By mahoney "Esim. tuo minun "ykkönen" (lista tuossa hieman ylempänä) ei ehkä ole kenenkään muun mieleen, mutta minusta kyseessä on maailman ihanin olento. That's it. " http://us.imdb.com/gallery/ss/0191397/3 Täältä kuule toinenkin ääni tuolle ihanalle olennolle :thumbsup: mahoney, hyvin bongattu.. tutun näköinen misu (jostain leffasta, kenties juuri mistä tuo kuvakin on) ja kiitos sinun nyt on nimikin tiedossa -> google auki ja koneen taustakuva uusiksi
Kylläpä on maku muuttunut kymmenessä kuukaudessa Tässä tämän hetken kuumimmat kinkut: Angelina Jolie Chyler Leigh Chyler Alyson Hannigan Alyson Natalie Portman Catherine Zeta-Jones
BTW, minä tilasin sen ihan itse Pakkohan se on nämä 80's leffat hankkia kun on näitä pakkomielteitä. Tosin samassa paketissa tuli toinen dance-klassikko samalta aikakaudelta, Footloose. Leffat olivat sellaisessa yhteisessä pahvikotelossa, mutta omissa muovikoteloissaan. Joo, ai että on ihana... huoh :love: Ja tuo kuvan leffa The Replacements on muutenkin mielestäni hyvä, mutta tämän kaunottaren mukanaolo tekee siitä minulle erityisen tärkeän.
Bridget Fonda Winona Ryder Michelle Pfeiffer mm. on ihan nättejä. Elossa olevista, osaavat myös näytellä. Marilyn Monroe oli ihan omaa luokkaansa. Unohtui listasta Nicole Kidman
Charlize Theron sai minut pahasti pauloihinsa leffassa Sweet November. Leffa sinänsä ei ollut kaksinen, mutta kaunista kuvaa riittävästi. Matti
Näitä kauniita näyttelijätyttösiä on niin kamalasti. Mainittakoon muutama. Kirsten Dunst: Ihastuin häneen Spider-Man:ssa :love: Elisha Cuthbert: Ihana Kim sarjasta 24 Natalie Portman: On vain niin jumalattoman kaunis. Angelina Jolie: Ne huulet ja tiukka puku. Lista jatkuisi pitkälle, mutta nämä näin päällimmäisenä mielessä.
Marilyn Monroe - nainen joka loi seksikkyyden. Nicole Kidman - moderni versio entisajan marilyneistä. Lisäksi loistava peppu Eyes Wide Shutissa. Lorraine Bracco - upeat sääret Sopranosissa.
Giulietta Masina oli omalla tavallaan hyvin kaunis Fellinin elokuvassa La Strada :love: Tosi hienon roolin veti myös...
Näistä tuoreemmista tapauksista Alice Braga (City of God) on aika virtaviivainen pakkaus :love: kuva Imdb Noin yleisesti ottaen kuitenkin meikäläiseen vetoaa enemmänkin tuollainen ns. tietynlainen karismaattinen kauneus / tavallisuus hyvällä tavalla (tm). Älkää nyt kuitenkaan kertoko tästä kenellekään ettei mene se vähäinenkin maine Diane Lane kuva1 kuva2 Lisätään tähän samaan sarjaan vielä Amy Brenneman Judging Amy Maura Tierney kuva
Mira Sorvino on aikas nami. Michelle Pfeiffer Audrey Hepburn Winona Ryderillä on ah niin upeat silmät.:love: Onhan noita, mutta arvaa muistaako puoliakaan.:hitme:
Ahh... Audrey Hepburn on aivan iiihana näissä vanhemmissa elokuvissa :love: . Ehkä kaunein "hollywood" tähtönen.
Kate Beckinsale on ykkönen, vuodesta toiseen, Serendipity-leffan jälkeen. Kate Beckinsale - kuva 1 Kate Beckinsale - kuva 2 Muita "nättejä": - Eva Mendes (2F2F) - Zhiyu Zang (Rush Hour 2) - Elisha Cuthberth (24h:s2) - Jessica Alba - Jenny Connelly Onhan näitä.
Kaunein: Nicole Kidman. Seksikkäin: Salma Hayek. Isoin perse: Jennifer Lopez. Lopez on kaikista yliarvostetuin näyttelijä/laulaja näön perusteella. ajatelkaapa nyt, että ette tietäisi tätä turhaa tyyppiä ja hän kävelisi kaupassa ohi. Ette olisi 100% varmasti moksiskaan. Menisi täysin tavallisesta tallaajasta, isommalla perseellä toki.
:thumbsup: No, laitetaan tähän nyt omatkin suosikkineidit; 1. (Kahta en vaihda, toinen on elämä ja toinen) Meg Ryan 2.Katie Holmes :love:
1.Meg Ryan 2.Demi Moore ja ja ja en keksii...minä pidän kauniina lähellä oman ikäisiä näytteliöitä..minulla on perusteluitakin siihen mutta en tässä niitä tuo julki.
Marika Krook. Yksi Suomen kaunempia naisia. Nykyään näyttelemisen sijaan enemmänkin laulaa klassista. Viestin liiteenä on kuva Marikasta. OT: Damn, en osannut laittaa sitä näkymään suoraan tässä sivuilla. Auttakaa joku!!