Huonoin elokuva minkä olet nähnyt pitkään aikaan?

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Nice Guy Eddie, 28.09.2001.

1. tet1972

tet1972 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    On tullut luettua muutama arvostelu ko. leffasta ja pisteet niissä on jäänyt pahasti pakkasen puolelle! Herää kysymys et miks tälläsiä leffoja edes aletaan tekemään? Onko kyseessä levy myynnin edistäminen vai et joku todella uskoo et leffa menestyy? Pitäsköhän katsoa tää pätkä, ihan vaan et näkis millanen floppi pätkä oikeen on!

2. Jokkeri

Jokkeri Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Häjythän on parhaita "uusia" Suomileffoja mitä on! Tosin taso ei nyt ole mikään kova, mutta silti...

3. nygarjaa

nygarjaa Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    1
    Tuossa jo mainittiinkin Senegalin leffat. Ne ovat sitten todella huonoja - kaikki. Paras (huonoin) esimerkki: vaikeasti tapettava. Ei sitä edes huomaa onko se äijä herännyt siitä koomasta vai ei!

Toinen todella huono esitys on jonkin sortin komedia (kai?). Englannin kielistä nimeä en muista enkä edes viitsi tarkistaa, mutta suomessa tunnetaan nimellä: rinteiden rämäpäät. Sain kouristuksia koko elokuvan ajan.

4. seeker

seeker Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Täydellinen pohjanoteeraus tuli pari päivää sitten maikkarin kanavalta: Ed. Katsoin tätä 'leffaa' parikymmentä minuuttia enkä ole eläessäni kärsinyt yhtäpaljoa katsellessani elokuvaa. Miksi tämä leffa on tehty? Pääosaa siis esittää joku käsittämätön apina, joka osaa kaikkea mahdollista, myös ajaa jollakin kämäsellä pick-upilla valon nopeutta? ... Oppia ikä kaikki. Ei... Mikä leffa! :sick:

5. KipaK

KipaK Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Huonoimmat elokuvat mielestäni ovat
    Speed 2
    Cable Guy
    Moulin Rouge
    Coyote Ugly
    Blair Witch Project
    Which Play Sick Project (pila versio)

6. electricboy

electricboy Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    3
    Mun listaa, ja siis tässä ehkä kaikkien aikojen huonoimpia:

Speed 2
    Blair Witch Project
    Batman ja Robin
    Godzilla
    Driven

Noi nyt ainakin tulee heti mieleen.

7. Ari

Ari Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    4
    Näin tuosta pätkän, koska Katso!:n murska-arvostelun lukemisen jälkeen tiesin minkätasoisesta leffasta on kyse... :) Mutta tuossa ei siis ollut oikeaa apinaa, vaan animatroninen apina-robotti jota ohjasi 4 miestä. Ehkä koko leffa tehtiin että voitaisiin käyttää tuota robottiapinaa... :)

8. Keyser Soze

Keyser Soze Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Joku tossa äsken mainitsikin, mutta tuo Little Nicky on kyllä sen verran huono leffa, että en tiedä olenko koskaan nähnyt yhtä huonoa. Jos haluat kiduttaa itseäsi kaksi tuntia, niin suosittelen.

9. Zedster

Zedster Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Katsoin aivan äsken Battlefield Earthin ekaa kertaa , ja kiesus mitä paskaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äkkiä ne luolamiehet oppii Harriereta lentämään , luuleko ne olevansa joku Arska:hitme:

Jeesus mikä roska , ja mä vielä sen ostin vaikka kaikki sitä paskaks haukku .

No valoa tunnelissa näkyvissä sillä just ken tätä kirjoitan alkaa Suolajärven eka televisioitu jääkiekkoottelu . Kun tulee lätkää niin ei tarvii muuta miettii :thumbsup:

Zed

10. Mag

Mag Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Hei Zedster, sanoppa nyt että kannattaako tuota kuvotusta katsoa edes sen huonouden takia?

11. Nice Guy Eddie

Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    6

ja joku trabalainen on vielä antanut sille viis tähteä:D :hitme:
    Makunsa kullakin

12. Zedster

Zedster Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mag:lle , kyllähän kaikki leffat pitää itse katsoa ennen kuin voi arvostella leffaa , joten katso vaan jos saat lainaa jostain .
    Kyllähän kaikki on sitä haukkunut mullekin mutta kun ei kukaan halua omistaa sitä ja mä niinkuin haluun itse katsoa ennen kuin tiedän , niin pitihän se ostaa ja katsoa .
    Kai siitä joku tykkää ja mä tosiaan yritin katsoa sillai että en välittänyt mitä olin kuullut kyseisestä leffasta .

Löysin mä oikein hakemalla yhden hyvän jutun siitä ja se oli Forrest Whitakerin (menikö oikein) rooli .
    Siihen se jääkin , tuli välillä mieleen ID4 ja siotten yritettiin taistelukohtauksissa samoihin kun eka SW siinä DeathStarin ympärillä .

En voi keksiä mitään hyvää vaikka kuinka yrittäis .

Säälittää ton Travoltan puolesta miten se on tohon suostunut .

Zed

13. ozzyer

ozzyer Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Viime torstaina tullut "Ed" oli kyllä niin surkea, että ainoa mikä elokuvassa piristi, oli tieto, miten sitä apinaa on kidutettu, jotta se osaisi toimia noin näyttelijänä. Käsittämättömän huono elokuva, ei moni vedä vertoja.

14. Mika

Mika Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    30
    Apina? Itse olin varma, että se on ihminen maskissa.

15. Jarkko G.

Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    104
    Säästä säälisi sitä tarvitseville. Travolta on vain ylpeä, että sai valkokankaalle Gurunsa tekstiä.

Ennemmin voisi sääliä Barry Pepperiä, tuo mies joka niin kovasti Johnny Deppiä muistuttaa, joka teki sopimuksen elokuvaan ja samalla lupautui myös sen jatko-osiin :hitme:

Jossain elokuva aiheisessa lehdessä listattiin, silloin Battlefield Earthin ilmestymisen aikoihin, tulevia elokuvia, jotka kannattaa katsoa ja Battledieldiä muistettiin sanoin, että " voi olla seuraava Blade Runner"

16. KaKui

KaKui FullHD Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    40
    Joo, mulla on kummallinen leffamaku mutta minkäs sille voi :D
    Mielestäni Little Nicky vaan on niin huvittava tekele että eihän tosta voi olla tykkäämättä.

17. seeker

seeker Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Pearl Harbour. .. Samaa tasoa kuin Ed...

18. Ari

Ari Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    4
    Luetaan näitä viestejä:
    Eli Ed-leffassa ei siis todellakaan ollut oikeaa apinaa vaan tekoapina.

19. Kalpo

Kalpo Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Dungeons & Dragons

20. Northstar

Northstar Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Pearl Harbor, vaikka ostin leffan ja maksoin täyden hinnan en jaksanut koko pätkää katsella kelailematta, siellä sun täällä. Muutaman hyvän kohdan takia joutuu riutumaan ihan liikaa. :sleep: