Huomasin tuossa jokin aika sitten, että Joy Ride SE irtoaisi ns. sopuhintaan DVDSoonista (n. 10 e). Onkos kellään kokemuksia kyseisestä leffasta noin yleisesti tai mahdollisesti jopa tuosta julkaisusta. Kannattaako tuohon "kauhu"-leffaan vähiä rahojaan tuhlailla?
Mielestäni tuo oli aika hyvä elokuva. Siinä välteltiin tehokkaasti kaikkein yleisimmät lajityypin kliseet ja vaikka odotin lopun olevan todella huonon (koska itse elokuva oli niin jännittävä), se olikin koko elokuvan kohokohtia. DVD:llä on tuohon leffaan vielä vaihtoehtoisia loppuja, yms. Kannattaa katsoa. :thumbsup:
Minä taas olen sitä mieltä että tuota leffa kannattaa kyllä vältellä, aika hirveää jöötiä. Jotenkin koko ajan mielessä pyöri Spielbergin Duel, joka oli 100x parempi.
Minulla on tuo hyllyssä ja ihan katsottava pätkä tuo on. Hieman ehkä odotin enemmän, mutta ainahan valitettavasti kaikkia odotuksia ei voi täyttää, jos sinulla on mahdollisuus levy vuokrata niin teen niin, koska tämä on taas niitä leffoja joista toiset tykkää ja toiset suorastaan vihaa. Mitä itse julkaisuun tulee niin kuva/ääni on parempaa keskitasoa. Extratkin taisin jo vilkaista, mutta niistä ei jäänyt oikein mitään muistikuvaa. Kommenttiraitoja en ole kuunnellut. Eli tiivistettynä: osta pois, kun halvalla lähtee 3/5 Suht kattava arvostelu: http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_4/joyride.html
Kyllä tuosta 10e voi maksaa ihan mielellään Katsottava leffa, harvoja ns. teinikauhuleffoja jos sitä nyt sellaiseksi voi tituleerata mikä ei lässähdä täysin. Itse dvd:stä ei ole tietoa, mutta elokuvaa voi suositella pienellä varauksella
Ok, kiitokset mielipiteistä. En itse pahemmin tuosta genrestä innostu, mutta ajattelin että muutaman hyvän "teinikauhupätkän" voisi hyllyyn hommata. Saas nähdä lähteekö tilaus vai ei. :hitme:
Suomalaisella DVD:llä on ylellisesti kolme kommenttiraitaa. Levy taitaa olla kylläkin loppuunmyyty. Itseltä meni jokseenkin tasan puoli vuotta saada tuo Discshop.fi:stä.