Yhdyn pariin edelliseen. Ainoa selvästi hyvä oli sohvanostojuttu. Ensimmäisessä jaksossa oli sentään useita hyviä.
Onko kyseessä vahinko vai onko Normi päivä-sketsin äijän tarkoituskin näyttää Timo Harakalta? Edit: vertailukohta lisätty
Häh!? Tässä toisessa osassa oli muutamassa jutussa jo havaittavissa sitä tuttua Kummelia, ollen huomattavasti parempi kuin se :sick: eka jakso. Instrument, sano ryssä kun rautakangin näki
Sohvaa ostamassa oli loistava. "No nyt mä olen nämä laudat tehny, mitä mä nyt teen?" "No tee vaikka ruuvit" Jätkä vääntää hiki hatussa yhtä ruuvia! Onneksi ei ollut tuolloin juotavaa suussa sillä sohva olisi ollut sen jälkeen aika märkä.
Kummeleita katottu runsaasti viime aikoina ja kivaa on riittänyt. Nyt onkin kysymys seuraavanlainen .. Missäs penteleen "kaudessa" (tai siis minä vuonna ulos tullessa) Kummelissa oli työnjohtaja Kouhian sketsi, jossa piti mennä duunareiden kanssa ulos, mutta sitten ei voitukkaan mennä kun akka kielsi tms. Olin varma että se olisi ollut 1997 tulleissa jaksoissa vaan ei ollut. Vinkkejä otetaan vastaan.
Kyllä lähtee DVD tuli katsottua vähän sivusilmällä kaljoittelun ohessa joten oikeastaan kuin pari alkupään jakso ei ole jäänyt kirkaasti mieleen joten sinänäs Kummeliahan voisi taas alkaa seuraamaan. Silti vasta 94-95 tulee omasta mielestäni ne parhaat jaksot, tai no eipä niitä huonoja kummeleita taida ollakkaan.
Yleä ei ainakaan voi rahastuksesta syyttää, kun pistävät sarjan uusinnalle, vaikka dvd:t on vastatulleet myyntiin. Olis varmaan dvd:t menneet paremmin kaupaksi ilman uusintaa.
Minusta taas oikein järkevää markkinointia Yleltä. Nehän esittää nyt vanhoja Kummeleita ja taas nyt myyntiin tulevat ovat uusia. Vanhat Kummeli tulivat dvd:lle jo lähes vuosi sitten ja kaikki halukkaat ovat varmaan jo omansa ostaneet.
Missä jaksoissa Olli Keskinen oli tauon jälkeen? Muisteltiin kaverin kanssa, että se ois ollu uusimmissa kummeleissa joku autokauppias tms.
99 jaksoissahan se juons, mut ei tainnu sillon sketseissä olla mukana. e: joo ei ollu sketseissä, tarkistin.
Olen samassa työpaikassa Keskisen kanssa. Se kertoo aina hauskoja Kummeli juttuja. Esim. Oli Ylen pomo halunnut käsikirjoituksia parin ekan jakson jälkeen..(eihän niillä semmoisia ollut). No sitten ne oli koittanut jotain semmoisia kirjoittaa ja vei sille viikon päästä ne. Johtaja oli sanonu et "hjyvä, koska nämä saadaan kuvatuksi?" Oli luvattu seuraavaksi aamuksi ja johtaja oli ollut ihmeissään. Seuraavana päivänä johtaja sai nauhan ja kun laittoi sen sisään niin oli nauhalla ollut käsikirjoituspaperit ja niitä kuvattu videokameralla eri kulmista 10 minuttia. Ei kuulemma tuonjälkeen tarvinnut toimittaa käsikirjoituksia.
Eikun se tais olla talokauppias.. tuleeko mieleen miltä aikajaksolta / dvd setiltä nuo jaksot löytyy?