Mitä mieltä palstalaiset on otsikon setistä stereokuuntelussa? Täytyykö kaveriksi hommata subi? Kävin testikuuntelemassa Audiovectorin k1:set ja kys. amphionit ja mielestäni Audiovectorien soundi oli hieman miellyttävämpi, mutta designillakin on merkitystä, joten siksi olen harkinnut Amphionien ostoa. Musiikkia tulee kuunneltua cd:ltä, vinyyliltä ja koneelta mp3:sia sekä leffoja HTPC:ltä. Tarkoitus olisi alkuun rakentaa 2.0 (tai 2.1) setti ja laajentaa myöhemmin 5.1:ksi. Entä miten porukalla on toiminut Amphionit kotiteatterikäytössä? Mielepiteitä kaivattaisiin tästä yhdistelmästä? Kiitos vastaajille etukäteen!
Itse seurasin pitkään pitkään foorumeita ja miellyin Amphioneiden ulkonäköön ja saamiin arvioihin. Itse etsin jalustakaiuttimia ja kuuntelin helium3:set. Heliumit eivät kuitenkaan miellyttäneetkään ääneltään. Diskantit olivat mukavan kirkkaat mutta bassotoisto olematon. Lopulta päädyin B&W CM:1:siin.. Toistoltaan CM1:set olivat hyvin erillaiset, mutta miellyttivät minua sekä ääneltään että ulkonäöltään.