Enjoy Clubista DVD:t 4,99

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Big Chill, 31.01.2003.

  1. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Minä en tuolta puljulta ole vielä BoB-boksia koskevaa postia saanut, ja jos saan, niin tulen varmasti valittamaan asiasta jokaiselle mahdolliselle taholle minkä ikinä keksinkin.

    Tuollainen toiminta on paitsi vittumaista, myös kuluttajan huijausta, linssiin viilaamista ja kusetusta. Saatana.
     
  2. azzido

    azzido Guest Guest

    Liittynyt:
    08.04.2003
    Viestejä:
    17
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tietty tässä tapauksessa voisi hanttiin pistää. Suora lainaus kuluttajaviraston sivuilta:

    Itse ainakaan en pidä tapausta lähellekään noin ilmiselvänä kuin tuota TV esimerkkiä, koska kysehän kuitenkin on liittymistarjouksesta (noin 80% alennuksesta)/DVD (Heidän ovh normaali levyissä noin 26€->5€). Noh postia odotellessa..
     
  3. Tonza001

    Tonza001 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2002
    Viestejä:
    112
    Saadut tykkäykset:
    0

    Itse ainakin sain BoB boksin liittymistarjouksena.
     
  4. aamutee

    aamutee Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    49
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kerrotkos Tonza milloin laitoit tuon tutustumistilauksesi sisään?
    Täytyy varmaan vielä jatkaa kirjeenvaihtoa Enjoyn kanssa ja ihmetellä mikä on kohdallani aiheuttanut tälläisen syrjinnän, kun vaikuttaa siltä ettei kukaan muu ole heiltä edes postia saanut.
     
  5. DVD_fan

    DVD_fan Guest Guest

    Liittynyt:
    12.11.2000
    Viestejä:
    915
    Saadut tykkäykset:
    1
    Oho, toiset saa tuotteen ja toisilta perutaan hintaan vedoten! Tilasitteko te jotka saitte perumisilmoituksen yhden BoB:n ja jonkin toisen ja kaksi BoB:a?
     
  6. Tonza001

    Tonza001 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2002
    Viestejä:
    112
    Saadut tykkäykset:
    0

    Pistin sen joku kuukausi-puolitoista sitten.
    Pistä vaan postia niille. :)
     
  7. aamutee

    aamutee Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    49
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vastataanpas aiempaan kyselyyn sen verran, että ihan yhden BOB- boksin tilasin, sen lisänä Attack of the clones eli ei tässä nyt kahta boksia oltu ahnehtimassa. Jatketaan vielä uudella kysymyksellä, että milloinkas muut, jotka on BOB-boksin yhdistäneet tilaukseensa, ovat tilanneet kun ei kerran ole ilmeisesti muille peruutusilmoitusta tullut.
     
  8. azzido

    azzido Guest Guest

    Liittynyt:
    08.04.2003
    Viestejä:
    17
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muistaakseni viime torstaina ja vain yhtä BoB boksia "ahnehdin" :) Juu ja en vielä ainakaan mitään mailia ole saanut.
     
  9. JaniR

    JaniR Guest Guest

    Liittynyt:
    21.05.2003
    Viestejä:
    16
    Saadut tykkäykset:
    0
    Viime torstaina minäkin tein tilasin, "ahnehdin" kaksi BoB-boksia :D Eipä ole ainakaan vielä tullut tilausvahvistusta tai minkäänlaista ilmoitusta tilauksen peruuttamisesta...
     
  10. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ehkä kyseessä on tilanne, että BoB-tilauksia saapui Enjoylle pilvin pimein ja he huomasivat että persnettoa tulee liikaa, ja pistivät pillit pussiin.

    Törkeää toimintaa minusta; jos ovat tuollaisen tarjouksen julkistaneet niin pitäköön sen myös. Tuollainen "hups, se olikin liian kallis levy, sori, ei sitä saa ottaa" -toiminta on todella pe****stä.

    Hmm... Jännittää niin perkeleesti että saanko BoB-boksin ilman ongelmia, vai pitääkö tästä ruveta vääntämään...
     
  11. Paake

    Paake Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.01.2002
    Viestejä:
    714
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hmm pitäisiköhän koittaa perinteistä fazerin-musiikkikerho kikkailua tämän puljun kanssa.

    Eli kuluttajallahan on oikeus palauttaa nuo kuukauden tuote paketit maksutta asiakaspalautuksena, jos hän esim unohtaa peruuttaa tuotteen. Palauttelua kun jatkaa aikansa niiin ainakin fazer lopetti noin puolenvuoden jälkeen leffojen lähettämisen kun antoi tuotteiden aina tulla postitse ja sitten vielä palautti ne fazerin piikkiin. Ei se postittaminen ole ilmaista heillekään.

    Kertaakaan itse en joutunut maksamaan mitään erotuksia, koska en itse eronnut kerhosta vaan levyjen tulo vaan loppui. Ja muistelisin sellaisen 4-5 kertaa liittyneeni fazerin musiikkikerhoon.

    Ovatkohan nuo enjoy clubilla kuinka sitkeitä postittajia...
     
  12. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jaahas. Sitten napsahti. Sain Enjoylta viestin että en saa boksiani. Nyt vituttaa. Lähetin heille seuraavanlaisen (kornihkon) sähköpostiviestin:

    Toivon heidän ymmärtävän yskän ja lähettävän minulle halvan boksin, perkele. :)

    Jos eivät lähetä, niin otan yhteyttä vaikka mihin :)hitme: ) ja lähetän postia jokaisen vähänkään suuremman lehden yleisönosastolle etc. etc.

    Naurettavaa uhoamista, kyllä, mutta minä haluan BoB-laatikon viidellä eurolla.
     
  13. KaKui

    KaKui FullHD Member Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.07.2000
    Viestejä:
    2 304
    Saadut tykkäykset:
    40
    Juu, niin tuli minullekin postia että nettisivuilla on ollut virhe:

    Ajattelin itsekin laittaa postia tuonne että miksiköhän toiset ovat sitten boxin kuitenkin saaneet.
    Ilmoittelehan mitä sinulle vastaavat.
     
  14. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jep. Ärsyttää.

    Ja perkele jos nuo ei vastaa niin minä suutun oikeasti.

    --edit:
    Niin, siis tietenkin pastetan vastauksen heti kun saan sellaisen.
     
  15. DVD_fan

    DVD_fan Guest Guest

    Liittynyt:
    12.11.2000
    Viestejä:
    915
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mullekin oli tullut mailia :grr: Täytynee kysyä samaa kuin muutkin, miksi toiset sai ja toiset ei :confused:

    Kai te jotka sanotte saaneenne todella saitte ettei me koko porukka kysellä asiaa jota ei heidän rekistereissään ole? :)
     
  16. jussi28

    jussi28 Vakiokasvo

    Liittynyt:
    11.07.2002
    Viestejä:
    948
    Saadut tykkäykset:
    30
    Niin kuka sai sen BOB-boxin avajaistarjouksena?
     
  17. Paake

    Paake Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.01.2002
    Viestejä:
    714
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sit vaan ottaan yhteyttä että mitäs boxeja teillä on vastaavia tuotteita. Kiinnostaisi erityisesti star trekin TNG boxit jne. Kunnon kiukkuilua vaan kehiin uhkauksia kuluttajasuojan viranomaisilla...
     
  18. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Uhkaukset kuluttajasuojan viranomaisilla eivät edes ole mitenkään perättömiä tai tuulesta temmattuja sillä periaatteessa meitä on kusetettu ja meillä on kaikki oikeus ottaa yhteyttä vaikka paaviin.
     
  19. Tonza001

    Tonza001 Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2002
    Viestejä:
    112
    Saadut tykkäykset:
    0

    Kuten jo sanoin minä ainakin sain BoB-boksin 5 €:lla. Sen tulemisessa kyllä kestin 2 viikkoa mutta tuli kumminkin.
     
  20. KirBy

    KirBy Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2002
    Viestejä:
    1 050
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tonza, sä olet sitten osa mun puolustusta kun otan kuluttajainsuojaan yhteyttä :)