Terve, Eli olen tässä kasaamassa ekaa kotiteatteri settiä ja ajattelin kysya teidän mielipiteitä ja vinkkejä. Kunnollinen 2.1 (olisi tarkoitus päivittää 5.1 myöhemmin) näin alkuun joka tulisi viihdekäyttöön, pelaamista / elokuvia / sarjoja / musiikkia. Vahvariksi olen miettinyt Pioneer VSX-520K, 289e Subwoofer Pioneer S-51W, 379e Kaiuttimet Pioneer S-31B-LR-K, 219e (kahden kaiuttimen paketti) Eli noita nyt itse kattelin tässä.. Mutta jos laatu/hinta suhteelta löytyy parempia niin kertokaa.. Mielellään mustanvärisiä ja kaiuttimet pöydälle/hyllylle sopivia, vahvarissa olisi hyvä olla ainakin 2 hdmi in paikkaa. Kiitosh
vahvistin: Onkyo 308 vähän halvempi, 3hdmi:tä 249€ (Mareksound) kaiuttimet: Tannoy V1 224€/pari(Mareksound), Wharfedale 10.1 225€/pari, Q Acoustics 2020 229€/pari subi: Bk xls200df 480€ (Mareksound) tai jonkin hyvän subin saattaa löytää käytettynäkin n.300-500€:lla esim. täältä https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=68307&page=108.
Itseasiassa katselinkin tuota Onkyon vahvaria sekä Tannoyn V1 kajareita.. Ainakin nuo Tannoyn V1 kajarit on saanut niin paljon suosiota että niihin varmaan päädyn.. Tosta vahvarista ja subbarista en oikein itse tiedä mitään niin pitää niitä vähän tutkia ja katsella kauemmin.. Ja kiitoksia tästä ehdotuksesta, lisää odotellessa