Viime kuussa alkanut tämmöinen sarja jota olen ny sunnuntain ratoks 4jaksoo kattonu, asetelmahan on aika korni ja toisesta sarjasta tuttu eli vampyyri yksityisetsivä joka on vielä poikkeuksellisen sielukas ihmisiä kohtaan ratkoo juttuja losissa, tavallaan realistisella otteella(jos noin voi nyt sanoa vampyyrisarjasta) koska mitään Angelista tuttuja demoneja sun muuta semmosta ei ole näkynyt. Itsekin olin hyvin skeptinen mutta ihan kivasti tässä on päivä menny ja taidan kattoo kaikki jaksot mitä on tähän mennessä tullu vielä. Aika kliseistä kamaa on kyllä mutta meikään jostain syystä uppoaa, vampyyrit aiheena on jotenkin aina kiinnostanu ja tässä sitä käsitellään virkistävällä tavalla:thumbsup:
No joo, tulihan kymmenen (?) vuotta sitten suomenkin televisiossa sarja vampyyripoliisista, ja ainahan nämä ns. sankarivampyyrit ovat inhimillisempiä kuin keskivertoihminen. Onhan tätä ideaa hyödynnetty sarjiojen lisäksi jo paljon muuallakin. edit:Forever Knight taisi olla sarjan nimi.
Kaikki 9 tähän mennessä tullutta jaksoa olen katsonut ja on vakuuttanut. Tuntuu paranevan edetessään ja on nyt jo jonkin aikaa vetänyt todella hyviä jaksoja liukuhihnalta. :thumbsup:
Nyt tuli kaikki 9jaksoo mullaki täyteen ja kylläpä koukutti:thumbsup: Kolme viikkoo joutuu venaa seuraavaa pentele, se lakkoki ottaa päähän huomattavasti enemmän tämän jälkeen Tässä sarjassa kiinnostaa oikeastaan paljon enemmän kuin esim. nuo yksittäiset keissit niin tämä vampyyrinä olon setviminen ja kaikki siitä aiheutuva lisävaiva jne. Spoiler Erityisen mukavaa oli että melkein heti alkuun selvisi sille päämuijalle tämän Mickin oikea tausta, ja sen paljastuminen oli todella koskettava hetki, tässä sarjassa on kyllä valtavasti tunnettä mukana(kotikatsomossakin)
Lakon jälkeiset pari jaksoa on ollu täyttä rautaa, vielä pari jaksoa jäljellä. Kakkoskaudesta ei vielä ole varmuutta, mut rapakon takana ns. asiantuntijat on sitä mieltä että kakkoskauden soppari on ns. pomon nimmaria vailla valmis. Voittaa kilpailevat kanavat katsojaluvuissa aikaslotillaan, vaikka häviääki katsojaluvuissa kanavan muille perjantai-illan ohjelmille. Vampyyrisarjat kiinnostaa aina, ja kyllähän tämä imho Angelin voittaa mennen tullen.
Jepjep.. naurettavaa. Tuossa on kuitenkin vielä jotain toivoa, Moonlightilla on todella vankka fanipohja ja tämän pelastamiseen tulee iso kampanja. Itse olen seurannut Moonlightia alusta asti ja se on osoittautunut todella hyväksi sarjaksi. Onneksi näitä katkeria cancellauksia on koettu jo aika monta niin ei tunnu ihan niin pahalta. Toivotaan kuitenkin, että fanit onnistuvat vielä pelastamaan tämän...
Voi elämän kevät. Moonlightin season finale oli aivan mahtava. Paras jakso missään sarjassa nyt pitkiin aikoihin, voi HUHHUH. Tunteet pääsi minun kohdalla esiin tossa jaksossa aika rankasti, tippa jos toinenkin valu poskille. Aivan epätodellinen fiilis jakson lopussa varsinkin kun tietää, että se oli siinä. Nyt vaan toivotaan, että massiivinen fanikampanja saa tähän jatkoa vaikka toisella kanavalla tai miten tahansa.. ei perkules.
Tää alkais viikon päästä Subilta. Tiedä sitten kannattaako tätä edes ruveta katseleen. Sabben kommentit ovat ainakin rohkaisevia. Jääkö tää pahastikin kesken?
Kyllä se melko pahasti jää kesken, useita lankoja jää punomatta yhteen, mut ei mitenkään katastrofaalisesti ja jälkikäteen ajatellen suht hyvä lopetus ennenaikaisesti lopetetulle sarjalle. Jos asennoituu siihen että sarja jää 16 jaksoon, diggailee vampyyritarinoista ja tykkää Spoiler romanttisesta hömpästä ( ) niin en näkis syytä miksei kannattais tsekata miten sarja itelle sopii.
Jos joltain muultakin kuin allekirjoittaneelta unohtui katsella avausjakso, niin eipä hätää, sillä tänään näkyy tulevan uusintana. Sub 0:10
Parin jakson perusteella, ihan hyvältähän tämä vaikuttaa... olisiko jonkinlainen välimuoto Joss Whedonin Angelista ja True Bloodista ja Veronica Marsista... Sääli että tosiaan ilmeisesti jää yhteen kauteen.