Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

1. konCept

konCept Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    - Yliopiston lukuvuosi alkoi syyskuun 1. päivä. Nyt on tammikuun viimeinen päivä enkä ole vieläkään käynyt yhdelläkään luennolla.

- Listaan ylös kaikki mahdolliset asiat. Mikään ei ole todellista ellen näe siitä selvää statistiikkaa.

2. Diamond

Diamond Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    1
    Mielestäni Brad Pitt on kaunis.

En katso Salkkareita. (vaikka olen poika)

Kellopeliappelsiini oli huonoin katsomani elokuva pitkään aikaan (30 min jaksoin)

Laitoin kuvia Irc-galleriaan. Ja olen syntynyt jo 80-luvulla!

3. Jaded

Jaded Lähes henkilökuntaa Blokattu Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Olen Plazalla hengailemassa vain koska koitan iskeä JarkkoG:n.

Laitoin myös IRC-Galleriaan kuvan ja olen 70 luvulla syntyny. Tosin kun naapuri aikoinaan pakotti laittamaan kuavn sinne kun opetti mulle internettiä kun toi piuhan parvekkeen kautta sisään siellä oli vain 2000käyttäjää. nyt joku 150000.

Kiusaan joskus toista kissaani laittamalla sille sukan päähän. Silti se nukkuu vieressäni.

Nauroin tunnin kun kävin vkloppuna vaa'alla ja se näytti 100kg. Luulin että painan 85kg.

En syö ikinä karkkia enkä suklaata.

4. Jaded

Jaded Lähes henkilökuntaa Blokattu Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Töissä tylsää.. jatketaan..

Minulla on 400 cd levyä.. mukaan mahtuu muutama erikoinen
    Raptori:Moe
    X-perience: joku neverending dream...?
    Leila K: joku levy mis on ne vuoden 1995 hittibiisit

Olen ollut aikoinani töissä niin krapulassa että join tuoremehu tölkistä 4 kaljaa jota hain aina lisää kun työpaikan naapurissa asui kaveri. Henki haisi niin vanhalle viinalle että en edes jäänyt kiinni.

Minusta X-Files sarja on ihan naurettavaa kakkaa. Kattelin nuorempana mut sit ku tuli jotain tyyppejä mitkä veny ja meni putkiin jne ni meni liian pitkälle ja lopetin. Silloin tällöin katsoin myöhemmin yhden jakson ja ihan turhaa kakkaahan se oli.

En kyllä itseasiassa seuraa yhtään mitään muutakaan sarjaa. Kun tuli Oz sitä tuli seurattua. Sitä ennen seurasin Twin Peaksia mikä onkin nykyään hyllyssä DVD:nä. Katoin ekan jakson Shield sarjaa. Sitä katson ainakin vielä pari jaksoa..

En ole minäkään ikinä maksanut TV-lupa maksua.

Kuulun Home-entertainmen Film-clubiin enkä ikinä muista esim puhelimella perua niitä leffoja. Palautan ne aina tuotepalautuksella ja odotan että ne potkii minut pois jotta voin joskus taas liittyä uudestaan ja ottaa 4 leffaa halvalla. Joskus jos luukusta putoaa elokuva mitä en ole nähnyt otan sen kauniisti muoveista ja katson sen ja sitten pakkaan takaisin muoveihin ja olen kun en olisi sitä avannutkaan. Ja lähetän tuotepalautuksella takaisin. Olen nyt kerhossa vissiin 4jättä kertaa.

Minusta Titanic oli ihan ok leffa. Parempi kuin esim. tylsä Master and Commander. Nauroin teatterissa kippurassa kun ne tyypit putoili kannella ja törmäili savupiippuihin jne.

Olen harrastanut seksiä alaikäisen kanssa. (tosin siitä on monia vuosia aikaa enkä tekisi niin enää)

Olen krapulassa kerran kakannut housuuni kun luulin et tulee vain pieni pieru. Pisuakin on joskus tullut.

En ole ikinä mennyt junalla pummilla mutta ratikalla menen aina.

5. winterland

winterland Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    2
    Siinähän tuli kyllä semmonen syntisäkki,että ohhoh. :eek:

6. Sly

Sly Dear Die Hard. You Rock. Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    7
    No, tullaan nyt sitten kaapista ulos. En ole oikeasti Sylvester Stallone.

vaikka kurdtti onkin aina luullut

7. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Hauskaa tilitystä täällä! :p :sick:

Minä olen yrittänyt samaa mutta ei ole vielä onnistunut. Olen ollut siinä ehkä 3 vuotta ja toivonut kokoajan pääseväni eroon koko kerhosta. Vaikka en ole tilannut tutustumistarjouksen jälkeen mitään niin silti pitävät minua siinä

8. jpop

jpop Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Niinpäniin... Ihan vaan näytät syltyltä ;)

9. Eastwood1

Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Minulla ei ole kuvaa IRCissä. Ja olen syntynyt 80-luvulla. Vai laskettiiks tätä?

En tiennyt, että Renny Harlin on ohjannut Die Hard 2:sen.

On monia (hyviä) leffoja mitä en ole nähnyt. Esim. Pulp Fiction, Reservoir Dog, Se7en, enkä ole nähnyt Matrixeja, tosin en kyllä haluakaan. Nuo muut edellä mainitut kyllä.

Hmm.. Kyllä mää viälä keksin jotain joka tipauttaa kaikki alas tuolilta ku sen luette.

Edit. typo

10. Generig

Generig Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    5
    Tämä tipautti ainakin :D

11. emaasalmi

emaasalmi Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Kenelläkään ei ole kuvaa IRC:ssä, monella on kuva IRC-galleriassa.

12. Eastwood1

Saadut tykkäykset:
    1
    Anteeksi tietämättömyyteni. Monet taisivat kuitenkin ymmärtää pointtini.

Ainiin, en ole myöskään koskaa ircannut, enkä varmaa koskaan tule.

13. Starday

Starday Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen "lievästi" koukussa äänilevyjen keräilyyn. Olen tilastoinut levyostokseni vuodesta 1981 asti. Viime vuonna ostin 286 singleä/EP:tä/savikiekkoa ja 76 LP:tä/CD:tä.
    Ja uusi vuosi alkoi lupaavasti: tammikuun osalle tuli mukavat 59 sinkkua ja 11 LP:tä.
    Vanhin levyni on vuodelta 1925.
    Suurin osa musiikistani on tehty ennen vuotta 1967.
    Pitkäsoittoja (CD/LP) pienestä 35 neliön kämpästäni löytyy 1699 kpl ja lyhytsoittoja (single/EP/savikiekko) 1269 kpl.

Elokuvista:

En ole koskaan ymmärtänyt mafiaelokuvien suosiota. Ensimmäistä Kummisetää olen joskus yrittänyt katsoa, mutta ei tehoa.
    Parhaat elokuvat tehtiin ennen Tähtien sotaa. Spielberg ja Lucas tappoivat kunnon elokuvan.
    En ole koskaan pitänyt Robin Williamsista. Turhanpäiväistä naamanvääntelyä ja tekohauskuutta koko äijä.
    Aasialaiset taisteluelokuvat, Matrixit, Tarut sormusten herrasta ja muut fantasiat ovat mielestäni nörttiviihdettä.
    Matt Damonin ja Leonardo DiCaprion suosiota en ymmärrä. Mitä ihmiset (nais-) näkevät noissa pallinaamapojissa?

14. projectx

projectx Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    hehe, tämän lauseen voi ymmärtää parillakin tapaa ;) :D

15. TheJambo

TheJambo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    2
    Hehheh,kylläpä melkein tuolilta putosin :D :D :D

16. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Hyvin sanottu! Just samalla tavalla minäkin ajattelen. Sori vaan kaikille jota loukkasi.

17. Eastwood1

Saadut tykkäykset:
    1
    No, on tullut opittua, että ei kannata ikinä sanoa "ei koskaan". Niin sen takia en viitsinyt laittaa tuohon "En tule ikinä irccaamaan". Ymmärsitte pointtini kaikki? :D

18. Eastwood1

Saadut tykkäykset:
    1
    Nyt tuli yksi hyvä mieleen: En ole ikinä lasketellut suksilla, taikka laudalla.

Kuinka moni putosi? :p

19. WhiteQueen

WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Luulin, että en ikinä voisi harrastaa peppuseksiä saatikka pitää siitä. Niin ne ajat muuttuvat. :eek:

20. Generig

Generig Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    5
    Kait sä ymmärrät että suuri osa plazalaisista menee tällä hetkellä pitkin seiniä tämän vuoksi? :D