Juu teetetty on, mittojen mukaan ja suht. koht. halvatkin oli (60 /hylly) sinänsä ok, koska sai tosiaan pähkinän värisenä mikä on aika harvinaista, kun yleensä on pyökki ja kirsikka vaan vaihtoehtona.:sick: Kysele jostain keittiökaluste tms firmoista, kyllä ne tekee.:thumbsup:
Heh, itseasiassa maanantaina soittelinkin eräälle "keittiöfirmalle", on kyllä enemmän jokapaikan höyläämö ja tilasin 4kpl tismalleen samanlaisia ja saman mittaisia hyllykköjä. Hinta puuvalmiina 19mm MDF-levystä 170e 4kpl. 80cm leveät ovat ne. Maalaan ne itse mustaksi. Menin paikkaan tyhjän dvd-kotelon kanssa ja sanoin tarvitsevani tälle hyllyn, kohta mahtuu 800kpl levyjä
Mites ton Klonkku-patsaan saa ulos siitä collector's boksista hajottamatta itse laatikkoa? Taidan olla tyhmä kun en keksinyt keinoa.
Tää keskustelu taitaa taas mennä enemmän siihen hylly keskustelluun joita jo löytyy. Threadin tarkoituksena oli lähinnä näyttää kuvia joista näkee mitä DVD-levyjä omistaa (eli lähikuva), ei miten säilyttää. Kokoelmaa voidaan sitten kommentoida.
Eikös se tullut sieltä sen styroksinpalansa kanssa ulos kun veti vaan? Sitten ne nippusiteet irti ja styroksi roskiin. Muistaakseni.
Styroksin ulostulon esti lootan nurkkiin liimatut pahviset kulmakappaleet, mutta ehkä olin tyhmän lisäksi vielä nynny kun en halunnut sitä styroksia tuhota. Näytti kuin se olis toimittanut siinä jonkinlaisen "kallion" virkaa, jolla se Klonkku kykkii.
Aika vaatimatonhan tämäkin on suhteessa noihin muihin, mutta... Lattialle levitettynä. Kaappiin ahdettuna.
Olet näköjään siirtynyt uusiin tiloihin. https://www.dvdplaza.fi/forums/showpost.php?p=436479&postcount=126 Hieno kokoelma, tykkäsin jotenkin tosta vanhassa hyllyköstä enemmän.