Leon: 10th Anniversary DTS (Region 3) Luc Besson´s high octane thriller Leon starring Jean Reno and Natalie Portman will be re-released in South Korea as a '10th Anniversary Newly Remastered DTS Edition' courtesy of Spectrum. Containing both the theatrical and director´s cuts, the disc will contain a 2.35:1 anamorphic transfer and English audio in Dolby Digital and DTS 5.1. Lisää aiheesta...DVD Answers.
Mulla on se ja siinä vilahtaa muutaman kerran ruotsinkieliset tekstit ennen suomenkielistä tekstitystä. En ole laskenut, mutta ehkä 6 kertaa.. Ei tuo minua kumminkaan haittaa.
Vois melkeen kuvitella, että tämä julkaistaan myös Suomessa. Tuo on kuiteskin Universalin julkaisu...
Kyllä tuota Léonia vielä Suomesta löytyy. Ainakin esim. Filmifriikistä. En tiedä onko kyseessä suomitekstiviallinen versio. Uskoisin että on tuo sama versio.
Tuli sitten katsottua tämä Filmifriikistä ostamani R2suomisub -versio. Kuvanlaatu kyllä ajoittain melkoista kuraa. Pitänee ostaa jokin muu versio kokoelmaan...
Löytyykö tuota mistään muualta kuin cd-wow.netistä? Ja onko siinä pelkästään saksalaiset-tekstit vai onko edes englanniksi?
Kotoa löytyy jo: R1 Superbit R3 Anniversary Edition (2disc) R2 perus versio Nyt täytyy sitten varmaan ostaa tämäkin julkaisu :hitme:
Ainoastaan saksatekstitys, onneksi ei kuitenkaan pakollinen. Omani tilasin Discshop.fi:stä kalliilla hinnalla (22,95), mutta ei harmita. On hieno.
Tänään tuli Play.comista tuo normaali R2UK versio ja ei paljoa naurattanut kun katsoi julkaisun laatua :hitme: Toivottavasti tulisi kunnon versio suomisubeilla myyntiin.
Mahtaakohan tulla... toivottavasti. Pakko kai se olisi joku muu julkaisu hankkia, mutta en vain ole saanut aikaiseksi.
Mikäs on tilanne tällä hetkellä? Ei ole tainnut suomenmaalle uutta versiota tuosta elokuvasta tulla? Kovasti haluaisin tämän elokuvan kokoelmaan hankkia, cdwow:ssa suomisubeilla oleva julkaisu taitaa olla tämä sama kovasti parjattu? Suomisubit pitäisi löytyä, joten nämä muualla julkaistut erikoisversiot eivät oikein käy.
Tuo on se sama ainoa suomitekstillinen versio edelleen, tuskin Buenavistalla on aikomuksia mitään Special-editionia täällä julkaista kun tuo elokuva ei ole niiden "omaa" tuotantoa.
Jos tekstitystä kaipaa, kannattaa jättää Léon suosiolla kokoelman ulkopuolelle. Vaikka eipä kyseisessä elokuvassa kovin monimutkaista dialogia esiinny, joten suosittelen ehdottomasti hankkimaan englanniksi tekstitetyn version. Kuvan palikoituminen ja tekstityksen virheet pitävät ainakin meikäläisen kaukana tuosta yllä mainitusta julkaisusta.
Nyt näyttäis olevan myynnissä 123min versio osana Luc Besson Collectionia tai erikseen. Pistin tuon koko boxin tilaukseen discshopista, kun maksoi vain 29,95. Mutta mikä versio on 123 min? Itse olen tietoinen vain 133min international cutista (PALlina keston pitäisi olla 127min) ja 106min original theatrical cutista...