Tämän threadin mielenkiintoisuusaste nousis muuten ainakin 260X jos kaikki viitsis tehdä näin: Elikkäs, mun laitteisto: Panasonic TX-32PK3 [7490,-] Salora S-1100 [2290,-] Yamaha RXV-595A [2690,-] Chorus AW-35 etukaiuttimet(vanhempi malli) [2590,-] Chorus Keski(AW8)/takakaiuttimet(SURROUND), rakennussarja(vanh.) [1790,-]
Ihan peruskamat. Töllö: Sony Wega 32" KV-FC60 100Hz Vahvari: Yammu rxv-596 Pääkajarit: Elac ELT 10 Keskikajari: Elac ELT 9-CM Takakajarit: Elac ELT 7 Subi: Elac Bass 130 Active Reeveeree: Modattu Pioneer 525. (äänekäs vehje!!) Peleihin: PS2 ja GT3-Force ratti CD: 600 vuotta vanha Akai
Jep,taas tuli muutoksia: Sony VPH-1031QM Tykki, Luxor 26" 4:3 töllö, Nintaus N9769 DVD, Pioneer VSX-D811S Vir.vahv., AW 6i, 5kpl Kaiuttimet,(2kpl tulossa lisää) AudioPro B1.35 Subbanen,(menossa vaihtoon) Nokia 9902s Sat.Vir., Nokia sat.scan kääntömoottori+105cm lautanen, ja kaikkia ohjaa nykyään Pronto 940. :thumbsup:
Vahvari: Yamaha RX-V595a DVD: Yamaha S796 CD: Yamaha CDX-493 VHS: Akai VS-G770 TV: 15 vuotta vanha 28" 4:3 Asa :hitme: Subbari: Jamo SW 708 Pääkajarit: OR L420 Keskikajari: OR C100 Takakajarit: OR 5.1
Seleco 350+ Kiinteä valkokangas 16:9 leveys 200cm gain 2.0 H/K AVR500 vahvari H/K DVD25 Finlux dvb-t410 digiboxi 4*Jamo cornet145 Jamo center18 Subbarieerless xls-12+simex ba480(mod)
No seuraavat löytyy: Televisio: Philips PW6006 32" Dvd1: Hitachi Dvd-Rom & Real Magic Hollywood+ Dvd2: Yukai V300 Cd soitin: Jvc XL-M504 Vahvistin: Sony STR-DB840 Video1: Sony SLV-E710 Video2: Jvc HR-D530EH Dekki: Jvc KD-DH Levysoitin: Beogram 1200 Etukaiuttimet: Jamo Studio 180 Keskikaiutin: Sony SS-CN10 Takakaiuttimet: Sony SS-U10 Subwoofer: Itse tehty 2x50W joka menee Cerwin-Vega dualiin Eipä ole parhaat, mutta toimii opisk.budjetilla
Tätä täältä: Järjestelmä: Bose Lifestyle 25 II Digital DVD- soitin: Sony DVP-S335 Viideot: SLV-SE70 Telkku: KV-29X5E Tuosta Bosesta enemmän täältä: http://www.bose.com/home_audio/ht_systems/ls25/ Ennenkuin alatte epäilemään, niin kuunnelkaa, ennen kuin tuomitsette (tuolla Hifi-lehden puolella herättää ulkonäöllään suuria ennakkoluuloja..) Itse olen sitä mieltä, on hintansa väärti, ihan hyvät soundit..
Kumma jos joku jaksaa vielä toistaiseksi viimeiselle sivulle ja vieläpä lukien kaikki kokoonpanot... Mutta nyt kun on kerran teatterikärpänen hieman puraissut niin tässä hieman tulevaa kokoonpanoa, kunhan vain mediacheckpoint toimittaa romut UPS:ina kotiovelle. Denon AVR-3802 Pioneer DV-444 B&W 303 taka- että sivusurround B&W LCR-3 keskikajari Olemassa oleva muu laitteisto Sony 29" 100hz mikä lie malli Infinity kappa 6.2 pääkajareiksi REL Storm II LG:n halvat perus hifivideot BC971NP Sony CDP-XE900 Kuuntelutila 14+ neliötä (keittokomeroo ja eteistä)
Vihdoin löysin etsimäni threadin... Nykyinen kokoonpano: Sony 32FC60 - 100Hz Design TV Sony STR-DB1070 - DTS/DD viritinvahvistin Sony DVP-NS900V - DVD-soitin Amphion Argon2 - etukaiuttimet + center (3kpl) Jamo Studio 105 - takakaiuttimet + takacenter (3kpl) Sony D-345 - Discman Sony MDR-CD270 - kuulokkeet Sony MDR-G61A - kakkos kuulokkeet Hankinnan alla: REL Storm III tai Strata III - subwoofer Ps. Mikäli joku haluaa luopua kyseisistä hankinnan alla olevista laitteista otan tarjousesityksiä vastaan mailitse. Pss. Kyseiset artikkelit mustina josko joku tosiaan haluaa moisista luopua, etenkin sopivaan kotiteatteriharrastus-asevelihintaan.
*JVC WFT-32"-laajakulma *Harman Kardon AVR3000 *AudioPro Stage 55 -pääkajarit *AudioPro Live 3.8 -keskellä *AudioPro Live 2.4 -takana *AudioPro B1.35-subi *Sony DVP-525 *JVC HR686 *Nokia 9602 MediaMaster *jotkut JVC:n vanhat CD-pyöritin ja levari (jolla ei enään tee mitään uuden vahvarin myötä..) Että semmosta.. :thumbsup:
Acemanilla on kyllä aika "rouheet" kamat.Noilla kattelee jo kummasti lehvoja.Bassosta ei luulis olevan ainakaan puutetta. Itselleni tullut sitten viime listauksen Panasonic 28' wide.
Tehdään pikku päivitys: Pääkaiuttimet - PenAudio 7.6cx Kaiutinjalustat - Visualvoice Takakaiuttimet - PenAudio Rebel Evo I Subwoofer - Velodyne HGS-12 AV-Vahvistin - Yamaha DSP-A5 DVD-Soitin - Skyworth 1050P Tykki - Sony VPH-1270QM CRT Videot - Panasonic NV-HD645 Täältä löytää myös pari kuvaa: http://www.lut.fi/~maeronen/hifi.html
Sen verran utelias pitää olla, että käy kurkistamassa mitä linkin takaa löytyy "Keskikaiutinta en ole viitsinyt hankkia, koska sijoittelu tuottaisi ongelmia."
Noh, olen minä siellä käynyt montakin kertaa, mutta ajattelin että eikö vieläkään... kun en käsitä kuinka kotiteatterijärjestelmä voi olla ilman "tärkeintä kaiutinta" kuten yleisesti sanotaan. Ainoa laatuaan mitä minä tiedän. Vaikka tiedostan kyllä sijoitusongelman kangasta (tykkiä) käytettäessä.
Eihän tossa mitään ongelmaa ole, ainakaan mulla. Siihen subbarin päälle, kankaan alapuolelle kajari käy hyvin.
Itseltäni puuttuu myös keskikaiutin sijoitusongelman vuoksi. Sijoitan nimittäin rahani mielummin esim. leffoihin kuin kaiuttimeen, jota ilmankin olen tullut toimeen
Tässäpä meikun keskikaiutiton setti. Syynä pöntön puuttumiseen on ollut sopivan löytäminen, mutta ehkäpä jostain vielä tupsahtaa vastaan. http://www.cc.jyu.fi/~matarkko/hifi.htm