Tyttöystävä vuotta nuorempi. Itse olen siis 22 v(täytän tänä vuonna 23), tyttöystävä 21 v. Minulla tosin ihan alkuvuodesta synttärit kun taas tyttöystävällä viikkoa ennen joulua. Käytännössä ikäero siis 2 vuotta...lähes.
Samma häär!:thumbsup: Pahimmillaan olen seurustellet tyttösen kanssa joka oli 7 vuotta mua nuorempi. Olenhan jo itsekkin päättänyt, että en aikuistu KOSKAAN!!!
Itsekin poikamiehenä en vastannut polliin mitään. Koskaan en ole seurustellut itseni ikäisen naisen kanssa. Kolme nuorempaa on ollut. Eli 3 ja 3 ja 4 vuotta nuoremmat. Ja sitten on ollut eräs 7 vuotta vanhempi + kahden muun 7 vuotta vanhemman kanssa ollut vipinää. Mukavassa 10 vuoden haarukassa näyttää nuo iät pyörivän. Kyllähän sitä mielellään näin vuoden sinkkuilun jälkeen voisi johonkin naiseen törmätä. Ehkäpä sitten Goomilla.
Tyttiskaveris on melkeinpä tasan puoli vuotta nuorempi. Mutta mikä tärkeintä, ollaan synnytty eri vuonna
Ihmisnaaraani on yli 10 vuotta minua nuorempi. Itse olen tämmöinen limainen, ylipainoinen, kolmekymppinen jäärä. On tässä sitten hieman kontrastia, kun kainalossa kulkee pinkeä kaksikymppinen kaunotar... Olisi paljonkin juttua aiheen tiimoilta, mutta joutuisin linnaan!
Kauniimpi osapuoli on vähän alle 3kk minua vanhempi. Olemme kuitenkin syntyneet eri vuosina joten aina välillä hän jonkun kumman naislogiikan tms. mukaan ajattelee olevansa minua vuoden vanhempi. :hitme:
Vaikkei iällä mitään todellista merkitystä ole niin oma kauniinpi puolikas (= hallitus virn) on vuoden nuorempi. -KTB-