Pitää paikkansa, mutta jos se SuperHD on maksimissaan 7Mbps, niin 1) sun 20 megaisesta liittymästä ei ole laadun kannalta iloa enää sen 7 megan yläpuolella, 2) se jää laadullisesti edelleen vain 1/3:aan kohtuullisesta BD:a. Aiemmasta viestistäsi sai sen käsityksen*, että riittävän nopealla (20Mbps) liittymällä päästäisiin Netflixin kanssa lähelle BD-laatua tai jopa samalle tasolle. No ei päästä, kun lähdemateriaali on huomattavasti heikompaa. *En ole varma, mitä sitten tarkotit.
No, siis kämppääntuloletku ei ainakaan rajoita mitään, sitä tarkoitan; selkiskö? Sinällään välillä hämmästyttävän mainionlaatuista kuvaa tuo ulostaa, jossain joku välillä onnistuu... Sinänsä tarpeeton kinastelu aiheesta netfixsuperHD:n kuvanlaatu vs. BD:n kuvanlaatu loppukoon tahän ainakin meikun osalta, BD vie voiton joka tapauksessa... T: Vesku
Ja tänään taas sama vika. VMP! Tuolla Panasonicin plasmat 2013 -ketjussa joku linkittikin uutiseen, jonka mukaan tätä vikaa on laajemmaltikin,. mm. Panasonicin TV:n ja Soneran verkkoyhteyden kanssa.
Ja samassa ketjussa (tai jossain toisessa ketjussa) todettu, että joku saanut Sampan (Samsung) pelaamaan asettamalla Töllöön IP-osoitteet ja DNS:t käsin, DNS 8.8.8.8 :ksi, joka on Kuukkelin nimipalvelin, eli on jotain hämärää deeänässissä, tosin tuo(kaan) ei kuulemma ollut pysyvä automaattinen ratkaisu, vaan pitää tehdä aina jos töllön sammuttaa välillä... T: Vesku
Postasin tuonne Panasonic plasma 2013 ketjuun infoa: Tili pitää deaktivoida, ja sit kirjautua uudestaan. Linkin kautta löytyy (alin ohje) kaukosäätimen nuolinäppäin ohje. Tämän pitäis toimia useamman valmistajan laitteilla... https://help.netflix.com/fi/node/13815
Minä deactivoin sen alunperin kun vika ilmeni. Sitten aktivoiminen ei onnistunut pariin päivään vaan tuli vain ilmoitus että "ohjelmaan ei saada yhteyttä" tms. Parin päivän päästä pääsin kirjautumaan ja nyt se ongelma siis uusiutui...
Sonyn blu-ray S-790 Welhon kuituyhteydellä on tökkinyt jo useamman viikon. Kaikki foorumeilta ja netistä kaivetut kikat kokeiltu. Joskus auttaa hetkeksi mutta sitten taas pukkaa yhteysongelmaa. Tarpeeksi usein kun jaksaa yrittää niin lähtee käyntiin, ehkä n. joka kahdeskymmenes kerta. Turhauttavaa, Netflixin asiakaspalveluunkin valitettu ja saatu lähinnä myötätuntoa.
Tökkiikös se niin, että netflix apsi sanoo, että ei yhteyttä? minun s790 tekee samaa, ja ainut ja wanhan junanvessan tavoin toimiva keino on: Laitan sen nebulan adsl-verkkoon että ottaa yhteyden. Tämän jälkeen sitten verkkopiuha taas welhon kaapeliverkkon boksiin. Ja varmaankaan sinulla ei ole kahta verkkoyhteyttä, niin sitten voisit kokeilla mobiilin kautta 3g jne. Jos toimii, niin vikaa pitää sitten hakea welhon verkosta ihan kunnolla. T: Jari
Juuri tuota herjaa. Ja kun naputtelee kakesta deaktivointi-yhdistelmän niin näkee tarkemman virheilmon joka on jotain "cannot connect to backend". Netflixin FB-sivujen mukaan suurin osa ongelmista pitäisi nyt olla korjattu, pitää testata kunhan pääsen kotosalle. Ja voinhan tuota toista verkkoa kokeilla kännykän hotspotin kautta Soneran 4G verkkoon.
Ilmoitteleppa, jos se vika sattuu olemaan welhossa. Jos Särinä toimii aina, niin vika on sitten welhossa. Itse ostin uuden sinisäde soittimen, että sain 3D:n ja sitten netflixin. Nyt kun joutuu säätämään alituiseen, niin olen laittanut netflixin jäähylle.
Niin, minulla on siis tuota ongelmaa Soneran (kuitu)laajakaistayhteyden ja Panasonicin TV:n kanssa. Tänään alkoi taas toimia...
Samaa kirjautumisongelmaa oli täälläkin Panan GT50 telkkarilla noin 2 viikkoa takaperin. Ongelmaan auttoi ADSL modeemin resetointi. Ei ole mitään tietoa miksi näin. Soitin Netflixin tukeen asian tiimoilta, mutta sieltä ei mitään tukea tai oikeaa tietoa herunut.
Tosiaan ovat jotain tehneet tuolla Netflixin päässä, täällä rupesi toimimaan jo suht luotettavasti (Sony S790 blu-ray soitin/Welho kuitu) . Kertaalleen jouduin vielä tuohon "cant connect" looppiin mutta tein vielä kertaalleen deaktivoinnin/aktivoinnin ja nyt on toiminut. Toivottavasti ongelmat ovat nyt takanapäin *kop*kop*
Nyt kun Netflix toimii jälleen (Panasonic ST60:ssä), niin tekstitysasetus ei säily vaan joka kerta esim. sarjan jaksoa aloittaessa se tekstitys pitää laittaa päälle jälleen. Keltainen tekstitys. Olen tähän asti ihastellut kuinka Netflix on toiminut teknisesti niin hyvin eri alustoilla, mutta ikävästi alkaa bugittaa tiuhaan.
tuo uloskirjautuminen auttoi, tekstit edelleen keltaiset :OI Sonyn S5100 kelaa monta monta minuuttia ennenkuin vaihtaa hd:lle (siinäkin keltaiset tekstit), ST60 näyttää hd:nä välittömästi. harmi noiden tekstien kanssa, koska olisi esim kiinalaisia filmejä tarjolla ihan kivasti.
Vähän päivitystä: Ilmeisesti Intel tai MS on saanut tarpeeksi valituksia tuosta "Susipisteykkösen" "harsosta", kun kesäkuun päivityksissä windowsupdatesta myös integroitu Intel HD4000 sai uudet ajurit ja "yllättäen" tuo "harso" on kadonnut... Joten joko Intel on päivittänyt ajurinsa kunnolliseksi tai MS on päivittänyt app-rajapintaa tuon osalta, mutta nyt voi ainakin kuvanlaadullisesti suositella "Susipisteykköstä" ja sen Netflix-appia. "Kusipisteykkösellä" ja sen Netflix-apillahan saa 1080p-reson ja tuolla ajurilla saa 24p-tilan. Joten kaikkien Intelin HD400 integroitujen käyttäjien on syytä päivittää ajuri versioon 10.18.10.3621... T: Vesku
Ja taas mennään..Sony S790 BD-soitin ei ole toiminut pariin päivään (unable to connect to Netflix). Muut laitteet kyllä toimivat taloudessa. Mites muilla?
Sain toimimaan. 3.-4.8. oli jotain häikkää Netflixin puolella. Piti reititin buutata kotona ja taas lähti toimimaan. On tuo ronkeli sovellus