Mikä vahvistin?

Keskustelu osiossa 'Aloittelija kysyy' , aloittajana Jussijt, 28.09.2011.

1. Jussijt

Jussijt Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Moro.

On tarkoitus hommata pari jalustakaiutinta ja subi ja näitä pyörittämään viritinvahvistin. Nyt vaihtoehtoina vahvistimelle ovat Onkyo TX-NR509, denon AVR-1612 ja denon AVR-1911, kaikki aikalailla samanhintaisia.
    Onko noissa denoneissa jotain merkittävästi parempaa jotta niitä kannattaisi hommata. 5.1-kanavainen riittää minulle mainiosti tulavaisiidessakin joten siinä mielessä tuo 1911 on vähän turha koska on 7.1.
    Onkyossa on internet radio, mutta onko denonin 1612:ssa? Yritin etsiä netistä ja en ainakaan löytänyt mainintaa että olisi (isoveljessä 1912 on, mutta se on yli budjetin). Vai olisiko jokin muu vahvari n. 400€ hintaluokassa vielä hinta/laatusuhteeltaan parempi?
    Olen tosiaan aloittelija näissä hommissa ja ensimmäistä vahvari ostamassa, mutta en kuitenkaan aivan hinnat alkaen mallia viittis ostaa.

Kiitos

2. x_jmt_x

x_jmt_x Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    524
    Plazalla on tälläkin hetkellä käynnissä useita keskusteluja aloittelijan ensimmäisestä vahvistimesta ja myös mainitsemasi mallit ovat olleet esillä.

Itse olen liian laiska etsimään niitä ja postaamaan tähän, mutta jos käytät "haku" toimintoa...