Juu, se riippuu ihan siitä että miten kauan jaksaa tapella. Mainitsin myyjälle kassalla, että on muualla halvempi ja sain vastaani jokseenkin epäystävällisen tiuskaisun myyjättäreltä; "En MINÄ pysty siihen hintaan vaikuttamaan!". Olen siis tietoinen takuusta, mutta enpä alkanut siinä sitten hinnasta kinastelemaan. :/ Kai sen hintatakuun voisi nyt myöhemminkin käydä lunastamassa omaksi hyödykseen, jos se vain toimisi niin helposti kuin sen pitäisi. Olen melko varma että täälläkin porukka on saanut hampaat irvessä tapella noiden Gigantin "takuiden" kanssa.
No itselläni on käynyt hyvä tuuri tai sitten Jyväskylässä on "parempaa asiakaspalvelua" Lähinnä ovat soitelleet mainitsemaani halvempaan kauppaan ja asia on selvinnyt. Minun eduksi tietenkin. (Esim. Keskinen myi Scarface SE:a 8,90:lla ja dvd lähti Gigantista 8,5:n. Ei olis millään jaksanu Keskisellekään lähteä )
Huomasitko paljon xbox maksoi lahdessa?Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun ties kuinka monta kertaa mutta linjat on aina varattu.
Ainakin Turun Gigantissa se kassakoneen takana oleva myyjä ei voi/saa noita hintatakuu juttuja hyvittää suoraan vaan se on hoidettava dvd osaston myyjän kanssa.
Joo ei oikein toimi. Eivät suostunee tuota Alien boxia myymään samaan hintaan kun muissa giganteissa. En jaksanu koko iltaa jäädä eurosta kinaamaan, mutta vituttaa vaan tuo periaate.. Niin eli 35,90 maksoin..
Joensuussa kassahenkilö kyllä hoitaa asian pyydettäessä, eli tekee esim. tarvittavat puhelut ym. ja käy konsultoimassa muiden myyjien kanssa... On se melkoinen prosessi kyllä.
Joensuun Gigantissa ainakin oli euron halvemmalla nuo leffat, mitä anttilaan nytten tuli, eli battle of britain yms. myöskin ghost shipit ja muut oli 8,9 euroa elikkä nekin euron halvemmalla.
Oulun Gigantissakin oli joitakin sotaleffoja halvemmalla kuin anttilassa. Monela oli hintaa vain 6,90e. ________ MARY JANE
Eipä ollut enään Alien boxeja Jyväskylän gigantissa kun siellä torstaina kävin. Mitenköhän on, ovatko nuo nyt sitten lopullisesti loppu, vai onko mahdollisesti tulossa lisää?
Mutta... eihän Gigantti niitä levyjä valmista, että eihän ne toimisi vaikka mistä olisit ostanut. Vai oliko niissä siis jotain naarmuja tms. ?
no sekin nyt vähän riippuu. itselläni on kaikki gigantin levyt toiminut tähän mennessä. kerroit levyjen olleen naarmuuntuneita, no oliko levyt irronneet kotelon pidikkeistä? sellaisia tuotteita kannattaa välttää, ja niihin törmää kyllä giganteissa, ja muidenkin liikkeeiden alelaareissa. syy voi olla myös soittimessa, kuten minulla oli vanhan thomsonini kanssa, joka toisti levyjä valikoiden . Gigantti on hyvä liike hintatakuineen ja edullisine tarjouksineen ! sorry, että aihe on vähän offtopic tähän threadiin..
Jyväskylän Gigantissa oli 7 rohkeata miestä ja Butch ja Kid-auringonlaskun ratsastajat 6,90e. Myös muutama muu MGM:n (laho pää, en muista tarkemmin)julkaisu oli koristellut itsensä 6,90e hintalapulla.
Paljonkohan Schindlerin lista maksaa Gigantissa, euron vähemmän kuin Anttilassa kuten kampanjatuotteet usein?
Kuopiossa näkyi olevan Lethal Weaponit 8.90 kpl. Kyseessä oli siis dir.cut-versiot 1-3 ja 4 leikkaamaton versio kertoi sen kansi.