    Muutamat ison kokoelman omistavat käyttäjät ovat vain laittaneet DVD:nsä kahteen eri profiiliin, mitään sen erikoisempaa poppaskonstia en tähän ongelmaan tiedä. ..paitsi tietenkin juuri sen, että maksaa tuotteesta. :p Eihän se kovin paha hinta noin kätevästä ohjelmasta ole kuitenkaan.

19. Xaeron

Saadut tykkäykset:
    6
    Ei tosiaan ole paha hinta tuo 30 usd, varsinkin kun kyseessä on kertamaksu eikä mikään vuotuinen.

Itse tuon aikoinaan makselin ja ihan tyytyväinen olen :)

20. nothing

nothing Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    6
    Itsekkin tuli tuossa joku aika sitten vihdoinkin maksettua tuo vajaa 30 taalaa.
    Olen sen verran tyytyväinen ollut ohjelmaan, että ei tuntunut edes pahalta ;)