Oli kyl pirun teennäisiä noi tuomarit. Jone tais olla ainoo, kuka oli suurinpiirtein oma ittesä. Pisteet jonelle! :thumbsup: edit: se oli kans kippee kuka uhos et "mää näytän vielä... moon 5x suomenmestari uinnissa" WTF :hitme: :hitme:
KIITOS!!! Meinasi jo hermot mennä kun en muistanut että missä ihmeessä olen tyypin aikaisemmin nähnyt.
Eikös tämä samainen tytteli ole ollut Heikoin Lenkki ohjelmassa? Kovin on tutun oloinen ja voihan olla että ei ole ollut Kirsin kiusattavana...mutta muistaako joku tarkemmin?
Onpa hyvinkin ollut, se oli kauhean ujo ja Kirsi oli kimpussa kokoajan. Näköjään on ujous kadonnut...
Voi kuinka se Nanna (siis kilpailija-Nanna) jäi positiivisesti mieleen tältä päivältä... :love: Ja sen Ilarin tiedän jostakin. En vaan varmasti muista mistä. Aika moni kyllä teki semmoisia elkeitä joita ei välttämättä tuossa tilanteessa hyvällä katsota...
"Paras" on tähän mennessä ollut se perjantain (vai sunnuntain?) jaksossa ollut ihmeellinen höpöttäjä - se vaaleahiuksinen, pitkätukkainen jätkä, joka selitti jotain ihmeteoriaa Beatlesista ja Elviksesta yms. ja jonka puheelle ei meinannut tulla loppua. Ymmärsikö kukaan mitä se oikein yritti selostaa? Vaikka tuomarit vähän turhan vittumaisia ovatkin niin olen kyllä heidän kanssaan samaa mieltä siinä, että jos kukaan ei ole vielä viitsinyt sanoa laulutaidottomalle, että laulat huonosti, niin kyllä tuossa vaiheessa on jo aika.
Jäipä eilinen jakso näkemättä, ei joku vääntäs siitä vaikka divx'ää niin pääsis naureskelemaan sille?
...must on ihanaa et sun nimi on Nanna... just joo :sick: tuo "Nanna" seisoi vaan tikkuna ja pisti laulaen aivan täyden Morissette-kopion eikä edes se kaljupää älähtänyt... seuraavalla kierroksella varmaan lähtee edit: itsesensuuri iski
Joo, suomalaiset tekevät näköjään mitä tahansa jotta vain pääsisivät telkkariin. On se vaan niin säälittävää. Täytyy vain ihmetellä että mitkä ovat heidän motiivejaan tämmöisissä touhuissa. Onko se kuuluisuuden kaipuu vaiko vanha kunnon rahan ahneus?
Mainiota viihdettä!!! :naminami: Minä en ainakaan ole kiinnostunut niistä joilla jotain mahkuja voisi olla menestykseen, ne säälittävimmät piipertäjät on ohjelman suola! Peruskoulun musiikista saatu loppuarvosana 6 ei taidakaan olla niin harvinainen ja huono mitä olen luullut! :hitme: Lisää tämmöistä! :thumbsup: Välillä tosin itketti :weep: ihan kilpailijoiden puolesta, sekä hävetti.
Totta. Eihän kukaan tuota katsoisikaan jos kaikki olisivat hyviä laulajia. Viimeisimmässä oli hauska selittelijä Nikula meinasi jo hermostua. Ja yks lähtiessään tokaisi et: "Kyl mä tiesin et mä en osaa laulaa" :hitme:
Hetken katsoin tuota sarjaa ja sitten oli lähdettävä tekemään jotain muuta. Karmeata katsottavaa. Ennemmin taitaa katsella virityskuvaa kuin tuota raihnaa.
Itse asiassa ei varmaankaan, kun vasta tuon uudestaan postauksen nähtyäni muistin sinne upata pari pätkää. Olisi mielenkiintoista tietää oliko Huppe alunperin nähnyt osoitteen tässä threadissä, vai onko tuo osoite kiertänyt jotain muuta kautta hänelle. Ettei vaan kohta olisi almamedian pojat ovella räyhäämässä.. edit: Niin ja jos noita jaksaa katsella niin siellä mtv3.fi/idols on kaiketi jotain realmediaa. Vähän aikaa oli hauskaa, mutta isompana annoksena (=2 jaksoa) alkaa jo vähän :sick: .
Tuo osoitehan on kierrellyt mm. IRC:ssä tänne ilmestymisestään lähtien. Tullut eteen useamminkin kuin kerran