Jos inputit ja outputit ovat eripäin, niin silloinhan kyseessä on 2->1 HDMI-switch (kytkin), eilä 1->2 HDMI-splitter (jakaja). Eli kyseessä on eri tuote. Tuo smatshop.com:n jakajan 22 hinta ei taida sisältää alv:tä? Hinnan alapuolella lukee: "( Sis. alv 0%)".
Ihanan halpaa loppuen lopuksi tuo smartshop Tuotteet (Muokkaa) 1 x HDMI jakaja: 1x HDMI to 2x HDMI yhtäaikaisesti, tukee 480i, 576i, 480p, 576p, 720p, 1080i ja 1080P; virtalähde 22.00€ Tilauksen välisumma: 22.00€ Postin kotiinkuljetus (Toimitus- ja käsittelykulut): 5.25€ Pientilauslisä: 50.00€ Tilaus yhteensä: 94.25€ Tilaus sisältää 22% alv: 17.00€
Joo sori väärä linkki. Täältä löytyy kuluttajille http://www.smartohome.com hinta 26e, tuolta siis tilasin ite, eikä tullut mitään pientoimituslisiä. Ja jos tuo bilteman/portan härveli on manuaalinen, niin on takuulla sama tuote. Toimii siis melko varmasti samoin kuin ne ohlsonin vermeet väärinpäin. Enhän mä takuuseen mene kun en ole testannut. Tuli vaan mieleen...
Automaattiselta nuo näyttäis, kun DC 5V-liitäntäkin näkyy olevan eikä mukana tule kaukosäädintä. Biltman vehkeessä päällä oleva "2 Ports HDMI Switch"-teksti päällä ja 2 x input + 1 x output tarrat sivulla viittaisivat HDMI-kytkimeen (switch), eikä HDMI-jakajaan (splitter). Bilteman kuvastossa lukee: "HDMI-jakaja: 2 tuloa ja 1 lähtö."
Tuo samannäköinen Portan härveli ei tosiaan ole manuaalinen. Ihan automaattisesti vaihtaa tuloa sen mukaan mikä on päällä.
Jos tuollaista olet aikeissa ostaa, voisin osallistua kimppaan. Juuri tuollaista olen itselleni kaipaillut, kun pitäisi kaksi hdmi-lähdettä saada Panasonicin PT-AX100 tykkiin kiinni ja siinä on vain yksi hdmi-sisääntulo.
Ihan pikku vinkkinä, postikulut ovat noissa DE:n hinnoissa mukana Tietysti jos ei luottokorttia ole, niin asia on eri.
Tähänhän se homma itselläni tällä hetkellä jää, en luottokorttia omista. Jos siis joku on tilailemassa tuolta itselleen switchiä, mielelläni osallistuisin tilaukseen kun itse moisen tarvitsisin myös.
Katos vaan löysin itelle ihan oikeinpäin toimivan Tampereelta vieläkin halvemmalla ja noutokin onnistuu: HDMI-repeater/selector, 2 sisääntuloa, 1 ulostulo, auto 20.72 eur. http://www.onin.fi/product_details.php?p=8031
Onko kenelläkään tarvetta tällaiselle Oulun suunnalla? Pistän tänään tuollaisen tilaukseen ja samoilla 9 euron postikuluilla noita tulisi useampiakin.
kannattaa tarkistaa huuto.net. siellä on noita ollut myynnissä parillakympillä. olen ostanut itse yhden ja toimii mainiosti.
Tuosta bilteman laitteesta. Siihen on ilmaantunu elektroninen nappi millä valitaan sisääntulo, eli ei ole enää täysin kuvan kaltainen. Myöskään tuo ei toimi "väärinpäin", eli signaalia ei saa kahteen ulostuloon.
Kaisaniemen Anttilassa elektroniikkapuolen poistokorissa 2hdmi in ja 1 out oli 5. Ei tullut ostettua useampi pakkaus näytti olevan.
Minua kiinnostais toimitusaika. 10 päivää sitten tilasin ja mitään ei ole vielä kuulunut. Hidasta toimintaa :grr: Ilmeisesti olis pitänyt tilata eBaysta niin olis jo perillä
Joku jo nyt varmaan osaa neuvoa toimivan ratkaisun,kun kaikki ääni ja kuva menee Onkyon txsr607 kautta ja siltä tuleva signaali pitäisi jakaa televisiolle ja tykille ,niin että vaihto olis automatic sen mukaan,kumpi on päällä.Ei tarvii olla halvin ratkaisu,kunhan toimii.