"Meine Frau sagt zu mir, dass ich wie ein zwölfjähriger Junge bin" (hän on saksalainen) "Australiassa asuva, vanhin poikani on jo 21v."(äiti australialainen) "Suomessa oleva, nuorin poikani on vain 13v." (äiti suomalainen) "Australiassa asuva keskimmäinen poikani on 17.v" (no...joo) Joskus...kauan...kauan aikaa sitten, olin nuori ja rohkea, kun intin jälkeen hyppäsin koneeseen ja painuin Australiaan. Otti niin koville rämpiä metrisessä lumihangessa intissä, että päätin karistaa maan "tomut" jaloistani. Nyt...olen vanha ja raihnainen, mutta paljon elämää nähnyt ja vähän kaikenlaista ja naista kokenut, mutta mieleltäni...ehkä niinkuin "uusin" vaimoni sanoo....vain 12 vuotias poitsu. Junior member...Senior Citizen - vuosimallia 1960
Tätä on ehkä teidän vaikea sulatella, mutta minä olen näköjään tämän keskustelufoorumin kuopus, sillä ikää on kertynyt maagiset 14 vuotta . Kohta onneksi 15 näyttää edes hieman isommalta, tosin vain numeroissa =)
Taidan olla varttuneemmasta :king: päästä tätä porukkaa, mutta ei se haittaa. Eli kohta 32v. :thumbsup:
Jaah! Olen aina kuvitellut, että tuo Niceguy Eddie olisi jotain nelisenkymmentä. noh, kerrankos sitä erehtyy.