Näkemistäni paras on The Rock. Mietin Rockin ja Face/Offin välillä hetken, mutta se kasvojen hyväily (ju nou what I mean) tiputti F/O:n kakkoseksi.
En ole nähnyt kaikkia, joten ääni meni Leaving Las Vegasille. Hyvä näyttelijä, mutta melko paljon keskinkertaisia leffoja.
Eipä ole tullut nähtyä kaikkia edellämainituista. Nähdyistä kuitenkin Cage rockaa eniten The Rockissa! :thumbsup:
John Woota varmaan tarkoitit. Anyway onko Face/Offin dvd muka leikattu? Jotain typeriä Brittileikkauksiako? Elokuvahan oli Suomessa vain K-16. Ja varsinaiseen otsikkoon liittyen. Minun valintani Cagen parhaaksi roolisuoritukseksi on Adaptation. Cage välttää siinä kerrankin vajoamisen hillittömään ylinäyttelemiseen. Onhan niitä toki muitakin mainioita rooleja ja joihinkin leffoihin tuo Cagen liioiteltu tyyli sopii mainiosti. Esim. Raising Arizona ja Wild At Heart.
Tusina loistavia leffoja, mutta paras rooli suoritus on tuossa hauskassa "opetusvideossa" Leaving Las Vegas.
8mm :thumbsup: Tosin Cagen suorituksen varjostaa loistava henkilöhahmo Masiina, jolle muistaakseni Crimsonin kanssa naurettiin melkoisesti
Parhaat roolit ehkä Face/Offissa ja 8mm:ssä. Äänen annoin Face/offille, koska pidän siitä elokuvana enemmän.
Wild at Heart teki aikoinaan niin suuren vaikutuksen, että se vie ykköstilan. Listassa on tosin vielä monia elokuvia joita en olen nähnyt. Face Offin kaltaiset pullisteluelokuvat eivät mielestäni sovi Cagelle varsinkaan jos hän itse esiintyy niissä pumpattuna. Hänen "luonteelleen" vaan jotenkin sopii paremmin sellainen hintelämpi look.
Äänestin The Rockia. Yllättävän paljon on herran roolisuorituksia näkemättä, esimerkiksi Adaptation, Bringing Out the Dead ja Leaving Las Vegas. Pitänee yrittää korjata asia lähitulevaisuudessa.
Kyllä melko ylivoimainen suoritus (ja elokuva muutenkin) on Leaving Las Vegas. Sanomattakin on selvää että myös Elisabeth Shue tekee elämänsä roolin alan tyttönä. Eli Top 3 lista voisi olla seuraavan näköinen: 1. Leaving Las Vegas 2. Bringing Out The Dead 3. 8mm
Face/Offissa näyttelee hyvin ilkeää ja ärsyttävää pahista. Toisaalta Leaving Las Vegasin roolisuorituskin miellyttää minua. Ääni silti Face/Offille.
Snake Eyes oli aivan loistavaa työtä ja sai pisteeni, vaikka Leaving Las Vegaskin oli todella hyvä (ansaittu Oscar). Cage on yksi suosikkejani 90-luvulta.
Wild at Heart ykkösenä ja Raising Arizona kakkosena. Miehen kaksi parasta, sanoisin. Myös Birdy on hyvä, mutta sitä ei ollut jostain syystä listalla.