Itselläni on n. 120 DVD:tä. Katselin nyt tuollaista Elf Multimedia Storage Rackiä. Mitäs materiaalia toi teline on? Kun näyttää niin "muoviselta". Tosin tukevaksihan porukka on sitä täällä kehunut.
MDF:ää taitaa nuo sivut olla. Tukevaksi sitä ainakaan itse kykene kehumaan, huojuu vaakasuunnassa melko paljon, kuten rakenteesta voi päätellä.
Itsekin olen tuota haltijatelinettä katsellut, jos tilaisi vaikka 2 riittäisi tila pitkäksi aikaa (painonnostopenkki saa siirtyä tieltä ). Osa kehuu tukevaksi ja osa sanoo että hutera, ota tästä nyt selvää. Vai eikö porukka kehtaa omaa ostosta haukkua.
Riippuu mihin vertaa. Tuo on hutera, jos vertaa kunnon kirjahyllyyn, mutta toisaalta paljon tukevampi kuin jotkut muoviset/lastulevyiset cd- tai dvd-tornit. Vajaana on tietty huterampi, mutta kun laittaa leffoja sen n. 200 hyllyyn, niin eipä se nyt paljoa huoju.
Itsellä yksi tuollainen Elffi aivan täynnä levyjä... Heilutettaessa sivuttain tosiaan huojuu hieman. Mutta kuten edellinen kirjoittaja sanoi, on paljon tukevampi kuin monet muut "citymarket" -telineet. Lisäksi pitää muistaa vääntää ruuvit tarpeeksi kireelle koottaessa...
Pitänee 2 noita sitten tilata. Tulen sitten raiskaamaan teidät jos joku kerta hylly leviää ja 200 dvd:tä kolisee alas
Tuossahan nuo hyllyt nyt sitten kököttävät. Tankoja jäi yli että sais vielä 4 hyllyä lisää noiden väliin, mutta kun ei ole tilaa prkl. Kätevät ovat kyllä ja ihan tarpeeksi tukevat.
Itte väsäsin kolme hyllyä seinälle ja lähiaikoina pitäis tehdä pari hyllyä tohon lisää, että saa loput amaray kotelot sinne. Kuva kiireessä laitettu noi leffat, huomatkaa hienot sivutuet Mistähän sais oikeita kirjatukia? Nämä olis hienot mut ei jaksa niitten takia Ikeaan lähteä...
Asiallisen näköistä jälkeä olet aikaansaanut. Kirjatukia pitäisi löytyä ihan kirjakaupasta, vaikka tahtovatkin olla vähän hintavaa tavaraa materiaalin määrään ja jalostukseen nähden...
Loistava idea Budjetti tosin tuskin kestää Eipä käynyt kirjakauppa mielessäkään, huomenna pitää käydä katsomassa.
Suomalaisesta kirjakaupasta ostin omani. Tuollaisia mustia metallinpalasia nuo ovat ja ryöstöhintaa niistä kyllä vedettiin. Taisivat olla jotain 3,5e/kpl.
tekee itse customina, niin hyvä tulee :thumbsup: Tuohon menee noin 300 dvd levyä ja noin 200 (?) cd levyä.
Tuommonen ovella varustettu olisi paras. Itsellä vetää tuo puusepällä tehty hylly noin 1000 dvd:tä niin eipä tuohon ovea niin vain tehdä EDIT: MIKÄ HELVETTI TUO PUNAINEN KÄSI ON??
Se on tietysti muistutus siitä, että kun itse rupee tekemään timpurinhommia ja lautaa sahailemaan, siinä voi helposti värjäytyä käsi punaiseksi.
OT: Elä hitossa kuitenkaan KÄTTÄSI heitä nurkkaan, milläs projektejasi sitten jatkat, yksikätisenä vai.. Parempi toistaiseksi naulakkonakin, kuin roskiksessa...