voihan joku säälittävästä suomesta tarpeekseen saanut olla muuttanut sinne amerikkaan ja siellä kahtoa.
mtv3 heroes sivuilla myös sarjikset aiheesta. Ei tosin samat kun ohjelmassa näkyvät. Mutta kivasti ne lisäinfoa antavat.
Se antoi alkuun hyvän vaikutelman että sarjassa japanilaiset puhuvat japania, mutta mitäs kummaa... intialaiset puhuvatkin Intiassa keskenään englantia.
Jep, Intiassa puhutaan kyl oikeastikin englantia, ainakin eri puolilta maata olevien kesken, koska ihmisten äidinkielet ei välttämättä täsmää, inkkari työkaveri jutteli, että runsas tusina valtakieltä löytyy suuresta Intian maasta (sehän on pyöreästi 10x Suomen kokoinen, vaikka kartalla näyttää vain vähän isommalta), englanti siis yhdistää sielläkin.. EDIT: linksi
Kartat vääristävät päiväntasaajan alueella olevien maiden kokoa pienemmäksi, siksi ei normaalilla kartalla näytä 10x Suomea kookkaammalta. Sitä varmaan ajettiin takaa.
Kyllä mutta innostus ei ole kovin korkealla. Perus nuorisosaippuaa sieltä vaan läpi tunkee eikä mitään voi.
Ei ole mitään tunteita herättänyt enää viimeisiin 5 tai 6 jaksoon. Edelleen aikamatkailu on kivaa, mutta muut jutut tuntuu tökkivän. Tämänkö piti olla 2000-luvun parasta televisiotarjontaa?
Tuli hommattua sarja dvd:lle ihan mielenkiinosta ja itse kyllä pidin. Ei nyt Lostin tasolle yllä mutta, ihan kiva kuitenkin. Sais van tulla toinen kausi pikaisesti myyntiin. Nyky tv-sarjat kun on tehty siihen muottiin ettei niitä tv:stä halua katsella. Dvd:llä niitä voi katsella ihan omaan tahtiin. Se mikä nyt on vähän häirinnyt maikkarilla, on se Heroes mainos, jossa näytetään ilmeisesti pätkiä kakkos kaudeltakin. Onneksi nyt mitää suuria paljastukisa ole.
Minä olen pitänyt. Heroes on oikeastaan tällä hetkellä ainoa sarja, josta pyrin näkemään joka jakson. Joka kerta jakson lyhyys ottaa päähän ja mieli tekisi katsoa jaksoja, Babylon 5:den tapaan, vähintään 3 putkeen. Enkä tarkoita, että Heroes olisi mitään niin hyvää kuin B5, mutta koukuttavaa kuitenkin.
Jos tulee vastaan se Heroes mainos missä Poets of the Fallia pauhaa niin kannattaa kääntää kanavaa. Satuin näkemään ja aika ikävää spoilausta sisälsi. Kakkoskaudelta pätkiä ei mainoksessa kyllä taida olla. Onkos suomessa jo koko ensimmäinen kausi myynnissä DVD:llä? Olen nähnyt vain part 1 episodes 1-11 boksia. Ensimmäinen kausi sisältää 23 jaksoa. Ehdottomasti hyllyyn tämä sarja.
Oho! Niinpäs onkin part 1:n, enpä moista huomannutkaan. Kiva tietää että ei tarvi odottaa kakkoskautta, kun ei ole vielä ykköstäkään nähnyt kokonaan. Eli se mainos sisälsi siis spoilereita ykköskauden kakkos osan jaksoista. Luulis sit part 2:n tulevan pian myyntiin.
Niin vähän ajattelinkin. Itse olen metsästänyt tuota koko kauden boksia suomiteksteillä ja ihmettelin että näinkö olisi päässyt nenän alta vilahtamaan.
Jaaha oli jäänyt yksi jakso välistäkin tätä sarjaa. Mielestäni kyllä katsoin että ei viikko sitten olisi tullut mitään muuta kuin jotain "Puhdas Keuhko Lapselle" tapaista konserttia mtv3:lta. Mikähän nyt sai Hirohiton tuosta miekasta niin kiinnostuneeksi?
Itse olen katsonut kaikki tähän mennessä Neloselta tulleet jaksot, mutta pikakelauksella. Toisin sanoen juoni kiinnostaa mutta etenemistahti, näyttelijätyöskentely ja suurin osa hahmoista ei. Hiroa ja Clairea fanitan mutta muu osasto on :sleep: Mutta kaipa tässä vielä tulee se seuraava jaksokin luupattua...