Jaa, tällainenkin ketju on olemassa. No, otanpa kantaa asiaan: Minusta Natalie on hyvä näyttelijä. Olen pitänyt häntä sellaisena aina Léonista saakka, mutta valitettavasti mielestäni Natalie ei ole yltänyt elokuvissaan Léonin tasolle enää. Toki hän oli sillon vasta nuori, mutta hänen roolit aikuisiällä eivät ole minua vakuuttaneet, eivät edes kehutussa Closer-leffassa. Pelkään pahoin, että Natalie joutuu kärsimään siitä, että hän tulee vielä pitkään näyttämään ja kuulostamaan teini-ikäiseltä tytöltä. Sama ongelma on muun muassa Leonardo DiCapriolla. Natalie ei ole ikinä kiehtonut minua naisena. En tiedä sitten, johtuuko se siitä, ettei Natalie ole tyyppiäni vai siitä, että pidän naisellisimmista naisista. Onhan Natalie kaunis, ei siinä mitään. Hänen ulkonäkönsä on sellainen enkelimäinen, ja oikeastaan Star Wars Episode II:ssa huomasin, että hänellä on erittäin kaunis vartalo ja kermainen iho. Kuitenkaan en voisi Nataliesta käyttää termiä "seksikäs". En tiedä mistä se johtuu...
Niin eihän Natalie välttämättä olekaan mikään superhot, mutta mielestäni todella kaunis. Hänestä tulee mieleen nainen, joka oikeasti voisi olla esim. samassa koulussa. En nyt osaa selittää kunnolla mitä tarkoitan, mutta kuitenkin...
Itse asiassa taidan tietää mitä tarkoitat. Kyllähän muakin toisaalta kiehtoo enemmän sellaiset (kuuluisat) ihmiset, jotka ovat enemmän "maan pinnalla" ja luonnollisemman näköisiä. Siksihän mielestäni esim. Jennifer Aniston on niin suosittu, koska eihän hänkään mikään superhot ole perinteisessä mielessä. Joku Pamela Anderson tietenkin muotojensa puolesta kiinnostaa, mutta muuten hän tuntuu tosi epä-ihmiseltä, koska hän näyttää niin muoviselta ja keinotekoiselta. Natalie on todella sellainen tyttö (tai nainen), joka voisi olla vain yksi tytöistä esim. koulussa. BTW, terävimmät teistä huomasivat tuon mun edellisen tekstin lipsahduksen koskien Leoa. En siis tietenkään tarkoittanut, että Leolle on ongelma se, että hän tulee pitkään näyttämään ja kuulostamaan teini-ikäiseltä tytöltä. Tosin varmasti jotkut ovat tätäkin mieltä...
Kyllä mä tuon sydämmen jättäisin tuosta pois. Toki Natalie on jopa kaljuna ihan nätti tyttö kasvojensa vuoksi, mutta silti. V for Vendettaa varten tuo hiuslookki, jos sitä ei joku satu tietämään.
"I basically have a little boy's body. They tell me, 'OK, this is where we're going to push up your cleavage,' and I'm like, 'What cleavage?'" - Natalie Portman
"Some people will think I'm a neo-Nazi or that I have cancer or I'm a lesbian. After all the crazy hairstyles I had to endure for the films, it's quite liberating to have no hair - especially in this heat." - Natalie Portman
Goya's ghost, the new film from Milos Forman about the Spanish painter, his muse and a monk has cast Stellan Skarsgård in one of the lead roles. The muse and her daughter will both be played by Natalie Portman, whilst Javier Bardem will portray the monk. Milos Forman siis ohjaa ja Natalie tekee kaksoisroolin. Odotusarvot ovat katossa Ja sitten tietenkin myöhästyneet syntymäpäivä onnittelut Natalielle. Tuli sitten unohdettua täysin tämä kesän tärkein merkkipäivä :OI Tämä kissakin on paremmin selvillä asioista kuin meikäläinen nykyään
Ei voittanu Natalie sitten MTV Movie Awardseissa parhaan naispääosan palkintoa :weep: Joku horo sen tietenkin meni voittamaan. Kenen mielestä Lindsay Lohan on muka parempi Mean Girlsissä kuin Natalie Garden Statessa. En ymmärrä
Enkä minä jaksa ymmärtää, kuinka joku jaksaa ottaa lämpöä jostian perkeleen MTV movie awardseista. Siis juuri niistä samoista, joissa parhaan elokuvan pystin vie Napoleon Dynamite ja nominaatteja jaetaan mm. parhaasta suudelmasta, parhaasta tanssikohtauksesta jne. Sen kyllä ymmärrän, että Oscareista pauhataan (tulen sitä itsekkin harrastamaan sitten joskus taas) mutta, että MTV-pysteistä. Nuohan nyt on tommosia.
Ei tässä nyt mitään erityisiä lämpöjä tullut otettua. Ilmoitin vaan mielipiteeni, ja piristin sanomaani noilla moniulotteisilla naamoilla. Niiden avulla on hyvä aina välillä (yli)korostaa omia tuntemuksia. Tosiasia on kuitenkin se, että Lindsay Lohanin ei kuuluisi voittaa minkäänlaisia näyttelemiseen liittyviä palkintoja. Oli kyse sitten Oscareista tai tästä viihteellisemmästä MTV:n gaalasta.
Mistä tuo ensimmäinen paratiisikuva on? (hot!) Täytyykin seurata Natalien työtä vähän tarkemmin, täällä esitetyn hypen perusteella. Minusta se on vaikuttanut Star Warsien takia vähän keskinkertaisuudelta, vaikka sitten nätti olisikin... näitähän riittää. Leonissa se oli hyvä, mutta se oli vielä niin nuori ja saattoi olla ohjauksenkin ansiota. Eikös Natalie ollut myös Äitini on Merenneidossa? Siinäkin meni sivu suun. Aliens Paluussa ei ollut myöskään kehumista. Samoin kippaisin Mars Hyökkäänkin suoraan romukoppaan... Eli ei vielä ole noita suuria täkyjä joiden takia arvostaisin sitä näyttelijänä hurjasti.