Spoiler Tämä aseeton linja juontaa juurensa siitä, että Mac kersana leikki kavereidensa kanssa reukulla ja yhdeltä lähti henki.
Heh, tietty linja noiden Macin paheistakieltäytymisien kanssa näyttäisi olevan. Antakaas kun arvaan miksi Gyver ei pahemmin harrasta seksiä: Spoiler Kerran harrasti sitä kaverin kanssa ja kaveri kuoli.
Spoiler Eikö Mac kieltänyt poikaansa käyttämästä asetta, jolla saattoi kertoa syyn aseen kieltäytymiseen...
Ei kyllä, Se että Richard Dean Anderson oli täysin pasifisti Ihmemiehessä aiheuttaa huvittuneen virneen naamaan Stargåtea seuratessa, O'Neill kun pistää murkulaa hiihtämään oikein tosissaan lähes joka jaksossa. :king:
En nyt oikein pysy kärryillä: Spoiler Macin poika esitellään sarjan lopussa kun taas tuo "flashback" aseistakieltäytymiseen näytetään jo 4. kauden alkupuolella. Tällöin ei Macilla (eikä varmasti sarjan käsikirjoittajilla) ollut mitään tietoa poikansa olemassaolosta.
Mä olen aika myöhään näköjään liikkeellä, mutta todella upeeta et MacGyver tulee dvd:lle! Mä kun en oo nauhottanutkaan telkkarista noita jaksoja, vaikka hulluna diggailenki! Pakko saada omaan hyllyyn! :love:
Aamulla avasin sähköpostin. Sähköpostia tuli: Your order for MacGyver: Season 1 has been posted. :naminami: :thumbsup: Vaikka virallinen Julkaisupäivä on 25 tätä kuuta.
Mistä tilasit? Mulla ollut ittelleni ja kaverille kuukauden tilaus sisässä DVDSoonille ja vieläkin status "preorder" No kai se sieltä tulee..
Tulee, tulee... Niin on minullakin ja kaverilla. Ja jos käy kuten edellisen preorderin, Rocky-boksin, kohdalla niin pakkaus alkaa vasta 25.päivän jälkeen.
Itse tilasin Play:lta ja he lähettivät 12.1. ilmoituksen, jonka mukaan MacGyver-paketti on nyt postitettu.
Moby, tällä hetkellä tiedossa ei ole kuin julkaisijan tiedot ja niissä ei ole mainittu kuin CC:t. Tsek: https://www.dvdplaza.fi/leffakanta/nayta.php?sid=1645 https://www.dvdplaza.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=1999&Itemid=40
Ensimmäinen arvostelu tuli vastaan DVD Talkissa, ja ei hyvältä näytä: Video: 1.5/5 Audio: 2.5/5 Extras: 0.5/5 Ei mitään tekstityksiä Closed Captionseja lukuunottamatta, ei yhtään ekstroja ja surkea kuvanlaatu.
Eli imuttelijoilla ei ole mitään syytä deletoida niitä netistä napattuja tv-rippejä joiden kuvanlaatu on yllättävän hyvä. Aika ihme on jos joku kaveri on vhs-narulta saanut siirrettyä paremmat versiot, mutta mistäs sitä tietää mikä versio noihin "virallisiin" julkaisuihin on haalittu minkäkin laatikon pohjalta.
Pakkohankinta tämä on minullekin, kuvanlaadusta riippumatta. Myös DVD Authority on arvostellut boksin.