- Back to the Future - The Godfather - Robocop *huokaus* - Rocky - Rambo - Apinoiden Planeetta - Batman ..nuo ainakin, muita ei tule mieleen.
- The Godfather -trilogy - Planet of the Apes - Back to the Future - Alien - Die Hard - Night of the Living Dead/Dawn of the Dead/Day of the Dead Ja kai tämäkin on tunnustettava: - Robocop -boksi
Trilogia viittaa kolmeen osaan, mutta muuten nuo ovat kyllä ihan Hollywoodin markkinamiesten enemmän tai vähemmän ainutkertaisia sovelluksia, jotka eivät liity millään tavalla lukumäärään - onpahan vain haluttu keksiä jokin synonyymi iänikuiselle "collection"-sanalle. edit: Ja varsinaiseen kysymykseen vastaus: "Kummisedät" löytyvät hyllystä.
- Kummisedät - Paluu tulevaisuuteen Kesällä oli hetken kaikki Dirty Harryt, mutta myin sitten 80-luvulla tehdyt kaksi osaa pois.
Miksi? Sen osan #4 ymmärrän, mutta omasta mielestä Murhapooli on loistava Itseltä löytyy vain noi Harryt.
- Likaiset Harryt - Paluu tulevaisuuteen - Rambot Kaksiosaisia olis myös muutamia, saagoja tulee sitä mukaa lisää kunhan ne joskus ilmestyy. B5, SW, LOTR, Indyt...
Omasta hyllystä löytyy; Alien Back to the Future Godfather Scream "saagasta" puuttu (ja tulee puuttumaan) kolmas osa. Die Hardit saadaan täydelliseksi, kunhan tuon kolmos osan jostain onnistuisi löytämään edullisesti...
Onko Band Of Brothers saaga? Joka tapauksessa sen lisäksi löytyy: Alien From Dusk Till Dawn Die Hard Godfather Rambo Evil Deadista on vielä Army Of Darkness työn alla.
Godfather Back To The Future Beverly Hills Cop Eipä löydy enempää Lethal Weaponit pitäis kyllä joskus hankkia DVD:lle...
Löytyyhän noita muutama: - Alienit (boxi) - Die Hardit - Evil Deadit - Elm Streetit (boxi) - Lecter-trilogia (Manhunter, TSOTL, Hannibal) - Samurai Trilogy (=Musashi Miyamoto)
Kaikki mun saagat on jo mainittu, joten mä heitänkin saagoja mitä mulla tulee n. 2 vuoden sisällä olemaan: - Babylon 5 - Harry Potter - Jurassic Park - Lord Of The Rings - Mad Max - Matrix - Rocky - Star Wars - Terminator - Under Siege (kolmonen tulee 2004 )
The Prisoner Dirty Harryt V (Complete miniseries+Final battle) Lethal Weapon (dir cut) Die Hard JurasSICk Parkit Back to the Future
Itseltäni löytyy - Alienit (boxi) - Elm Streetit (boxi) - Lecter-trilogia (Manhunter, TSOTL, Hannibal) - Jurassic Park - Back to the Future - Godfather - Rambo - Beverly Hills Cop - Batman