Mikähän mahtaa olla se numero mihin pitää soittaa, että ei perkeleen puhelinmyyjät...

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana peacemaker, 11.09.2004.

1. h3mb3

h3mb3 Digital and smoke-free. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    0
    Itselleni ei ensimmäisten 18 vuoden aikana elämästäni soittanut yksikään lehtimyyjä, ellei lasketa joskus aikanaan kotipuhelimeemme pirauttaneita yksilöitä. Sitten olin lehtimyyjänä kolmisen kuukautta. Sitten lopetin. Sen jälkeen onkin soitettu vähintään kerran kuussa tai kahdessa jostain paikasta, jännän syy-seuraussuhteen tässä huomaan... :) Kiva tapata kipata vanhojen työntekijöiden tiedot johonkin rekisteriin, kai siitäkin jotain rahaa tulee.

Itselläni on tapana vastata mahdollisimman nopeasti edes vähän ystävällisen kuuloisesti jotain Joo en tarvitse, moro, ota mun nimi pois sieltä listalta -tyyppistä ja luuri kiinni. Silloin, kun itse olin tuossa hommassa, otti eniten pannuun kaiken maailman selittelijät - turhaa aikaa meni moisten jaarittelujen kuuntelemiseen. Toisaalta, tosimyyjähän myy vaikka vanhoja kengänpohjia vaikka kenelle, mutta itse herkästi pidin realiteetit mielessä. Ehkä siksi en enää siellä työskentelekään. ;)

Viimeksi muokattu: 07.01.2011
  2. lepreconn

lepreconn Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    39
    Vuosikausia (lähes tuhansia) sitten salasin numeroni operaattorin kautta. Eikä ole lehtimyyjät tahi sitten kalsareita kauppailevat soitelleet. Operaattorit taas joskus pirauttelevat, mutta kaikkeahan ei voi saada.