Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

Mikä digiboksi / nettitv?

Keskustelu osiossa 'Digi-TV' , aloittajana tomhut, 12.01.2012.

1. tomhut

tomhut Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Olisin kysynyt mielipiteitä / kokemuksia bokseista tai netti-tv-palveluista.
    Minulla on ollut Saunalahden Saunavisio-palvelu ja Elisa Viihde, joihin olin ihan tyytyväinen, mutta nyt muuttaessani uuteen osoitteeseen, kumpaakaan palvelua ei sinne saa.
    Eli: Mikähän olisi hyvä korvaava palvelu?
    Noissa kummassakin oli se hyvä juttu, että tallennukset pystyi ajastamaan netistä / kännykästä, vaikka boksi oli suljettuna.
    Sen verran katselin, että Dreambox tai Miraclebox vaikuttaisivat hyviltä, mutta saako noihin yhteyden lähiverkon ulkopuolelta?
    Tai sitten tv-kaista / nettidigiboksi, mutta onko käyttö liian vaikeaa erittäin epätekniselle vaimolle?

2. hex

hex Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2
    Omat kokemukset rajoittuvat TVKaistaan, johon olen pääasiassa ollut erittäin tyytyväinen. Ja epätekninen vaimokin sitä on ketterästi pleikkarilla käyttänyt, itse käytän myös appletv:hen installoitua XBMC:tä kera Tvkaista pluginin. Ja muutaman päivän kokeiluhan ei hirveesti maksa, jos haluat testata itse. Ainoa miinus on kai se jos toi joskus oikeudessa todetaan laittomaksi, täytyy vain toivoa että ei tai ainakin että prosessi kestäsi vähintään muutaman vuoden :)

3. janilxx

janilxx Guest Guest