Huonoin elokuva minkä olet nähnyt pitkään aikaan?

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Nice Guy Eddie, 28.09.2001.

1. Tema

Tema Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    5
    Valitsin Makuunin hyllystä ihan randomina sellaisen tekeleen kuin Slipstream, jossa nörtti on keksinyt kännykän näköisen aikakoneen. Aivan onnetonta sähellystä, pökkelöt näyttelijät, kuusnepa-tason efektit. Light-sipsitkin olivat pahoja. :hitme:

Eipä ollut kehumista myöskään Madonnan tähdittämässä komediassa Desperately seeking Susan. Kaamea kasarimuoti sentään sai parit naurut aikaiseksi, mutta muuten todella puuduttavaa sekoilua kehnojen näyttelijöiden kera. :sleep:

2. trgo

trgo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    5
    Päätinpä sitten kiduttaa itseäni ja katsoin eilen _kokonaan_ MTV3:n leffan "Miss Kovis". Täytyy toivoa, että pystyn unohtamaan kyseisen leffan mahdollisimman nopeasti. Karmeeta tuubaa. No enpähän voi syyttää kuin itseäni :)

3. Daedalos

Daedalos Tunnettu käyttäjä Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllähän se aikamoista tuubaa oli. Tällä kertaa ei kestäny edes niin pitkälle kuin edellisellä kerralla kun tämä telkkarissa näytettiin, eli sinne kisapaikalle asti. :sick:

-D-

4. Uncle

Uncle Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Matrix. :sick:
    Sekä tietenkin samaa huttua jatko-osat.

5. hiost

hiost White Trash Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    6
    Saisko perusteluja?

6. juhaa

juhaa Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    7
    Omalta kohdaltani perustelut voisivat olla nämä: En ole ilmeisesti yhtään osaa pystynyt katsomaan nukkumatta

7. hiost

Saadut tykkäykset:
    6
    Näin kävi mullakin noissa jatko-osissa. Ensimäisestä osasta näitä perusteluja vaan kaipaan.

8. Recce

Recce Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    244
    Jösses!! Luulin olevani ainoa joka TODELLAKIN pilkkisi Matrixin ensi-illassa!! Tässä ns. legendassahan ei ollut mitään omaperäistä/tekijöiden keksimiä kommelluksia. 100% parodia/kopio muista action leffoista. :sick:

9. hiost

Saadut tykkäykset:
    6
    No on se hyvä että joku tietää miten asiat on. Aikalailla päinvastoin sanoisin.

10. Uncle

Uncle Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Jotenkin en vaan ole koskaan tykännyt Matrixista. Meni monta vuotta kunnes jaksoin edes katsoa sen alusta loppuun. Aina vaan tökkinyt, tosin action leffat ei muutenkaan ole lähellä sydäntä.

11. Recce

Recce Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    244
    Mikä on päinvastoin? :confused:

12. Generig

Generig Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    5
    Posers oli heikko esitys. Ei oikein löydä sanottavaa edes. Sekava, huono, juoneton. Oikeita sanoja ei löydy mutta ei kannata vaivautua.

13. juhaa

juhaa Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    7
    Ei auennut minullekkaan, eikö tämän pitänyt olla komedia?

14. Hejst

Hejst Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä pitkästä ajasta, mutta The Aviator on ainakin huonoin elokuva, mitä olen kuluvan vuoden aikana katsonut. Emäntä nukahti jo alkumetreillä, näin tosin käy melkein joka elokuvan kanssa, joten ei sinänsä kovin hyvä mittari, mutta että itse en pystynyt katsomaan elokuvaa loppuun, niin se kertoo jo todella paljon. Olen luonnostani katsoja, joka katsoo kaiken aloittamansa loppuun. Jos alotan katsomaan jotain elokuvaa, niin katson sen loppuun oli se sitten kuinka huono tahansa. The Aviator määritteli rajan tälle huonoudelle, joka saa jopa minut lopettamaan kesken elokuvan. Ehkä 2 vuorokauden ryyppämisen aiheuttama laskuhumala vielä voimisti vitutusta, mutta yleensä ne elokuvat vaan tuppaavat huononemaan selvin päin katsoessa. Tätä kidutusnäytelmää ja tuskaisen hitaasti valuvaa siirappia ei kyllä voi käsi sydämmellä suositella kenellekään. Samaan hengenvetoon pitänee kuitenkin mainita, että tietysti elokuvalle löytyy myös ystäviä. Minä vain en kuulu niihin.

15. javir

javir Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Itse jouduin katsomaan tuon elokuvateatterissa. Jeesuksen se ja tämä sitä tylsyyden määrää. Ymmärrän, että joku leffasta pitää, mutta fakta on se, että leffa on äärimmäisen tylsä ja pitkä. Elämänkerroista (tai vain osasta elämää) on aika hankala tehdä leffaa joka ei pistäisi silmiä luppasemaan. Kirjana tämäkin voisi toimia paljon paremmin. En kyllä nähnyt noissa lentokohtauksissakaan mitään kummallista. Huono, oikein huono.

16. Valhalla

Valhalla Nikon & Elinchrome Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    4
    Leffa oli kyllä todella surkea. Aika huonoja sitä pystyy vielä juuri ja juuri katsomaan, mutta tässä tapauksessa piti pikakelatakin torkkumisen välillä. Ei kyllä ole minulle selvinnyt, että millähän avuilla tämä surkea tuotos sai tuon oscar-määrän?

Argh, kauheaa kuraa :sick:

EDIT: työkaveri erehtyi ostamaan tupladvdjulkaisun ja yritti epätoivoisesti myydä sitä töissä kolmella eurolla - turhaan :D

17. Pazze

Pazze Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    151
    Osta sinä se duunikaverilta ja myy mulle femmalla. Saat hyvät voitot ja minä mieleisen leffan! Eli en yhdy ollenkaan näkemyksiinne, minä pidin kovasti.

18. zxcv

zxcv Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Huonoimat leffat mitkä oon nähnyt pitkään aikaan on Cellular ja XXX2 Aivan hirveetä sontaa :weep:

edit: ja House Of Wax

19. DIAR

DIAR Ugh! Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    9
    Almodovarin Huono kasvatus (Bad education) oli huono. Yleensä Almodovarin leffat ovat omituisuudessaan viihdyttäviä ja erilaisella tavalla humoristisia. Tämä leffa oli kyllä surkea pettymys. Ehkä siinä pyrittiin rikkomaan tabuja, mutta kun leffassa on pelkkiä pedofiilipappeja, homoja, transuja, narkkareita ja jatkuvaa ruoppausta em. kesken, ei meikäläisen huumorintaju oikein riitä. Lyhyt leffa, mutta tuntui kestävän ikuisuuden.

20. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Allekirjoitan. Isolta kankaalta katottuna kaikki tulivat vielä ihan "liian" lähelle. Monessa kohdassa inhotti niin, että oli pakko sulkea silmät muutamaksi sekunniksi. Juoni oli kyllä ajatuksena hyvä, mutta IMO liikaa mässäiltiin kaikilla miestenvälisillä rakkauskohtauksilla tms. Saa varmasti transu- ja homopiireissä kulttiaseman, mutta ei tule ikinä eksymään omaan elokuvakokoelmaani.
    :) / :) :) :) :) :)