Onko varmaa tietoa onko tuo MV-Season 1 aussi-boksi leikkaamaton? Onko samanlainen muovi-räpyskä kuin suomi-julkaisu vai kunnon pahvia? Ei viitsisi tuhlata rahoja suomi-julkaisuun jos on parempiakin saatavilla http://www.ezydvd.com.au/item.zml/780427 Olisihan se "Repackaged" versiokin vaihtoehto...
Hyvä linkki, kiitos. Laitoin tuolta myös tilauksen sisään eilen. Ei ole tuosta kaupasta kokemuksia, mutta eiköhän se sieltä tule aikanaan. Ilmoitelkaa tänne kun/jos saatte omanne niin ei jännitä niin paljoa oman tilauksen kanssa . Eilen oli vielä 8 kappaletta jäljellä, nyt kaksi.
Mistäs tällä hetkellä saa Season 1 halvimmalla? Crave näyttäisi äkkiseltään halvimmalta(45e), mutta olisiko vielä jossain? R2 suomisubeilla haussa.
Anttilan hyllyillähän tämä on pyörinyt jo jonkin aikaan 39.90 hintalapulla varustettuna, mutta huuto.netistä saattaa irrota varmaan hieman halvemmalla.
Osaatko heittää tarkkaa Anttila myymälää? Mitä nyt viime aikoina olen katsellut, en ainakaan stadin myymälöissä ole nähnyt.
No niin, tänään posti kantoi dvdcravesta tilatun aussiversion 2 kaudesta. Kotelo on tavallinen keepcase, jonka sisään kuusi levyä on mahdutettu. Ja yllätys yllätys tässä ei sitten ole mitään subeja...Tarvii siis suomiboxi ostaa kunhan aleen joskus päätyy.
Kas kummallista, Michael DVD:lläkin tämän tiedot ovat "verified"-tilassa (tarkistettu itse levyltä) ja niiden mukaan mukana olisi suomitekstit.
Dvd cravelta tulleissa levyissä ei noita ääniraitojakaan, jotka tuossa linkissä mainitaan: vain 5.1 enkuksi eikä mitään subeja. Kansissa lukee myös, että "Music may differ from the televised version".
Voe elämän käsi, myöskään dvdorchardista tilatussa boxissa ei ole :OI MITÄÄN tekstityksiä. Paketti tuli tänään, oli sentään nopea toimitus. Onneks tää ei haittaa omalta osaltani katsomista, mutta pakko se on hommata ekan seasonin kanssa yhteneväinen boksi sitten jossain vaiheessa.
Terve vaan kaikille ! Olen tässä seuraillu keskustelua ja päätin rekisteröidä nimmarin. Näköjään Miami Vice menee samantien tauolle prkl Just sitä varten ostin tallentavan devarinkin....Olisi saanut katella 3. kautta millon huvittaa. Muutes, mikä tuossa Season 2. julkaisussa mättää ? Australiassa on myytävänä webbikaupassa suomitekstein ja R2 kaiketi. http://www.fbo.com.au/movie.asp?ID=25967
Ainakin tossa mun linkissä oli kaikkien pohjoismaiden tekstit mukaanluettuna Suomi. Kannattaa tsiigata :thumbsup:
Tekstejä ei löydy tuosta aussiversiosta, ja voin sanoa tämä 101% varmuudella, sillä yksi sellainen lojuu tuossa pöydälläni.
Eli taitaa kengurumaan pojilla tiedot sitten harhaanjohtavia. :hitme: Mutta eiköhän se täälläkin sitten joulukuussa ilmesty, ruotsin discshopin mukaan
Ite lähetin s-postia FBO:hon ja sain vastauksen että olisi suomitekstit mutta odotetaan sitten kun ihan Suomessa ilmestyy.
Ilmoittavat olemattomista teksteistä tahallaan:grr: Kengurut laskee sen varaan että me ollaan niin poroja täällä, että ei viitistä täältä asti lähteä palauttamaan.