Jep, suunnittelen muuttoa jo sivistyneenpään maahan. Kuvittelin Suomea sellaiseksi, mutta nyt ne Aku Ankan äänestäjät innostuivat sitten Soinista ja tämä on sitten menoa... Kanadassa on sentään aika suvaitsevainen kulttuuri...
Mä en kyllä usko että persujen nousu on mamujuttujen ansiota vaan jykän ja marin tukipakettispedeilyn.
Siitä vaan katsomaan mihin kategoriaan kuulut ja riittävätkö pisteet maahanmuuttoon: http://www.workpermit.com/canada/employee_list.htm
Olisko sitten mieluummin kannattanut äänestää jotain muuta puolueen sisällä? Hymyilevä hölmö Suomen johtoon. Vittu tässä saa kohta hävetä kuin italialaiset Berlusconia.
Minä vai sinä? Persut tuo uutta suomalaista poliittistä kulttuuria. Muut puolueet on valehtijoita, persut on rehellesiä suomalaisia! Siiten tuli Halme. Tuli ja meni. Persuilla ei ole vaalirahakohuja. Mitä nyt Vistbacka vähän sääti. Ja Soini itse kopioi kannanottonsa muiden papereista. Persujen talouspoliittista linjaa piti johtaa Uuspaavalniemi. Siinä on mies joka tietää numerot eikä piiloudu niiden taaakse. Mitä nyt omat raha-asiat Curling-hallin kanssa ovat täysin sekaisin. Kyllä kansa tietää!
Jyssystä pääministeri ja Timpestä valtiovarainministeri? Käänsit sitte heti takkia ja liityit vaimonhakkaajavaalivoittajamoukkien joukkoon?
No eihän se auta kun sekin ääni olisi satanut jykän laariin. Jännää kyllä. Kaatuispa tukipaketit :king:
Sitä toivoisin minäkin mutta pelko kuinka syvä lamasta sitten tulisi (sehän on jo varma että näin kävisi) hieman hirvittää.