Morjesta! Ois kotiteatteri päivitystä vailla ja uudet etukaiuttimet olisi hakusessa. Pääosin pelailuun ja musiikin kuuntelemiseen siis olisi tulossa, elokuvia en niinkään paljoa katsele. Tällä hetkellä on käytössä: Vahvistin: Yamaha rx-v463 Subi: Audio pro level 110 Kaiuttimet: 2x Audio pro level 03 Mitä kaiuttimia suosittelette? Itse olen miettinyt Tannoy Mercury V1-kaiutinparia taikka sitten PSB Alpha B1- paria. Kummat noista olisivat paremmat? Hintahaarukka on noin 200-300e.
Moro vaan. Tutustuitkohan laisinkaan foorumin hakutoimintoon? Esimerkiksi tällaista juttua löytyy entuudestaan: mitkä kaiuttimet max.350, Kaiutinpari ~250-300e, Kaiuttimia ~300e?, Lattiakaiutinpari <300e, 200-300 Kaijarit, Hyvät lattiakaiuttimet 300-400?. Josko noilla lähtisit alkuun?
B&W M-1 225/kpl. Pieni ja isosti soiva uutuus kaiutin. Seinä ja pöytä jalustat sisältyy pakkaukseen. Itse menin kaverille ostaa/kuuntelemaan kaiuttimia maahantuojaesittely päiville ja pari lähti mukaan, siis itselle ei kaverille. Kaveriksi vaikka saman valmistajan 608 subi. 450
Mikset sano samaa noista ehdottamistani kaiuttimista? "Onpea huikeat kaiuttimet. 4" bass/midrange." Oletkos edes nähnyt ko. Supparia? Kuulematta ja kokematta aika ponneton vastaus. Auttaa kysyjää ihan hirveästi.