Omaa tuotantoa niillä on ihan perkeleesti ja lisää tulee. Tosin ei vaan tunnu ihmiset jäävän, mutta kun asiakkaita tulee enemmän, kuin poistuu, niin eipä taida niitä kiinnostaa.
Itse en voi perua koska lapset käyttää Netflixiä jatkuvasti. HBO Nordicin sammuttamista kyllä harkitsen, seuraava sieltä katsottava sarja taitaa olla vasta Game of Thrones joka tulee heinäkuussa. Ellei sitten väkisin ala katsomaan jotain ja perustelemaan tilausta itselleen..
huomenna poistuu 110 nimikettä. Aika paljon ihan asiallisia jotka piti jossain vaiheessa katsoa, mutta jäi sitten. Saa nähdä minkä maan "kansainvälistä komediaa" nyt pukkaa tilalle... GoTin näkee ymmärtääkseni myös cmore series-HD-kanavalta suorana (jos on esim formula/motogp+cmore), vai muistanko ihan väärin ?
Tällä poistetaan/palautetaan -rutiinilla Netflix ilmeisesti yrittää luoda illuusion siitä, että palveluun tulee koko ajan uusia elokuvia.
Kyllä tuonne näköjään tulee myös aiemmin kadonneita takaisin. Itse huomasin ilolla, että sieltä aiemmin kadonnut (ja minulla kesken jäänyt) Mad Men on nyt palannut Suomen Netflixiin. Se kyllä pisti kiroilemaan silloin kun se kesken kaiken katosi sieltä.