Tätä samaa on nyt muutaman kerran tehnyt. Samoin tallennukset eivät aina pääty ollenkaan. Tilannne tuntuu korjautuvan IVO-resetillä. Viimesin softa on sisässä 1.00.09 (lopetti muuten sen kovalevyn häviämisen). Pistää miettimään onkohan tämäkin ohjelmistolla hoidettava vika. Onko tietoa uusista päivityksistä? Uutena ominaisuutena box:iin on tullut ongelma, ettei talletukset aloita tai pysähdy, jos samaan aikaan katsotaan DVD:tä tai pelataan PS2:sta. Onkohan tämä laite niin häiriöherkkä, että signaali pääsee kiertämään scart:in kautta ja sotkee box:in. Onko samanlaisia kokemuksia?
Tuota PVR-8000T:tä ei enää ole saatavilla, mutta se lienisi edelleen paras 1-viritin kiintolevyllinen T-boksi. Olisiko saksasta tilattu PVR-8100T vastaava toiminnaltaan ja toimisiko se suomessa? Kokemuksia kenelläkään?
Kuinka Samsungin P120 on pelittänyt? Eikö tota tosiaan tarvinnut ensin PC:llä alustaa mihinkään tiettyyn formaattiin? Ei kai se ihan noin helppoa voi olla
Nyt on kyllä tullut tosi kummallinen "vika" Humaxiin. Boksi menee itsestään päälle JOKA yö tasan kello 00.00. Asetuksissa ei ole päällä mitään automaattikäynnistystä joten en kyllä tiedä mistä tuollainen ominaisuus on tullut.. Pitäisiköhän tässä alkaa epäillä jotain yliluonnollisia ilmiöitä? Ehkäpä kuolleet haluaa kertoa minulle jostakin?? Voisi koittaa palauttaa tehdasasetukset, mutta poistaako se tallennetut ohjelmat? Ohjelmisto vissiin kuitenkin säilyy nykyisenä? Melko ärsyttävää kun joka yö herää(jos on jo nukkumassa) jossakin vaiheessa siihen kun Humaxi alkaa tavalliseen tapaansa särisemään.. :OI
Itsellä oli sama ilmiö kaapelimallissa. Palautin tehdasasetukset ja vika poistui. Ei hävitä tallennuksia ja ohjelmistoversio säilyy.
Hyvin.Humax hoitaa itse tarvittavan alustuksen kun lyö uuden levyn kiinni.Se on todellakin noin helppoa.
Mitenkä mahtaa olla, edessä todennäköisesti kesällä muutto kohti kerrostaloa omakotitalosta ja Humax pvr-8000T on tosiaan terrestrial malli. Onko tuota mahdollista kolvata tai muuten virittää toimimaan kerrostalossa? Ei huvittaisia luopua tuosta, varsinkin kun mallia ei enää myydä, ja 300e opiskelijalle kovalevyllisestä C mallista on aika kova hinta.
Tottahan se kerrostalossa toimii mutta jos tarkoitit kaapelin yhteydessä toimimista niin ei. Ainoastaan sisäantennilla.
Riippuu tietysti missä asut. Espoossa kaikki kanavat näkyvät kerrostalossa hyvin verkkokaupan procaster-sisäantennilla. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9910 Kerrostalo ei muuten automaattisesti tarkoita että antennipistokkeesta tulee C-singaalia. Asun itse kerrostalossa pääkaupunkiseudulla joka ei ole kiinni HTV:n kaapeliverkossa, ja meillä tulee antennipistokkeesta T-signaalia.
Nuo tuohan onkin sitten hyvä uutinen. Pitänee varmistaa millainen systeemi siellä sitten on. Verkkokaupasta sitten vain tuo antenni testaukseen jos ovat kaapeliverkossa, kiitokset avusta.
Perskule, on ruvennut Humaxissa kaukosäätimessä OK-nappula temppuilemaan.. Pitää painaa oikeen tosissaan, että ottaa painalluksen. Toivottavasti ei nyt kosahda lopullusesti kun on kuitenkin semmonen nappula, joka on pakko toimia. :weep:
Uutena ominaisuutena box:iin on tullut ongelma, ettei talletukset aloita tai pysähdy, jos samaan aikaan katsotaan DVD:tä tai pelataan PS2:sta. Onkohan tämä laite niin häiriöherkkä, että signaali pääsee kiertämään scart:in kautta ja sotkee box:in. Onko samanlaisia kokemuksia?:hitme:
Vaihdoin eilen Humax PVR-8000T-digiboksiin 160 GB:n kovalevyn. Unohdin ensin kytkeä virtakaapelin kovalevyyn ja kun menin Menu-valikkoon, sieltä ei löytynyt tietenkään Tallennus-valikkoa, mutta sen sijaan oli ilmestynyt Pelit-valikko. Taisi olla samat pelit (4 kpl) kuin uudemmassa Humax PVR-9200T-mallissakin. Mitenkähän ne saisi esille kovalevyn ollessa kiinni? Boksi näyttää toimivan moitteettomasti isommallakin kovalevyllä.
Vaihdoin Humaxiini pari viikkoa sitten 160 GB:n Maxtor-merkkisen kovalevyn. Laite kyllä toimii mutta kovalevy pitää sellaista satunnaista rapinaa jopa pari kertaa minuutissa, että aion vaihtaa alkuperäisen äänettömän 40 GB:n Seagaten takaisin. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mikä olisi hiljaisin kovalevy 100-160 GB:n kokoluokassa.
Itselläni Humaxin Pvr 8000T Boksi on tehnyt sellaista kun muutaman kerran olen laittanut yöllä sen paussille ja ajatellut katsoa ohjelmaa yllätys yllätys boksi on sammunut. Muulloin boksi ei sammuile yöllä paitsi joskus silloin kun lähetyksen paussaa.. Onko muilla ollut kyseistä ongelmaa?? paljonkahan maksaisi jos kävisi huollossa laitattamassa boksiin uuden ohjelmistoversion 1.00.10 boksissani on nyt 1.00.08 ohjelmistoversio. En itse viitsi alata asentamaan mitään uutta ohjelmistoversiota itse jätän sen ammattilaisille.
Muuta en osaa sanoa kun, että ohjelmiston asentaminen onnistuu kyllä ihan amatööriltäkin. Jos vain piuhat löytyy niin selvät ohjeet on saatavissa http://www.finnsat.fi/192.html.
Riittääkö minulle että tilaan vain tuon ilmaisen adapterin? Ja mihinkä liitän sen tietokoneessa ja boksissa? Riittääkö että lataan Finnsatin sivulta vain tämän http://www.finnsat.fi/docs/192-KtH-WDN4OAK_.zip