Minuakin on aina viehättänyt vanhemmat, kypsät naiset. Ripe for pickin' kuten sanotaan. Omakin puoliso on lähes vuoden vanhempi minua, eikä se haittaa. Ikähän on vain numero.
Nyt ainankin kun on vielä teini-ikäinen,niin omanikäisetkin pojat tuppaavat olemaan niiiiin pentuja,että huhhui Tosin,kyllä niitä nuorempiakin tulee joskus katseltua,mutta hetken huuman päästä sitä palaa maanpinnalle.Vain iloa silmille vanhempaa sen olla pitää
Jätin iän vastaamatta koska tällä hetkellä sinkkuna liihottelen Helsingin yössä. Vastaan tulee välillä nuorempaa ja välillä hiukan vanhempaa .
Eli avovaimo melkein 2v vanhempi. Melkein kaikki entisen elämän yritelmät myös olleet vanhempia kuin minä... Hmm, jääkö tässä nyt jotain hampaankoloon?
Koti-jumalattareni on hieman vajaa yhdeksän kuukautta nuorempi, että ei sinänsä paha lainkaan, kovin hyvin samalla aallonpituudella ollaan...
No tuon kaavan perusteella naiseni on sitten yhtä vuotta liian vanha. Naiseni on minua 6v nuorempi, ja vaihtoa nuorempaan ei ole suunnitteilla. :love:
Samoilla linjoilla tällähetkellä. Ennen minulla meni hieman heikommin: Nainen joka asui luonani (mutta ei ollut sukua) oli kolme vuotta nuorempi ja en koskaan ymmärtänyt nuoren (23) naisen henkisen kehityksen vajavaista tasoa... Saattoi olla ihan yksilövikakin. 0-3 vuotta nuorempia ovat naiseni olleet.