No, minäpäs laitoin kyselyä Fs-Filmsille, joka ne aiemmat on julkaissut. Sieltä vastattiin, että ei pysty vielä tarkasti sanomaan. Tilanne on vielä epäselvä sillä Sonyn ostettua MGM-studion, siirtyy MGM:n tuotteiden jakelu pois FS Filmiltä. Suomessahan nuo Dollareiden oikeudet oli Futurella, ja siksi jäi julkaisu aikoinaan odotelemaan aikaa parempaa... Katsotaan nyt sitten, mikä se lopullinen vastaus on.
Lopullinen vastaus on, että ainakaan FS ei julkaise Fistfull of Dollarssia. Muista en tiedä, mutta ilmeisesti vaihtoehdoksi suomenkielisiä tekstejä tarvitseville jää se Futuren julkaisu. Jos subeja ei tarvi tai englanti riittää, niin sittenhän noita löytyy ...
Noin vuosi sitten tuli (kesällä) tilattua tämä Playstä, ja digipackhän sieltä napsahti luukkuun. Wow:sta olisi saanut 5.99£:lla joulun tienoilla, mutta siitä lähtien on ollut pois valikoimasta (loppunut kokonaan?). Itse en ole missään nähnyt/kuullut tätä edes saatavan amaryna.
Silti ei ole kovin harvinaista, että markkinoille työnnetään samat lätyt amarayssä, kun digipakit on myyty loppuun (vrt. esim. Fight Club). Itse otin takkiin tuon 6€ tarkoituksella ja hyvillä mielin - voi sitä *itutuksen määrää, jos olisi joutunut digipakkihyllyyn asettelemaan jotain muovikoteloita...
Play:lta tuli vastaus, että eivät pysty varmentamaan kumpiko kotelotyyppi on kyseessä. Tuotteet tulevat suoraan toimittajalta, ja he antavat vain nettisivuilla nähtävät tiedot.
dvdpuren uk-import shopista €19.00 ja ainakin digipack tuli: http://import.dvdpure.net/product_info.php?cPath=88&products_id=7504
No ainakin minulle tupsahti postista viime viikolla ko. elokuvasta Play.comilta digipack. Pidemmän aikaa on jo tullut harkittua tuon SE:n tilaamista ja nyt se tuli sitten hankittua.
Tänään tipahti postista amaray. Mitäs mieltä olette hyvittävätkö Playssa takaisin, jos valitan siitä ettei ole sama tuote joka oli kuvassa heillä?
Kyllä mielestäni ihan syy saada rahat takaisin. Joskus tilasin Once upon a time in the America sieltä. Sain sitten Amarayn vaikka odotin digiä. Lähetin mailia, mutta ei koskaan tullut vastausta..
Tässä peden kirjoittamassa viestissä on ainakin Suomen lain pykälät tästä asiasta, mutta Play.com todennäköisesti toimii kuitenkin Englannin (Jerseyn) lakien mukaan. Nyt voit(te) vedota siihen, että ostopäätökseen vaikutti ratkaisevasti tuotteen kuva, jonka mukaan tuote on eri paketissa.
Niin, tai sitten vaan pitää sen levyn kansista huolimatta... Mulle on tänään napsahtanut postilaatikkoon ja aion katsoa elokuvan oli se sitten pakattu pahviin tai muoviin. Katsottuani, pistän sen hyllyyn ja olen tyytyväinen kun mulla vihdoin on kaikki Leonen ohjaamat leffat. Ai niin, en tiedä vielä, olenko saanut kumman version, mutta lupaan kuittailla, jos on pahvia tarjolla
Postausmäärääni kasvatan ja kerron, että viime torstaina tilasin Fistfulin. Perjantaina oli pakkattu ja lähti illalla joskus viisarin alle kuus illalla. Tänään tuli perille, ja aivan oikein... DIGIPACK!