Farscape Subtv:llä / (nyt TV Viidellä)

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana mimarjam, 21.08.2002.

1. steffe79

steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    7
    Ei mennyt hermot, sillä en missannut yhtäkään jaksoa :)

2. torkkis

torkkis Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse jäin farscapeen koukkuun hyvin nopeasti. Tosin sitä tuli katsottua DVD:ltä useamman jakson erissä.

Kyseessä oli lähes samanlaista shokkihoitoa, kuin B5:n kohdalla aikaaan: Kausi kerralla valkokankaalta ja sitten ½-1 vuotta vieroitusoireita, kun tv tulee jäljessä ja seuraavaan sessiioon oli aikaa..

Farscapea on katsottu kolmoskauden alkuun asti ja se tosiaan vain paranee edetessään.

3. iguana

iguana Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    1
    Olen katsonut jokaisen jakson Sub-TV:ltä Farscapea.

Sarja on ollut tylsä ja kliseinen naamiaisleikki... kunnes yllättäen muutama jakso sitten kaikki alkoi loksahtaa paikoilleen. Juoni muuttui selkeästi jatkuvaksi, näyttelijäkaartiin on tullut mielenkiintoisia uusia hahmoja (mm. Scorpius) ja asetelmat ovat muuttumassa sarjan alkuajoista.

Ensimmäinen kausi oli kuin mautonta puuroa, mutta nyt sarja alkaa ansaitsemaan kaikki kehunsa:thumbsup:
    Eilinen jakso viimeistään vakuutti minutkin!

4. supa

supa Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    4
    Word! Ensimmäisen kauden viisi viimeistä jaksoa ovat todella hyviä ja sama meininki vain jatkuu ja paranee kakkos- ja kolmoskaudella.

Mitä muuten piditte jaksosta Human Reaction? Minusta se kuuluu selkeästi ykköskauden parhaisiin jaksoihin, vaikkei se sikäli vienytkään juonta mitenkään paljoa, jos ollenkaan, eteenpäin. Crichtonin ja Aerynin kanssakäymistä oli ilo seurata; siinä on kyllä kaksi henkilöä joitten kemia tuntuu vain naksahtavan yhteen.

5. tnjrp

tnjrp Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Originally posted by supa:
    Human Reaction ei vienyt juonta eteenpäin, koska se käynnisti sarjan pääasiallinen juonikehyksen...

Hmm. Tarkemmin ajatellen tuo taitaa jonkun mielestä olla spoileri. Mutta olkoon. Raja se on hysteerikkojen paapomisellakin, sanon minä.

6. MastaDJ

MastaDJ Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    mielipide()
    {
    Aivan järkyttävää sontaa. "Näyttelijöillä" on huonosti istuvat naamiot jotka näyttävät feikiltä, juoni on kliseistä (jopa vielä huonompaa) tieteisselitystä ja koko touhusta paistaa esiin liian halpa budjetti.

Olen katsonut 4 kokonaista jaksoa odottaessani ko. sarjan jälkeen tulevia ohjelmia SubTV:ltä.
    }

7. steffe79

steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    7
    Hmm.. tuohan kuulostaa ihan uusilta SW episodeilta, pois lukien halpa budjetti :D

Itse kyllä olen alkanut pitään sarjasta hiukan enemmän, loppua kohden on meno tiivistynyt ja juonikuviot muuttuneet. Löytyvätpä nuo kaksi kautta hyllystäkin dvd:lla.

8. tnjrp

tnjrp Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Originally posted by MastaDJ:
    Ai helkutti, nyt meni maailma tyystin palasiksi. Minä ihan kuvittelin, että Ben Bowderin naamavärkki on aito :(

9. Klemmari

Klemmari Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Palasina ollaan tuon paljastuksen johdosta cyberavaruuden täälläkin kolkassa. [​IMG]

Lisäksi minua alkoi mietityttämään kovasti, miltä Rygel näyttää siviilissä, ilman sitä "huonosti istuvaa naamiotaan". [​IMG]

MKL

10. MastaDJ

MastaDJ Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    [Ignore]

[/Ignore] :D :D :D

Tarkoitin huonoilla naamiolla niitä helkutin maskinaama ököpökkiäisiä, mitä siellä viidakossa hyppi. Mitä lie olivatkin. Näyttelyn taso oli myös mielestäni järkyttävän kehnoa.

Tarkoitus ei ollut provosoida, kerroinpahan vain mielipiteeni. ;) Seuratkaa ko. sarjaa aivan rauhassa.

11. tnjrp

tnjrp Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Sokea reettakin näkee, ettei kyseessä ollut luokaton mielipide vaan tyypillinen provosointiyritys.

Tarkoitusperät tosin jäivät melko epäselviksi, mutta niinhän näissä tapauksissa melkein poikkeuksetta käy.

12. Cathy

Cathy Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Siis tietysti Rygel on siviilissä, jos mahdollista, vielä paremman näköinen! Muutenkin Rygel on sarjan coolein :cool: tyyppi!:love:

13. Klemmari

Klemmari Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Eli provokaatio ei olekaan provokaatio, jos muistaa kirjoittaa taikasanan "mielipide" johonkin kohtaan vuodatustaan? Kätevinhän tuo mielipide-maininta olisi signaturessa, silloin voisi kirjoittaa ihan mitä sylki suuhun tuo.

Sinä lupaat vaan. Ja tämä oli mielipide. :thumbsup:

MKL

14. tnjrp

tnjrp Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Arvailisin, että Klemmarilta pääsi tätä lausetta lukiessa helpotuksen huokaus...

15. Cathy

Cathy Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Tarkoittamatta mitenkään spoilata muilta katsomisen iloa, voisko joku kertoa, tai laittaa sellaisen linkin, missä voisi käydä kurkkimassa tuleeko Crichtonin ja Aerynin jutusta(?) ikinä mitään?

Nimim. Utelias

16. tnjrp

tnjrp Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Kokeile vaikka Farscape Worldiä. Löytyy juonisynopsit niin pitkälle kuin mitä jenkeissä on näytetty ja vaikka sun mitä muuta, mitä spoilerikammoiset ei todellakaan kestä.

17. Cathy

Cathy Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0

THANKS !:thumbsup:

18. Klemmari

Klemmari Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Haa!

Et muistanut sanoa M-sanaa! Kyseessä on siis provokaatio.

Kun minun nimeni tässä mainittiin niin minä ilmeisesti saan myös määrätä rangaistuksen. Olkoon se 10 minuuttia George Lucasin avaruuselokuvaa. Ettei homma sentään liian julmaksi menisi, elokuva saa olla sieltä paremmasta päästä: Howard the Duck.

Hups, melkein unohtui: Mielipide.

MKL

19. Zorr0

Zorr0 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    (I :love: this show)

Itse olen tässä juuri katsellut 1 seasonia DVD:ltä
    pitkästä aikaa..
    ja on myönnettävä että eivät alkupään jaksot ole mitään
    parasta scifiä/farscapea..

mutta ai että 2-3seasoni on kuumaa kamaa .. eli te jotka sinnittelette
    tämän kanssa LUPAAN että paranee huomattavasti !

20. tnjrp

tnjrp Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Originally posted by Klemmari:
    Pahus, jäin kiinni! Kyllä nyt hävettää :weep:

Onneksi rangaistus oli kuitenkin melko lievä. Saatan jopa selvitä koettelemuksesta järjissäni. Tai edes hengissä.