Mika oli kyllä oikeassa. Eihän tässä ehdi enää trabailemaan ollenkaan.. Nyt se syö kurkkua.. Ai jai..
Tosin tuohon kyllästyy salamavauhtia... Typyt eivät osaa sanoa muuta kuin Hi Stan, Hi sejase... ja näyttääkö ne mitään.. ei vaikka kuinka jengi vonkaa Ja jos noi privat on sellaisia kuin mitä tuossa pikkukuvassa on niin eihän se ole kuin privachatti eli mitään parempaa "esitystä" ei sielläkään ole luvassa. No, tuo Kaycee on kyllä aika nätti... Eli jatkakaa Trabailua!
Olet ystäväiseni pahasti väärässä. Riippuen mallista, jotkut makailee sängyllään hame päällä koko ajan, näyttäen tasan sille, ettei mitään koskaan tule tapahtumaankaan. Jotkut taasen näyttävät sille, että jotain voisi tapahtuakin, menevät privatilaan hieraisten muutaman kerran itseään ja se siitä. Ja se kolmas ja paras ryhmä käyttää "leluja" rohkeasti ja reippaasti näillä ratsastaakin, kaikki hyvinkin näkyvästi. Eli hyvin kirjavaa on väki tuolla. Itselle tulee Traba tosiaan nopeasti vastaan, sillä jubailin tuossa juuri äsken yhdellä sivulla kolmen muun suomalaisen kanssa parhaasta mallista ym. ja ilmeisesti varoituksia en huomannut, sillä minut potkittiin saitilta. Ilmoituksen sain: "IP:si otettiin ylös, Viimeinen varoitus sääntöjen noudattamisesta chatissä..blah blah...tai saat pysyvät bannit livechattiin!" Varokaa siis liiallista Suomen kielen käyttöä! Jooh...täytyy hipsiä tonne takaisin...moe.
Taitaa olla aika turhaa enää laittaa tänne normaaleja still-kuvia, kun olette noin innostuneita, hmmm, kehittyneemmästä teknologiasta... Mutta aivan alkuperäisen otsikon mukaan tässä teille NÄTTI tyttö Heather Graham . En teistä muista tiedä, mutta ainakin minä olen myyty noiden silmien edessä... Ja takana...
Ja kenkää tuli toistamiseen kun sanoin että Oh, what a beauty behind those glasses .. mikä tuota moderaattoria riivaa
Jos se näki että "Beast behind..." Sain monoa myös itse. Sain suostuteltua mimmin ottamaan lasit pois, mutta kun huulta laskettelin lasien piilottamisesta...kick! Mode on lumessa, ei voi muuten monottaa nuin mielivaltaisesti... SweetBrandy on nätti ja eilenkin mimmi hymyili usein ja näytti todella hehkeälle....harva tuolla hymyilee usein. Paris's Seduce-huoneen tyttö osaa hymyillä->sinne! Edit: Ja sillä onkin muuten jumalaisen kaunis sellainen...hymy siis
Tuleepa Pariisista mieleen tämä :"That's the one good thing about Paris: there's a lot of girls willing to take their clothes off"..
Käypäs WhiteQueen katsomassa...en välitä vaikka hän ei ottaisi vaatteen vaatetta pois päältä koko aikana...tämä mimmi on ilo silmälle. Siis pelkkä hymy noin sieviltä kasvoilta riittää...
Kyllä mä sinne menin ..laitoin nimen ja pääsin etusivulle..ja sit lähdin pois..Ei toi paikka oikeen mulle ole..Ei ole kiinnostusta naisiin tippaakaan..
Mahtaa kyllä olla tylsää työtä ilveillä kameran edessä monta tuntia..:hitme: Ja nyt takas katsomaan mitä Little Strawberrie tekee..
Joo ja haistakoon SweetBrandy ja moderaattori pitkä Fiuuu!!! Sain kolmesti monoa huoneesta, vain sen takia että pyysin ottamaan lasit pois, kun lady näyttää suloisemmalta ilman...SweetBrandy vastasi tyylikkäästi kick-syyn hakemiseeni seuraavasti: -"Minulle ei tulla sanomaan, milloin saan pitää laseja ja milloin en. Sitäpaitsi näytän yhtä hyvältä lasien kanssa tai ilman!" OK. Suloinen viskisieppo modeineen saa olla tästä lähin tämän Trabalaisen epätoivoisista rillitalkoista rauhassa... Rankkaan Paris's Seduces-huoneen parhaimmaksi tuolta tällä hetkellä...Superpallon "Pikku Mansikka" tulee...hmmm, hieman tämän jälkeen.