Eipä tunnu olevan hirveän tulliherkkä, X-Files boxi + 3-4 muuta DVD:tä samassa paketissa. Tulli oli tarkistanut mutta tullia ei ollut napsaistu päälle.
kiitoksia tiedoista, eiköhän tilaus lähde tonne sooniin nyt.. edit: no mietinpä vielä hetken.. http://www.hohto.to/forums/index.php?board=2;action=display;threadid=10384 mitens se absound, mitä ne mahtaa laittaa hinnaksi siihen pakettiin, kellään tietoa?
Ajattelinpa nostaa tän ylös kun olen harkinnut ostaa nuo season 1 ja 2. R2 julkaisuista ei taida edelleenkää olla mitään tietoa? Muakin hieman haittaa toi tekstien puute noista R1 versioista joten joku R2 painos voisi olla ihan mukava jos sellainen on tulossa tekstien kera...
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös Play.comista tilattaessa joudu maksamaan ainoastaan alv:n 22 %, jos paketti jää tulliin ( hinta ylittää 45 euroa). Jerseyn saaret kuuluvat EU:n tullialueeseen, mutta eivät veroalueeseen samaan tapaan kuin Ahvenanmaa.
Tuota noin, onkos kellään tietoa siitä milloin season 3 olisi tulossa. Itse en ainakaan lyhyen etsinnän jälkeen löytänyt mitään tietoa.
Taitaapi olla niin, että HBO julkaisee noita sarjojen kausia vuoden välein. Ainakin muistaakseni näin on ennen ollut, tosin Ozia on kuitenkin tehty yhteensä kuusi kautta, joista neloskaudella tuplamäärä jaksoja, joten kun koko sarja olisi kiekolla, olisin ehtinyt vanheta. Toivottavasti petraavat vauhtia edes puolivuosittaiseksi. Pitääpä hommata tuo toinen kausi muuten. Edit: Enkkutekstien puuttuminen vaivasi aluksi, mutta kieltämättä edes gangbangereiden heitot eivät mene yli ymmärryksen, joten ei suurta vahinkoa. Lopuksi kaksi julistusta: 1. Kaikkien aikojen paras sarja. 2. Adebisi hahmoista riemukkain.
En tajua miksei näitä julkaista Euroopassa, tai ainakin pohjoismaissa. Onko Suomi Euroopan ainoa maa jossa sarja on suosittu? Ja tuo R1 julkaisukin näyttää vähän heikolta, minua ei ainakaan huvita tilata kahta ekaa kautta jossei loppuja tule koskaan saamaan...
Nyt vasta huomasin että kolmas kausi on vihdoin tulossa dvd:lle. Dvdsoonin mukaan siinä ois jopa enkkutekstit.
Soonista tuli 1. kausi ja hiukan ihmetytti, kun läpinäkyvän muovisen levynpidikkeen alla oli varashälytin. Semmonen perinteinen musta pitkula. En ole ennen kyllä nähnyt, että tuonne hälyttimiä oltaisiin asenneltu. No sielä on, eihän sitä poiskaan saa. Puusilmä olen ollut, olihan noissa muissakin kausissa sama homma...
Nostetaan tätä ylös. Monet varmaan odottavat, että viides ja kuudes tuotantokausi tulisi markkinoille. Tiedän, että itse olen kuumeisesti odottanu oman OZ-kokoelman lopullisia palasia. Noh, Tom Fontanan kotisivuilta poimittu tieto: June 21st is the release date for the Season 5 OZ DVD. Look for the Season 6 DVD in September. Hell yeah. Kevyesti kuuluu TV-sarjojen parhaimmistoon.
Tuli tossa CDON.comin sivuja selatessa vastaan OZ 1. kausi R2 tulevissa julkaisuissa. Päivämäärää tosin ei ole. En myöskään ole millään muulla sivulla nähnyt mainintaa asiasta joten tieto voi olla hyvin pitkälti virheellistä. Ajattelin kuitenkin pitää toivon kipinää yllä. http://www.cdon.com/main.phtml?nav=6641&nav_genre=6641&navroot=905&display_type=2&page=shop&showlist=1396365 ^ siinä kakkossivulla
håhåhå Noi tulevat leffat ei kaikki varmaan oo ihan varmoja tai ainakaa heti tulossa.. Siellä oli esim. Indiana Jones 4 ja Mission Impossible 3....
Ilmoitus on muuten ollut tuolla ainakin joulukuun 2004 alusta asti. Hyvää kannataa aina odottaa. Toivottavasti tekevän hyvän julkaisun.
OT OZ:ista en vanno, mutta kyllähän nuo kaksi muuta tulevat varmasti myös R2-julkaisuina...ei tosin ihan heti (tätä varmaan tarkoititkin)
Et kaiketi mistään. Tietääkseni Oz on julkaistu vain R1:nä ja siitäkin on vielä tulematta viimeinen kuudes kausi dvd:nä.