Sivut uudistuneet. Paljon uusia kuvia ja clippejä kunhan vaan jaksaa tutkia. Kannattaa mennä tuonne restricted sitelle. http://www.miamivice.com/
Uus soundtrack on kyllä KOVA! Promoversiota pyörittelin läpi, ja kyllä on hyvin covereita joukossa. (Siis nykypäivän Vice tunnelmaa haettaessa..)
Joo, onhan tuo aika kelpo. In The Air Tonight on ihan jees, vaikka kuulostaakin lähinnä jonkun P.O.D:in koveroimalta, se Lostprophetsin versio on ehkä vähän vähemmän "linkinpark". Taas on Mann nähtävästi haalinut Mobya taustalle soimaan. Eihän siinä sinänsä mitään, aika hyviä biisejähän miehellä on, mutta jotenkin olen itse ainakin saanut jo yliannostuksen Mobysta, varsinkin kun äijä ei ole viime vuosina paljon tyyliänsä jalostanut. Aika hyviä ne parit lattaripalat siellä välissä myös. Muutenhan levy on hyvinkin konemusiikkivoittoinen. Ja kyllähän Mogwai toimii hienosti.
Mikä positiivisinta, leffassa ei näköjään kuulla juuri yhtään räppiä.. Ajattelin etukäteen, että se on varma keino pilata Vice-tunnelma.
Juu, ei meinaa oikein täälläkään ovet avautua tonne restricted sitelle. Täyttää tiedot ja tulee teksti UNABLE TO VERIFY AGE WITH SUBMITTED DATA...
Onkos teillä varmasti tarpeeksi ikää? Tuskin sivut mitään oikeita tarkistuksia tekee, eli pistetään niihin kenttiin jotain JÄRKEVIÄ arvoja (joita siis esi-teinit ei oletettavasti osaa laittaa eikä siten pääse saitille sisään).
Ai jai, kyllä menen katsomaan, sen verran kova Miami Vice fani olin aikoinaan :naminami: Ei nää nykyajan poliisisarjat ole mitään verrattuina vanhoihin kunnon MV, Hollywood Beat jne. ja leffoihin.. joku CSI ei todellakaan lämmitä. Nopeita veneitä, urheiluautoja, takaa-ajoja ->konna juoksee kujalle pakoon, yrittää verkkoaidan yli -> pataan Siinä oikeaa meininkiä. "...viimeksi kun joku v*li mulle tollai, mä viilsin sille uuden naaman" -Ricardo Tubbs
No niin, Lindasy Lohan k?vi just kattelelmassa helevetin hienoa sivustoa. Kyll? nousi odotukset aika korkealle. Ei malta odottaa. ________ Lovely Wendie99
Jotenkin tuntuu että sinne IMDB;n sivulla ne arvostelut on spämmejä, vai mikskä niitä vois sanoa. Putkeen monta huonoa arvostelua , niin herää vähän epäilyksiä. Saatan olla myös väärässäkin. Katsojilla on myös ollut ehkä vääränlaiset odotukset elokuvan suhteen. Odottaneet jotain kasari-retroilu tyyppistä pastelliväritsydeemiä. Tai sitten sellaista reteetä humoristista actionhömppää...en tiedä, en ole nähny elokuvasta kuin pieniä pätkiä.
Kai se nyt riippuu hieman siitäkin miten kommentteja alkaa käydä läpi: http://www.imdb.com/title/tt0430357/usercomments?filter=love 163 matching comments (368 comments in total) http://www.imdb.com/title/tt0430357/usercomments?filter=hate 193 matching comments (368 comments in total)
On tullut selattua noita omenapieraska kansan kommentteja Vice:stä. Yksi itkun aihe on että Sonnyn ja Ricardon hahmojen pohjustukset jää löyhäksi.... YOU STUPID YANKS!!! Sarjaa ei tehty kuin viisi kautta! Kyllä siinä on mielestäni pohjustusta tarpeeksi.
Ja elokuva tehtiin, mitä, 15 vuotta vuotta myöhemmin. Ja aika paljon on taidettu muutenkin muuttaa. Noh, joka tapauksessa pointti on se, että vaikka ei sarjaa olisikaan kattonut niin hahmoista pitää saada jotain irti. Ei kai pelielokuvissakaan voida olettaa, että kaikki on pelejä pelannut silmät punaisina aamuyön tunneille saakka?