Tässä on liian paljon epähauskoja hahmoja. Pari hyvää ei pelasta. Emmy-voitot saattoi mennä oikeaan osoitteeseen koska MF on silti varmaan parempi kuin Big Bang Theory ja 30 Rock (jonka 1. tuotantokausi oli tosin mielestäni loistava). Surkeita aikoja eletään...
Kaikki neljä lapsinäyttelijää (tai onhan se yks jo parikymppinen, mutta silti) on hyviä ja niille on kirjoitettu hyvää dialogia. Erittäin harvinaista jenkkikomedioissa, joissa perinteisesti lapsihahmot on todella ärsyttäviä.
Todella hienoa että lempparihahmo palkittiin :thumbsup: Phil on yksinkertaisesti loistava hahmo, tietää että aina on hupia tiedossa kun astelee ruutuun. Minä olen jokaisen ketjussa mainitun komediasarjan ystävä ja vaikea niitä on laittaa paremmusjärjestykseen. Kaikilla on omat hetkensä, myös 30Rockilla, ehkä Big Bang Theorystä kumminkin eniten naurua irtoaa. Erilaisia komedioita toki kaikki.
http://www.youtube.com/watch?v=KnoDpEpN-4Q Edelleen syvästi helpottunut... Tuosta Halloween jaksosta on muutenkin aika paha pistää enää paremmaksi. Vuoden parhaat naurut tarjosi!
Jokin tässä Moderni perhe -sarjassa tökkii niin pahasti, että en oikein pääse siihen kunnolla sisälle. Jo tuo "mokumentti"-muoto ärsyttää minua, ja se on kuitenkin aika keskeinen osa sarjaa. "Phil" on tosi ärsyttävä, samoin kuin oikeastaan kaikki sarjan lapset (pl. "Manny"). Samoin Cameron on raivostuttava. Ja sellaista sarjaa on aika vaikeaa katsoa, missä on lukuisia ärsyttäviä hahmoja. Näyttelijät on kyllä ihan kärkikastia, mm. Sofia Vergara ja Julie Bowen ovat heistä suosikkejani. Ja kyllähän tästä sarjasta huokuu laadukkuus ja se, että tekijät tietävät, mitä tekevät. Ja valehtelisin, jos väittäisin, että sarja ei saisi minua nauramaan.
Korjataan sen verran, että esitysaika on klo 16.25. Jostain syystä MTV3 siirsi komediat alkuillasta iltapäivään.
Viime vuosien aikana ainoa komediasarja, joka on kolahtanut omaan makuun. Kyseessä sellaista "aikuismaisempaa" otetta, jotenkin tuntuu, että muut komediasarjat on suunnattu vähän nuoremmalle ikäryhmälle...
Onko laatu pitänyt, anyone? Tästäkin näköjään on julkaistu pari viimeisintä kautta enää vain DVD:nä. Vittu.
Vähän tuntuu jutut kiertävän samaa kehää, mutta kyllähän tuota katsoo, välillä on oikein mainioitakin jaksoja. Kyllä kausi 6 on tullut Suomen kanavilta, harmittavasti muuttavat kanavaa ja esitysaikaa koko ajan.
Tässä siis tarkoitin sitä, että noita ei ole enää julkaistu blu-raynä aiempien tapaan. Mutta ihan kiva, jos ainakin kohtuullisen hyvin toimii edelleen. Kai nuokin kaudet 5 ja 6 pitää hankkia sitten.