touché ... Ja em. yhtiössä sitten puhutaankin varmaan vain kirjakieltä? Spoiler ja tiedoksi siis että aksentti on AINA olemassa (paitsi kirjakielessä, jota ei siis voi puhua)
Tänään oikein panostin ja pistin telkkarin auki samalla kun pelasin(+muutama ohrapirtelö). Kaikki nuo idollsit kuulostivat mielstäni aika paskakoilta. Ja sillä teidän suosikilla hannalla tais olla joku vilttii päällä? ja se muoti akka kehu sitä . Kylläpäs kuulosta aito Bonjovi tai Roxette hyvältä.
"Vicky" tippui .. huisaa .. Nörttipoika, Homo ja Kerava ovat vielä mukana ja onhan se v-mäisen näköinen akkakin vielä siellä. Kyllä näistä idoli saadaan suomelle.
Minä toivon että Huisku tipahtaa. Sen verran alkaa sällin asenne vituttaa. Wickholm sais voittaa koko roskan. Saataisiin "idoli" vähän aikuisempaan makuun
Nythän on pakko tähän väliin mainita, että American Idol skabasta Justin Guarini on saanut haasteen noin 18kk sitten tapahtuneesta kolarista. Poliisi sakotti 100$, mutta nyt kolarissa ollut perhe vaatii Justinilta hieman enemmän fyrkkaa käyttäen syynään perinteistä "whiplashia" - näin niillä jenkeissä.. Tässä koko IMDB:n uutinen:
Oikea laulutaitoinen henkilö voitti. Tytössä on ainesta vähän suomen tanssilavoja piemmällekin. Taitaa suurin ongelma olla sopivien uusien kappaleiden sorvaamisessa. Onnea Hannalle. Matti
Kyllä! Samaa mieltä, erittäin persoonallinen ääni. Mutta mitä trukkikuskit, nyt Hannassa menettääkään.
Kyllä täytyy sanoa, että oli voittajalla hyvä ääni. Ei meinannu alkuperäsestä erottaa. Ainakin mun mielestä
Siis World Idol vain Finland Idol? Itse tuosta World Idolista oikein hämmästyin, miten noin rumasta miehestä lähtee niin komea ääni?! Oikea mies voitti!
Oli hieno homma että siinä äänestettiin oikeasti sellaista joka osaa laulaa. Ulkonäkö oli varmana sivuseikka. Olihan se ihan persoonallisen näköinen. Itse ei tullu katsottua kuin tuo tulosten kerronta jakso, eli muitten suorituksia en kuullut. Eiköhän ne muutkin olleet hyviä, kun olivat sinne päässeet.
Juu meinasin tuota World Idols voittajaa. Tuomaritki oli ihan ihmeissään ku kuuli sen äijän äänen. Voitto meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen.
Kyllä on Kurtin ääni niin lähellä Bonoa, että oikein jäi korvat höröllä kuuntelemaan. Olisi ollut mukava nähdä tai kuulla USA:n tuomarin mietteet kisan jälkeen - ruma! ps: Ettei kukaan nyt suutu, niin Bono on kuitenkin Bono. Karisma on se mikä vie lopulta.