Mitäs teiltä on varastettu?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana JPH, 26.02.2003.

1. I-man

I-man Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Kerran työmaalta putkipihdit ja ala-asteella takin taskusta virtuaalilemmikki. :cool:

E: Ja tänä vuonna ruisrockin leirintäalueelta 2 pulloa (lämmintä) olutta.

2. Kalza

Kalza Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    3
    Ai niin, tuosta ruisrockista tulikin mieleen että onhan multakin Ruissalossa kerran rahaa varastettu, tai pikemminkin ryöstetty, ei kuitenkaan ruisrockin aikana...

Kaverin kanssa oltiin Ruissalon leirintäalueen lähimaastossa ihan rauhassa kävelemässä, kun metsästä hyökkäsi 3 kaveria ihan yhtäkkiä päälle. Rupesivat syyttämään että me oltiin viety niiltä joku kaljapullo minkä ne oli haudanneet rantahiekkaan. Ne kaverit oli kyllä täysiä ääliöitä, wannabe kulmakunnan kovimpia kundeja. Kaverit oli kyllä aika helvetin kännissä/aineissa, ne oli jotain 25-vuotiaita ja mä ja kaveri oltiin varmaan vielä alle viidentoista. Yks kaveri piti mua kiinni ja toinen piti stilettiä kurkulla, yks reuhos sille mun kaverille. Ei se kaveria kiinni pitänyt mutta ei kaveri karkuunkaan viittinyt lähteä ja jättää mua siihen tilanteeseen...

Noh jotain ne siinä mesosivat ja reuhosivat ja lopuks rupesivat pyytämään rahaa. Mulla oli 50mk seteli taskussa, ja ei pienintäkään tarkoitusta antaa sitä niille. Sanoin ettei mulla mitään ole, ja käskin kaveria kaivamaan taskuistaan josko sillä olis. No, onneksi sieltä löytyi jotain 4 markan kolikkoa ja saatiin hörhöt lähtemään matkoihinsa kun annettiin niille ne. Luojan kiitos ettei ne alkaneet kaivamaan mun taskuja :thumbsup:

Että tämmöttös Turuus aikoinaan, ei me siitä sitten enempiä mitään kenellekään kaverin kanssa kerrottu kun ei mitään ihmeempää käynyt kummallekaan. Oltiinpahan vaan helvetin paskana siinä tilanteessa, stiletti kurkulla ei oo kiva hengittää :p

edit: Noh, tätä viestiä lukiessa tuli mieleen että helvetti eihän multa tässäkään mitään viety vaan kaverin rahat meni... No, annetaan nyt viestin silti olla täällä kun sitä monta minuuttia kerran kirjoitinkin :D

3. TA-K

TA-K Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Aika vähällä on täälläkin päästy. Joskus aikanaan olin lukioon menossa mopolla, ja se pentele leikkas kiinni kesken matkan. Parin - kolmen tunnin päästä sitten auton ja peräkärryn kanssa sitä hakemaan, ja häipynyt oli. Harmittihan se sillon 16-vuotiaana, kun hyvä (jos ei huomioida sitä kiinnileikkaamista :D ) Solifer SM lähti.

4. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    -Joskus hävisi kotipihasta lukitsematon potkuri.
    -Toisella kerralla lähti kävelemään polkupyörä, joka kyllä harmitti kun joutui koko loppu kesän kävelemään kun porukat eivät suostuneet opetukseksi ostamaan heti uutta.
    -Rahaa on kyl pieniä summia hävinnyt, velipoikaa ole epäillyt
    -Kerran kaveri pölli kylässä ollessaan erään SM-liiga joukkueen viirin kirjahyllystä, se ketutti, kun näin se sillä seuraavalla kerralla sen luona käydessäni.
    -Ala-asteella hävisi muutamia kyniä ja kumeja pulpetilta.
    -uimahousut pyykkinarulta kuivamasta

muuta ei tuu mieleen. Kylläpäs suomalaiset ovat rehellisiä

5. cityjeesus

cityjeesus Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    4
    Pyörä on muistaakseni varastettu joskus vuonna mies ja kirves, mutta se kyllä saatiin takaisin, sillä asialla oli kaikkien tuntema kulmakunnan "vakiovaras", jonka pakeille mentiin aina nyrkit pystyssä, jos jotain hävisi naapurustosta. Ah, typeriä nuo amatöörivarkaat :D Tunnustavatkin kohtuu helposti, kunhan vaan rähisee tarpeeksi uskottavasti.

Toinenkin varkaus muistuu mieleen, ja se oikeastaan v*tuttaa vieläkin, siis taloudellisesti. ~12 vuotta sitten yksissä railakkaissa uudenvuoden juhlissa joku helvetin älykääpiö varasti eteisestä meikäläisen uutuuttaan hohtavat maihinnousukengät. Olin kerennyt kenkiä käyttämään varmaan alle viikon, ja eikös ne sitten juuri sisäänajovaiheen päätyttyä joutunut jonkun pellen rikollisiin jalkoihin. Juhlissa ramppasi loppuyöstä kyllä niin hämäräperäistä porukkaa, että oli kyllä suoranainen ihme, ettei hävinnyt kämpästä seinätkin. Siinä sitä sitten oltiin, kun ulkona oli se 20 astetta pakkasta, kengät varastettu, ja järkyttävä laskuhumala päällä. Isäntä suostui onneksi lainaamaan kenkiä, että pääsin poistumaan. Kalliiksi tuli se reissu, sillä kengistä maksettiin muistaakseni ~700 mk :OI Noh, ehdittiinhän niitä kenkiä se viikko käyttää. Tana, toivottavasti menivät edes tarpeeseen, eivätkä lumipenkkaan.

6. Eastwood1

Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Pyörä varmaankin suurin varkaus. Kyllähän noita pieniä selittämättömiä katoamisia löytyy, mutta kuka niitä jaksaa luetella.

7. Mahoney

Mahoney Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    7
    Muistaakseni koskaan ei ole varastettu mitään muuta kuin ala-asteella liikuntasalin pukuhuoneesta Kippari-Kalle t-paita. Ihan uusi paita oli vielä. :grr:

8. jpop

jpop Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Pyörä on pöllitty useampaankin otteeseen - samoin jotain muuta pientä. Mutta nyt ottaa päähän, kun joku mulkvisti on käynyt pöllimässä meidän soutuveneen tuosta rannasta. Munista hirteen moiset! ... ja jos ei munia löydy, niin jostain muusta vastaavanlaatuisesta ulokkeesta... :grr:

9. Laossi

Laossi Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Et ole ainoa jolta on maastopyörän eturenkaan sisäkumi varastettu. Ei voi käsittää :hitme:

10. Hengga

Hengga Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Vain se normaali eli pyörä, kun tyhmyyttäni pidin Oulussa pihalla aikoinaan.

11. Bumer

Bumer Goodfella Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    4
    Jeps, eli se vakio, multa on nyysitty 2 maastopyörää varastosta ja lukittuja oli, sekä myös äidiltä, veljeltä ja serkulta. Se on näköjään se helpommin pöllittävä. :mad: :grr: Ja tietenkin muuta pientä.

12. kaarlos

kaarlos Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Luonnollisesti pyörä viety, kaupan pihasta vieläpä. Ihme sinänsä, vanhassa Crescentissä oli todella jämäkkä lukko ja pyörä oli muuten melko kyseenalaisessa kunnossa.

13. Juhe

Juhe Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Itseltäkin vietiin pyörä tuossa vuosi takaperin. Pyörä oli vanha kuin mikä, Monarkin mummopyörä. Pyörä alkoi olemaan jo siinä kunnossa, että olin ihan tyytyväinen kun joku sen vei. Ihmettelin vain, että kuka oikeasti jaksoi nähdä vaivaa pölliä tuon tasoisen pyörän joka oli vielä lukossa.

14. Benedictus

Benedictus Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Pyörä varastettu kerran. Oli sitten seuraavana keväänä poliisien järjestämässä huutokaupassa tarjolla. Ostin sen.

Muuten ei ole varastettu kuin aikaa.

15. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    179
    Multa ei kai ole varastettu muuta kuin Nokian kännykkä yläaste-lukio-aikana. Jätin takin naulaan hetkeksi (ja siis kävin maaseutukoulua, enkä isoa kaupunkikoulua) ja kun muistin, että kännykkä on taskussa, palasin takin luo, ja eiköhän kännykkkä ollut tipotiessään.

Mä tosin olen hyvin tarkka ja suoritan kaikki varotoimenpiteet yleensä, niin en taida olla mikään helppo uhri varkaille. Koputan tässä puuta, mutta mulla on yski salainen fantasia sellainen, että kävelisin kaupungilla ja joku yrittäisi varastaa mun taskusta jotain tai vaikka mun kauppakassin. Ehkä pääsisin kokeilemaan vaikka, miltä sellainen Zidanemainen liike tuntuu :hitme: Tosin lainsäädäntöhän varmaan sanelee sen niin, että jos mä teen mustelmankaan sille varkaalle yrittäessäni estää häntä varastamasta, niin se olisin minä, jolle langetettaisiin tuomio.

16. Zacko

Zacko Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Pari vuotta sitten (kerrostalon) kotipihalta pöllittiin pyörä. Jätin pyörän auki :hitme: , kun lukko renasi, ja tarkoituksena käydä hakemassa nopeasti sisältä jotain matkalta unohtunutta. Kun tulin takaisin, oli voro iskenyt.

Onneksi pyörä oli vanha, vaikkakin uutena ostettu maastopyörä. Vasta omin käsin huollettu, etupyörän kiinnityksen olin tehnyt vähän huolimattomasti joten kovaa ajaessa rengas alkoi heilumaan vaarallisesti. Vielä kun jarrupalat oli melkein loppuun kulutetut, lohdutin itseäni sillä että pahaa-aavistamaton pitkäkyntinen on varmasti lentänyt ekassa mutkassa nokkospuskaan... :p

Ainiin, ja 4 vuotta sitten joku vei pyykkituvassa kuivumassa olleet vaatteet. Onneksi vietiin vaan tennissukkia, t-paitoja ja boksereita.

17. Maugester

Maugester Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Pari polkupyörää on viety. Toisen löysi kaveri ja toisen poliisi. Autoon on murtauduttu ja viety soitin ja kaikki muu tilpehööri mitä siellä oli. Egyptissä varastettiin kamera veneessä, kun olin sukeltamassa. Tosin varas (miehistöä) oli tunnustanut aamulla ja sain sen sitten takaisin. Koko venekunta sai potkut. Tiedä sitten miten pahasti varkaalle kävi.
    Kellariin on murtauduttu ja viety vanhat sotilasarvomerkit. Mikään muu ei sitten kelvannut :OI

18. Terris

Terris Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    4
    Tänään perkele vietiin teltta Luukista! En kyllä käsitä kuka haluaa paskasen teltan viedä. Ja kylmästi vain kaikkien keskeltä. Ei enää sitäkään viitsi yksin jättää näköjään.

19. h3mb3

h3mb3 Digital and smoke-free. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    0
    Outoa, kun rupesin ajattelemaan asiaa, ei tule mieleen yhtään varastustilannetta... :confused:

20. Euphemos

Euphemos Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    13
    Kaksi jokseenkin arvotonta vanhaa polkupyörää on viitisentoista vuotta sitten kadonnut jäljettömiin ja intissä joku kotiutuva gona pölli intin harmaan villapaidan, kun kaappi oli ollu avoinna jonkun tunnin verran vartioimatta... jouduin sen korvaamaan päivärahoistani.

Muuten olen toistaiseksi säästynyt enemmiltä vahingonteoilta, nyrkistäkään en ole koskaan naamaani saanut.