WTF?! Taitaa olla aika harvinaisuus! Jaha, kahden huutajan kauppa näkyy olevan. Taitavat olla tosikeräilijöitä.
Joo onhan se,varsinkin noilla suomi subeilla. Oon itekki sitä muutaman vuoden etsiskelly,mutta kun ei. Ettei vaan ostajana olis Liekinheitin joka just kertoi niiiiiin tykkääävänsä Dredistä.
No eiku huutoa vaan. Samainen myyjä on myymässä myös Seitsemän 2DVD suomiversiota, joka itseltäni löytyy. Pieni harvinaisuus taitaa sekin olla tänäpäivänä.
Omistan nuo molemmat harvinaisuudet . Eli juuri tuon kyseisen Scanboxin JD:n ja alkuperäisen Se7enin ... oman DVD-luetteloinnin mukaan olen maksanut JD:sta 10,30 (14.11.2004) ja myös Huuto.net ollut ostopaikka... Kiva omistaa harvinaisuuksia :thumbsup:
No kyllähän tuon toisaalta ymmärtääkin, kun on sattunut joidenkin kavereiden tuhlaamistottumuksia pitämään silmällä. Jos sattuu (etenkin kaksi-/kolmikymppisenä ) olemaan sellaisessa työssä, jossa päivät ovat pitkiä mutta rahaa tulee sitäkin enemmän, niin silloin sitä "vapaalla" tulee suhteellisen huolettomasti syydettyä rahaa ihan mihin sattuu. Toivottavasti tässä tapauksessa huutokaupan voittaja kokee nimenomaan tuon harvinaisuudeksi, sillä olisi aika säälittävää, jos joku oikeasti enkun osaamattomuutensa takia tuollaisen summan maksaisi.
Ei sentään toni lähtenyt kisaan mukaan,tässä vaiheessa hinta oli vielä 21 tonin viesti myyjälle:thumbsup: Kysymyksen esittäjä: toni666666666 17.06.2008 17:26:20 Ei tunnu tuo hinta edes pahalta ku ostin just vahingossa vhs:änä 8.80e! Vittujen kevät..
Joo, itsekin tuota hintaa vähän ihmettelin. Huuto.netissä näyttää menneen aiemmat levyt kaupaksi 15-25 euron hintaan, joten yli 100 euron hinta tästä yhdestä kappaleesta kyllä pistää hieman miettimään. Kuka ihme maksaa noin paljon ylihintaa leffasta, josta tulee 1-3 kappaletta myyntiin joka kuukausi?
You got me! Edes yksi osasi lukea rivien välistä, mitä mieltä oikeasti olin elokuvasta. Stallone & Schneider rulez, damn right. Bring on the sequel!
Aika hyvän hinnan näköjään joku sai tuostakin leffasta. En maksaisi noin paljon ainakaan tuosta:thumbsup:
No, onhan tuo huomattu, että huuto.netillä on jonkinlainen 'hulluutta' levittävä vaikutus. Jossain vaiheessa kun kaksi tyyppiä huutaa kilpaa, niin järki vain sumenee ja ilmeisesti tyypit kokevat kilpailevansa keskenään. Hinta nousee usein moninkertaiseksi, kuin sen oikea arvo on. Tuhatkunta elokuvaa olen huuto.netissä myynyt ja aina välillä tuollaista näkee (ei tosin tuossa mittakaavassa). Ehkä itsekin tuohon on tullut syyllistyttyä, joskin maltillisemmin.
Aika uskomaton hinta tuosta varsinkin ottaen huomioon että vastahan tämä tuli Neloselta (silloin oli joillakin mahdollisuus saada tästä kopio suomenkielisillä teksteillä). Reippaat 100 euroa Scanboxin kiekosta, piti tämäkin päivä nähdä.
Pistä myyntiin huuto.nettiin, sillähän se selviää. Laita euro lähtöhinnaksi ja osta heti hinnaksi vaikka tuo 90, ehkä siihen joku tarttuu.