Tässä pari nuoremman ikäluokan suosikkiani: * Natalie Portman, jokainen Episode II:n nähnyt tietää kyllä miksi :love: * Jennifer Love Hewitt, nams * Sarah Michelle Gellar, paras syy olla Buffy-fani :love:
Minulle tuli mieleen Shirley MacLaine Hitchcockin filmistä "The Trouble with Harry". Uskomattoman viehättävä tyttö! Nykyajan elokuvien tusinatytöt on kovin elottoman oloisia, ja siksi kauniita vain still-kuvissa.
Jennifer Connelly :love: Maggie Cheung Lucy Liu Cameron Diaz Joey Wong Nicole Kidman Chingmy Yau Ja monta muuta kun rupeaa pidempään miettimään...
Niin paljon naisia, ja niin vähän aikaa. Tässäpä omat suosikkini... Nicole Kidman Salma Hayek Kirsten Dunst Minun saunassa... Ashley Judd Claire Forlani Meg Ryan Ja vielä yksi joka ei huonoa roolia ole tehnytkään, kuka lienee?
Varmoja valintoja ovat mm. jo esille tulleet: Catherine Zeta-Jones Jennifer Lopez Laitetaan vähän muitakin kaunottaria joukkoon: Julianne Moore Kristin Scott Thomas Sherilyn Fenn Holly Hunter Oikeastaan on täysin mahdotonta listata näitä saati sitten laittaa niitä paremmuusjärjestykseen. Menee miehen pieni pääparka ihan sekaisin. :love: :hitme: Ai niin kai Anna Kournikovan voisi jo mainita tässä threadissa vaikka varsinainen näyttelijän ura onkin aika alussa.
Näköjään joku muukin tykkää aasialaisista. Kaikki em. erittäin hyviä valintoja. Itse lisäisin listaan vielä Kelly Hu:n.
I like a lot.. - Emma Thompson - Natalie Portman - Mena Suvari - Juliette Lewis - Grace Kelly - Tea Leoni - Irina Björklund - Elisabeth Shue - Charlize Theron - Nicole Kidman - Celeste (what a hell??) - Marisa Tomei - Julianne Moore - Sherilyn Fenn - Kirsten Dunst
Joo-o, mies samoilla linjoilla meikäläisen kanssa... varsinkin tuo viimeinen lämmittää sydäntä aina esiintyessään
Pamela Andersson (se varustus, se varustus) Lucy Liu (rooli Paybackissa teki lähtemättömän vaikutuksen)
Edellä on mainittu paljon myös omia suosikkeja. Laitetaanpa tähän kuitenkin hieman erikoisempi valinta vaihtelua tuomaan: Vappuna tuli töllöstä pari vanhaa kotimaista (toinen taisi olla nimeltään Hätävara), joissa Helena Kara miellytti meikäläisen silmää. Edit: Viitsinpäs sittenkin tarkistaa. Elokuva oli Hätävara (1939), toista en muista. Tässä muuta tuotantoa
Natalie Portman ja Jennifer Connelly tulevat heti mieleen, hieman 'sexyimmistä' olen aina kannattanut Denise Richardsia :love:
Toinen naisnäkökulma tähän topicciin... Angelina Jolie Penelope Cruz Salma Hayek Halle Berry Ja ehdoton ykkönen on nimenomaan Jolie!