38v ja 244 dvd:tä Yrittäjä Ensimmäinen soitin ostettu silloin kun tulivat myyntiin suomessa tais olla jotain -98 Nyt 301 kpl
Ikää 19 ja dvd julkaisuja (sarja boxit = 1) hyllyssä ~80. Yrittäjä. DVD:tä olen kerännyt aktiivisesti ehkä viimeiset kolme kuukautta, vähemmän aktiivisesti noin puoli vuotta
ikä 20v. dvd levyjä 101+1 tilauksessa.tänään tein sammon visa elektron hakemuksen,kunhan se tulee niin,sitten taidan ostaa muutaman lisää.
No niin, siinä se syy onkin. Katsot liikaa elokuvia, joten hyvästäkin leffasta tulee tusinaviihdettä vähän niinkuin vahingossa. :hitme:
...nooh, pakostakin tuohon määrään tulee katsottua muutama leffa uusintana mutta en henkilökohtaisesti näe syytä keräämällä kerätä leffoja hyllyyni, kun leffavuokraamot ovat halpoja eikä sinne ole itselläni pitkä matka. onhan asia tietysti niinkin että noihin vuokraamoihin "uudet"elokuvat tulevat kun tulevat/ehtivät mutta jälleen henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että suomenlevitykseen tulevasta elokuvasta(DVD) on turha maksaa 5-10 kertaista hintaa että sen näkee pariviikkoa aikaisemmin ja kyllähän tarpeeksi "hypetetty" elokuva täytyy nähdä elokuvateatterissa ...ja onhan tuonne hyllyyn toki tehty tilaa muutamaa klassikkoa varten
Paljon leffoja katsomalla saa myös hieman perspektiiviä noihin massahöttöihin. Itse katson reilusti yli 100 leffaa vuodessa (teatterissa ja DVD:ltä), ja täytyy sanoa että todella hyviä leffoja tuosta joukosta löytyy yleensä yhden käden sormin laskettava määrä. Ja katson leffoja laidasta laitaan, sekä eurooppalaisia, aasialaisia, että jenkkejä. Yleensä hankinkin pysyvästi hyllyyni ainoastaan nämä todella hyvät leffat. Hankin kyllä leffoja enemmänkin, mutta pyrin yleensä myymään kaiken hötön eteenpäin ekan katselun jälkeen. Tällä hetkellä hylly on hieman pöhöttynyt, mutta kohta on taas kevätsiivouksen aika. Nimikkeitä hyllyssä on jotakin 130 kappaleen tienoilla, tarkkaa määrää en tällä hetkellä tiedä.