Siemens M65 ja M55. Siemens ollut aina, ellei sitten Mobira citymanin NMT puhelinta lasketa mukaan Siemens ollut yllättävän vähä vikainen puhelin verrattuna tuttujen nokioihin. Nokiaa ei tähän talouteen tule. Itse olen käyttänyt vain takuuhuollossa S6 aikoinaan, koska se keräsi metallipurua sisäänsä jostain. Ei hajuakaan mistä se tuli. Kun uusi puhelin ostetaan niin se viedään heti takuuhuoltoon softa päivitykseen
Nokia 3100. Ostin puol vuotta sitten ja maksoin satasen. Todella tyytyväinen olen ollut; Toimintoja löyty, kalenterit sun muut. Lisäksi pieni koko ja hyvä akun kesto. Ei valittamista.
muutaman nokian puhelimen jälkeen vaihdoin Sony Ericssoniin. Viimeisin nokia 6600 temppuili sen verran että ja ajattelin kokeilla välillä toista merkkiä
Tänään vaihtui Nokian reilut kaksi vuotta palvellut 6600-malli uudempaan N70 -versioon. Ans kattoo, kuinka äijän käy. Edit: Hyvin on toiminut. Ei kaatuiluja eikä jumiutumista (sormet ristiin...), tiedonsiirto etenkin 3G-alueella sukkelaa, PC-suite tunnistaa VIHDOINKIN kun puhelin saapuu/poistuu sinihampaan kantoalueelta.
tällä hetkellä Sony Ericsson T100 jota ei voi suositella kenellekkään. On muuten viimeinen SE tuote jonka ostan. Aiemmin ollut nokialaisia joista jäänyt mieleen heikko laatu. Jouluna hommaan ehkä samsungin tai motorolan.
Pukki toi uuden luurin ja vanha Nokian 6600 sai väistyä Samsungin SGH-Z300:n tieltä. Illan näpertämisen jälkeen vaikuttaa varsin pätevältä kapistukselta.
Siemens C45. Ikäähän tuolla jo alkaa oleen, mutta pelaa OK ja ominaisuudet riittää mulle, joten en ole vielä katsonut aiheelliseksi vaihtaa. Seuraavakin tulee todennäköisesti olemaan Siemens...
6 vuotta vanhan Nokian vaihdoin jouluksi 6101:een. En ollut tyytyväinen, annoin sen eukolle ja kävin tilalle N90+Navicore ja muut kilkkeet. Nyt on hyvä.
Edelleen toimii moitteettomasti ja 512 megan muistikorttikin toimi lennosta. Ainut "miinus" on ohjelmistojen vähyys kun on tottunut Nokia 6600:aan saataviin määriin.
Vähän kiertoreittiä sain käsiini Nokian 6680 puhelimen. Kyllähän tämä paremmalle tuntuu kuin edellinen 6600.
NGage QD, kun halvalla sai loistavat ominaisuudet, varmaan huhtikuussa(?) menee vaihtoon 3G puhelimeen, kun kytkykauppa niiden osalta tulee sallituksi.
Tällä hetkellä ihan perus Nokia 3310, kun myin oman 3300 mp3-puhelimen. Nyt olen uuden kännykän ostossa, ja olen ajatellut Lg:n simpukkamalleja (Hyvien ominaisuuksien, hyvän näytön sekä halvan hinnan vuoksi). Saapa nähdä sitten että tuottaako Lg pettymyksen
Turha hyvää 3310 on pois vaihtaa! Viat ovat tietysti asia erikseen, mutta itse en ainakaan aio tästä luopua ennen kuin on käyttökelvoton.
Ostettiin avokin kanssa 6101:t runsas viikko sitten. Kyllähän tuo peruspuhelimena menee, mutta eihän sillä ihmeitä saa tehtyä. Avokin puhelimen näytössä taitaa tosin olla jo vikaa. Kun puhelinta heiluttaa, näyttöön ilmestyy vaakasuoria häiriöviivoja. Pitänee käydä liikkeessä näyttämässä. Minun puhelimessa ei sellaisia tule.
Totta! Itse aion käyttää vuonna 2001 ostamani 3210-kapulan "loppuun". Ainoa ongelma on akkujen kämähtäminen/kalleus. :OI En ole koskaan tajunnut mitä käyttöä ihmiset löytävät näille uusille värinäyttöihmeille, minulla ainakin on parempaakin tekemistä kuin tuijotella kännykän pientä näyttöä.