Angelina Jolie Famke Janssen Gigi Edley (lähinnä Chianan roolissa) Jennifer Connelly Kate Beckinsale Monica Bellucci Sydney Penny
Rupesin tekemään itsekkin sitten listaa kuumimmista uudensukupolven naisnäyttelijöistä. Neljä nimeä listalla ja rutosti lisää tulossa. Lisäksi ajattelin listata kaikkea mahdollista muutakin leffoista. Ne voip tarkastaa tuolta: http://www.kaikki-elokuvista.com/2008/05/kuumimmat-naisnyttelijt.html Lisää tulossa ainakin Jolie ja Dunst...
Sen kummemmin järjestelemättä: Michelle Pfeiffer Kate Winslet Jennifer Connelly Marilyn Monroe Sophie Marceau Natalie Portman Christina Ricci Catherine Deneuve Claudia Cardinale Lauren Graham Salma Hayek jne...
Megan Fox ei vielä varsinaisesti ole tehnyt muuta kuin Transformersin , mutta on kyllä sellanen kissa, että huhhei...:love:
Tjaa. Itse voin oikeasti pahoin kun katsoin tuota hänen roolisuoritustaan Transformersissa. Miesmuistiin kamalin naisnäyttelijä. Ei siitä kissaa saa tekemälläkään.
Totta... http://www.youtube.com/watch?v=UzSA0ny9QZ0&feature=related :thumbsup: On kurvit kohdallaan...
Tuon youtube pätkän perusteella Megan Fox:kin pääsee listalleni. Tässä lisää joitakin heti mieleen tulevia meikää sytyttäneitä: Kuuma sarja: - Jessica Biel - Evangeline Lilly - Scarlett Johansson - Natalia Avelon yli 40v sarja: - Lena Olin
Lieneekö jo mainittu, mutta Unkarilainen punapää Kata Dobó on kaunis. Viimeksi nähty action-rainassa Detention kuin myös Unkarilaisessa urheiludraamassa Children of Glory.
Salma Hayek - Tuleva vaimoni. Monica Bellucci - Ainoa syy katsoa matrixin jatko-osat :love: Kate Beckinsale - Hän voisi jahdata minua niissä nahkavaatteissa koska vaan.
Rumimmista tulee ekana mieleen Shirley Henderson ja Clea DuVall. Heidän elokuviaan ei mielellään katso, ja he vähän pilaavat elokuvia, joissa ovat. Molemmat ovat miehen näköisiä, DuVall on sekoitus jotain Philip Seymour Hoffmania, Emile Hirschiä ja Salattujen elämien Tuomas Reunasta (esittää Salatuissa Amia). Ei siinä, ruma olen minäkin, mutta niin ovat hekin.