Ikää 29 ja levyjä mahtavat 5 kpl. Tosin dvd-soittimen olen omistanu vasta muutaman viikon, mutta huono selitys se silti on...
Jeps, ikää on 33 kohta 34 vuotta ja levyjä on about 40 - postissa tulossa paketti play.comista missä on vajaat 10 lisää :thumbsup: Btw, olen tekemässä yläkertaan omaa tilaansa noita vehkeitä varten eli ht:ni saa vihdoin ihka oman tilansa....
Ikää tuli just 28v ja levyjä 27 kipaletta. Soittimen ostin tämän vuoden alkupuolella, ennen käytin tietokonetta leffojen katseluun. Nyt on tullut hommattua enemmän levyjä kunnon soittimen ja telkkarin hankittua. Vielä uusi kunnon vahvistin ja muutamat kaiuttimet, niin se on siinä...
Ikää 22, toistaiseksi opiskelija, leffoja n. 75. Soitin ollut noin neljä kuukautta. Auts, onpas niitä kertynyt, ekaa kertaa vasta mietin tota suhdetta... täytyy nyt pikkuisen hillitä noitten ostelua...
20/0 Eipä kyllä ole soitintakaan saatika TV:tä, kuten jo jossain mainitsinkin Soitin tulee taloon sitten, kun on varaa tykkiin. TV:tä ei mihinkään hyvään paikkaan saa asetettua.
21 vuotta ja 140 leffaa. Tasoa olen koittanut pitää korkealla ostamatta mitään paskaa. se onkin sitten mielipide kysymys mikä on paskaa ja mikä ei. Vuoden olen DVD filkkoja ostanut mutta yleensä ne massit menee uusiin laitteisiin.
Ikää on 26 ja dvd-soittimen olen omistanut vajaan vuoden. Dvd-levyjä on kertynyt 70-80. Muutama noista on kyllä tyttöystävän :love:
Ikää on 41 ja risat. Dvd:n kanssa on tullut leikittyä reilut puoli vuotta ja elokuvia on kertynyt n. 120 ja muita (tv-sarjoja, musiikkia...) n. 40 levyä.
päivitystä: Leffoja yhteensä: 207 Tilauksessa: 6 ikää ei oo tullu lisää, eikä oo kyllä hommatkaan muuttunu.
Ikää 16, dvd-asema ollut toukokuusta, kunnolla sain sen käyttöön kesäkuussa. Omistan ruhtinaalliset kaksi dvdtä...
Älä sure. Kuten aiemminkin olen jo maininnut: täälläpäin ikää 20v ja DVD-levyjä tasan EI YHTÄÄN. Tulee kyllä muuttumaan.