Jaah, tuli tuossa katsottua Paris, Texas ja Amelie (kolmas kerta) ja jotenkin eksyin tähän threadiin. Suosikkeja: Amelié (huom. ei Audrey Tautou), Nastassja Kinski (Paris, Texas), Claudia Cardinale (Huuliharppukostaja), Patricia Arquette, Lauren Bacall ja Branka Katic (Musta kissa, valkoinen kissa). Ja sitten niistä "tavallisimmista": Uma Thurman, Cameron Diaz, Angelina Jolie ja Penelope Cruz.
Onhan noita vaikka kuinka paljon, mutta pistetään kolme mitkä tulee heti mieleen: Catherine Bell Jessica Biel Eliza Dushku
Samasta asiasta ollut useissa threadeissa! No kirjotetaan vielä kerran: första: Catherine Deneuve andra: Claudia Cardinale tredje: Birgitte Bardot Hmm, aika eurooppalaisvoittoinen lista.
Ääneni menee Sherilyn Fennille (mm. Twin Peaks), valloitti teinipojan sydämen kun Twin Peaks alkoi pyörimään TV:ssa Myös Charlize Theron on ihan jees!
Charlize on kyllä kaunis. Olin tosin hetken aivan järkyttynyt, kun Monsterin trailerin katsomisen jälkeen huomasin, että siinähän on Charlize Theron pääosassa. Kohtuullisen rumaksi on Theron siinä meikattu: kuva Charlizea on kovasti ylistetty roolisuorituksestaan Monsterissa, pokkasihan hän siitä Golden Globen ja nyt Oscar-ehdokkuuden.
No tuo nyt oli aivan turha kommentti. Arvaahan, jos minä luettelisin kaikki 100 tässä threadissä mainittua, joita itse en pidä mitenkään ihmeellisenä. Ne on katsos makuasiat sellaisia... Esim. tuo minun "ykkönen" (lista tuossa hieman ylempänä) ei ehkä ole kenenkään muun mieleen, mutta minusta kyseessä on maailman ihanin olento. That's it.
Tykkäät aika ryppyisestä lihasta, eh? Noh, olihan noi silloin aikanaan ihanaisia, mutta tänä päivänä on jäljellä vain muistot.
TOP2 + noita muita mitä tuli äkkiseltään mieleen... 1. Liv Tyler 2. Ingrid Bergman - Barbara Stanwyck - Patricia Arquette - Claire Forlani - Jennifer Connelly - Cate Blanchett - Nicole Kidman - Uma Thurman - Cybill Shepherd - Gwyneth Paltrow - Rachel Weisz - Audrey Hepburn - Teresa Wright
- Nicole Kidman - Grace Kelly - Ursula Andress - Bo Derek - Jessica Alba - Sarah Michelle Gellar - Michelle Pfeiffer - Liv Tyler - Rachel Weisz - Elisabeth Shue - Elisabeth Taylor - Lucy Liu - Zhang Ziyi - Angelina Jolie - Meryl Streep - Jessica Lange (King Kongissa :thumbsup: ) Ja noin sata muuta jotka ei tähän hätään muistu.
No ainakin se tyttö meidän koulun viime joulunäytelmästä Hmm, vaikea nyt luetella mitään nimiä, kun niiden perään kuolaa aina sitä mukaa kun näkee jonkun leffan, missä ne sattuu olemaan. Ei ne sen jälkeen mieleen jää... Sandra Bullock taisi jossain vaiheessa olla märkäunilistan kärjessä. Mutta arvostan kyllä enemmän juuri sellaista perinteisempää kuin näitä meikki-queeneja.
Vaimoke teki rumasti ja tilasi Flashdance DVD:n .. kauhistuin, mutta sitten näin pääosan esittäjän Jennifer Bealsin. Ihana!!!! Ja vielä 40 vuotiaanakin on kuin raikas tuulahdus hollywoodin huoramyrskyssä kuva
Ei jaksa mitään isompaa listaa väsätä kun aika monta suosikkia on jo mainittu, mutta Ingrid Bergman(katsoin eilen illalla pitkästä aikaa casablancan), Eva Habermann(Lexx, jos joku on sarjaa kattonu - hirvee kissa) ja Zhang Ziyi(en noteerannut jostain syystä hiipivässä tiikerissä, mutta hero herätti) on ansainnut tämän hetken respectit. Että pääsivätpä nyt sitten mun listalle :love:
Kyllä se on niin notta Claudia Cardinale on yksi kauneimmista, ellei kaunein nainen, jota olen koskaan saanut elokuvassa ihastella. Ja tietenkin ihastelin häntä Once Upon a Time in the Westissa.